Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elöl 2,5 hátul 2,9 ennyivel szoktam használni.
120-nál én is elengedhetem a kormányt,ott semmi gond.A gondok 60-nál jönnek elő,de lehet ezt a nyugati levegő teszi.....
Nem................bár most hirtelen rákeresve inkább 40 környékén láttam nem 20.
Lehet hülyeség, de én megpróbálnék játszani picit a keréknyomással.
Kicsit leengedni (2-3 tized feltéve, ha min. 2.5-re van fújva), hátha akkor
változik valamit, el tudom képzelni, hogy igen.
Nem fogtechnikus a szakmád?
Ingyen jobb lenne.



Tudom..............baromi spúr vok..................ez a gyengém.
A vakuumos Scottoiler 80€. Ki van talalva, van step-by-step leiras, mindenfele minosites, support.

Van valami gyengeje?
Dehogy kormánycsapágy! akkor a régi gumival is csinálta volna....
sztem is..
Azért a centírt is ellenőriztesd le egy másik helyen.
akkor mitől ráz az új gumi? Biztos nem a motor hibája hiszen csere elött nem volt ez a jelenség..
Vagy a gumi a ratyi vagy a gép nem százas vagy a mandró aki kezelte
Az előző motorom is szitált,de abban volt kb 60ekm,ja lengővilla csapágy gondja volt,a Banditon meg kormánycsapágy kotyogott ahogy előbb írtam is.
Akkor lehet, hogy mégis kormánycsapágyat kéne csekkolni? Hm. Végülis egy próbát megér, más ötletem amúgy se nagyon van.
Pedig arra a verzióra én itt reagáltam, hogy azért nem annyi az annyi :)
A Profi gép meg főleg nem téved.....csak jól kell bevinni az adatokat!Amúgy enyémen 30ezernél húzni kellett a kormánycsapágyon,mert kotyogott,de legalább be is zsíroztam.
A vicc az, hogy amikor mentem a gumishoz a régivel nem csinálta, amikor jöttem az újjal, akkor már igen. Nem géppel centírozták, de máskor is cseréltek nem ott gumit és nem volt vele baj. Meg a bandit.hu-n egy gumis ficak is mondta, hogy szerinte nem a centírral van a baj. Najó, de akkor mivel?
hát ez az..
a hagyományos régi modszerre esküszik több szaki is..fizika..
persze,géppel.
Nem először centíroznak nekem,eddig nem volt gondom velük.
Valamellik verzió beleégett az agyamba.
Ezt a 60 ropit honnan vetted? A mccoi a mostani méregdrága euró mellett is kb. 34e.
géppel centirozták?
Mert az egyszerű mechanikus a legjobb az nem téved
Az enyém nem ennyire vészes,60-nál amikor kicsit szitál még simán el lehet engedni a kormányt,de sem 60 alatt sem felette nem csnálja.
Tegnap próbáltam 160-170-nél is nagyon szépen fut,semmi vibráció.Aggaszt ez a dolog,mert a régi leharcolt gumikkal nem csinálta ezt.
A qtya nem akar rábeszélni. De azoknak a véleménye, akik ilyet nem használtak soha, akkor sem számít, ha egyébként világbajnok motoros. Ez sztem könnyen belátható. Az öreg Bálind lehet, hogy életében nem ült túramotoron, a versenyre meg ráfújta a sprayt, vagy akármit, ami akkor volt. Arra a kétszáz kilométerre az bőven jó volt, aztán ha mégis valami nem tetszett a lánccal, akkor ment a kukába. Az általad hivatkozott emberek olyan dologról állítanak ki véleményt, amire lehet hogy sosem volt szükségük, de szinte biztos, hogy soha nem használtak. Mégis mivel indokolták, hogy nem kell az? Gondolom azzal, hogy nekik nem tart semmiből leápolni a láncot. Ez rendben is van, de egy olyan számára tolmácsolni csupán az elutasító véleményt, aki egyébként utálja a láncot pucerálni, nem hinném hogy korrekt, de biztosan nem megalapozott.