Lehet hülyeség, de én megpróbálnék játszani picit a keréknyomással.
Kicsit leengedni (2-3 tized feltéve, ha min. 2.5-re van fújva), hátha akkor
változik valamit, el tudom képzelni, hogy igen.
akkor mitől ráz az új gumi? Biztos nem a motor hibája hiszen csere elött nem volt ez a jelenség..
Vagy a gumi a ratyi vagy a gép nem százas vagy a mandró aki kezelte
A Profi gép meg főleg nem téved.....csak jól kell bevinni az adatokat!Amúgy enyémen 30ezernél húzni kellett a kormánycsapágyon,mert kotyogott,de legalább be is zsíroztam.
A vicc az, hogy amikor mentem a gumishoz a régivel nem csinálta, amikor jöttem az újjal, akkor már igen. Nem géppel centírozták, de máskor is cseréltek nem ott gumit és nem volt vele baj. Meg a bandit.hu-n egy gumis ficak is mondta, hogy szerinte nem a centírral van a baj. Najó, de akkor mivel?
Az enyém nem ennyire vészes,60-nál amikor kicsit szitál még simán el lehet engedni a kormányt,de sem 60 alatt sem felette nem csnálja.
Tegnap próbáltam 160-170-nél is nagyon szépen fut,semmi vibráció.Aggaszt ez a dolog,mert a régi leharcolt gumikkal nem csinálta ezt.
A qtya nem akar rábeszélni. De azoknak a véleménye, akik ilyet nem használtak soha, akkor sem számít, ha egyébként világbajnok motoros. Ez sztem könnyen belátható. Az öreg Bálind lehet, hogy életében nem ült túramotoron, a versenyre meg ráfújta a sprayt, vagy akármit, ami akkor volt. Arra a kétszáz kilométerre az bőven jó volt, aztán ha mégis valami nem tetszett a lánccal, akkor ment a kukába. Az általad hivatkozott emberek olyan dologról állítanak ki véleményt, amire lehet hogy sosem volt szükségük, de szinte biztos, hogy soha nem használtak. Mégis mivel indokolták, hogy nem kell az? Gondolom azzal, hogy nekik nem tart semmiből leápolni a láncot. Ez rendben is van, de egy olyan számára tolmácsolni csupán az elutasító véleményt, aki egyébként utálja a láncot pucerálni, nem hinném hogy korrekt, de biztosan nem megalapozott.
Kicsit leengedni (2-3 tized feltéve, ha min. 2.5-re van fújva), hátha akkor
változik valamit, el tudom képzelni, hogy igen.
Tudom..............baromi spúr vok..................ez a gyengém.
Van valami gyengeje?
Vagy a gumi a ratyi vagy a gép nem százas vagy a mandró aki kezelte
a hagyományos régi modszerre esküszik több szaki is..fizika..
Mert az egyszerű mechanikus a legjobb az nem téved
Tegnap próbáltam 160-170-nél is nagyon szépen fut,semmi vibráció.Aggaszt ez a dolog,mert a régi leharcolt gumikkal nem csinálta ezt.