A NightBreaker annak jó, aki mindig visz magával egy pót izzót.
Nagyon hamar kiég, erre (mikor még én vettem) egy piktogram is figyelmeztetett a dobozon.
Megalight Ultra volt nekem autóban, motorban, mindegyik hajszálra 2 évet bírt.
Most valami "angol" izzót vettem, nagyon erős fénye van, kíváncsi vagyok meddig.
Szerintem meg hagyjuk ezt a xenon ellenességedet! Több az előnye,mint a hátránya! Lényeges a jó beállítás! És a legnagyobb lényeg,hogy minél hamarabb vegyen észre a vaksi autós!
Nekem az elektronika, egy robogó olajpumpa és egy kétállású pici kapcsoló a tank alatt, (ezzel kapcsolom az eső módot) 15.000 Huf.-ba fájt, de ezért bekötötte a műszerész. kell még hozzá 1-2 méter cső, 6-os rézcső (lehet vékonyabb is) és az olajtartály, valamint két záródugó a tartály végére, amit 2 db. sörért esztergáltak. A tartályt egy átlátszó olajálló slagból oldottuk meg.
Ha érdekel, szívesen segítek, de azért írtam, hogy keresd mikirt, mert övé a dicsőség. Fényképek az olajozóról a fotógalériáim között.
Abban zavar, amikor csöpög az eső, borzasztóan rossz a szembejövő szórt fénye. A plexim pl úgy csillog tőle, hogy alig látok. Úgy röviden tömören ennyi. Vakít és pont.
1. Mccoi - elektronikus, mindenféle változót figyelembe vesz, bonyolult, néha szívnak vele a kollégák, macerás az üzembe helyezése, néha meghülyül. Sacc 60e.
2. Scottoil, mechanikus, ejtőtartályos módszer, úgy rémlik, a szívócső vákuma szabályozza, árát nem tudom, sacc 20-30e-re taksálom.
3. Sufnituning, ejtőtartállyal, vagy mágnes vagy mechanikus üzemanyagcsappal, betökölt, bejátszott, kikísérletezett cseppszámmal, pár ezer Ft.
(én a harmadik verziót fogom megpróbálni, mindenféle villamos kütymöllék nélkül)
Vannak pártolók és vannak ellenzők. Én az utóbbi. Egy Osram Nightbreaker vagy egy Tungsram Megalight bőven elég, ráadásul szabályos, se a rendőr, se a műszaki vizsgabiztos nem vág meg érte. Az utólagos xenonra eléggé ráhajtottak a zsaruk, én pl örülök neki hogy takarítják őket az utakról.
Mosd át még kicsit bővebben petrós ecsettel előtte (én alá terítek vastag rongyot hogy arra csepegjen a cucc, de alatta tartom a petrós edényt is). A petró mivel híg, bekúszik mindenhová és kimos minden dzsuvát. Utána olajozd le.
2 db. H7 izzó van benne. Az egyik a tompított, a tükör kialakítása is olyan hogy alulra teríti a fényt, a másik a refi, az meg előreszúr. Ha éjszaka refire kapcsolsz, világít mindkettő. Tompítottnál csak az egyik világít.
Én is kíváncsi leszek rá mert eddig nem kellett húzni a láncon. Amennyit nyúlt úgy lett egyre sprődebb. Most láthatóan kezd lazulni. Lehet, hogy még megpróbálom a Daty féle kézi olajozást is, mert még mindig van sok merev szem. Ha a merev szemek is megindulnának, akkor szerintem kibírná a szezont.
Sziasztok!
A z érdekelne, hogy a Banditnál hogy kéne működjön az első világítás?
Tompítottnál csak az egyik, és fényszórónál pedig plusszba kigyullad a másik is? De akkor a tompított fénye nem erősödik. Nálam legalábbis így van.
Nem lehet megoldani, hogy tompítottnál is mindkét izző világítson?
Na, erre kíváncsi leszek, mennyit nyújt a lánc élettartamán, mikor rozsdapor jön ki, az már nagyon a buli vége. Elméletileg segíthet sokat a bekúszó olaj.
Hi! Szép estét Banditák!
Helyzetjelentés láncolajozó ügyben:
A mikir féle láncolajozó kb 3 hete került fel a motoromra. Rögtön egy kb. 1400 km.-es túra következett, ahol néha száraz volt a lánc és száraz rozsdapor jött ki a szemek közül. Ilyenkor átkapcsoltam eső módra és a lánc ismét olajos volt.
Kiderült, hogy bizonytalan volt az elektronika és normál módban, (néha) ha üresbe tettem a váltót, leállt (ez normális), de amikor újból sebességbe tettem, már nem indult újra, csak a motor újraindítása után.
A műszerész gyártott egy új elektronikát, mert állítólag másikkal is volt gond.
Ma teszteltem, az első 100 km.-en, kb. 30 másodpercenként volt egy csepp (140-160 km./órás tempónál. Ez kicsit soknak tünt, mert a sztenderen volt olaj bőven, és hátsó keréken is lehetett látni pár cseppet, de nem volt veszélyes. Állítottam azt elektronikán, most kb. 80 másodpercenként van egy csepp és úgy tűnik, hogy ez lesz a jó. Az egyébként már eldobós láncom úgy néz ki, hogy kezd rendbe jönni. az összes görgő szépen forog, és a szemek közül is kezdi kimosni az olaj a rozsdát. Lehet, hogy még eltudok menni vele 1-2 ezer kilométert. Egyetértek K.Istvánnal, hogy akinek van kedve kísérletezni, az a régi lánccal tegye. Nekem úgy néz ki, hogy lassan kiforrja magát. Aki láncolajozóban gondolkodik és nem akar nagy pénzt költeni rá, keresse mikirt, mert Ő a fejlesztő, de Én is szívesen segítek.
Pazzaz nekem is volt fent, egy 20 kilométerig. Tényleg gitárhúzos volt a jobb oldal, a nagyobbik baj hogy úgy éretzem, hasonfekve vagyok keresztrefeszítve. Jóval alacsonyabb volt a gyárinál, meg tizencentivel szélesebb is.
Ha jó emlékszem 15-ezres volt akkor anyaggal együtt. 4-ével ezelőtt csináltattam. Viszont az 1250-esre nem jó mert annak más a rögzítése. Be kelet gurulnom vele a készítőhöz le vette a mintát és ő kivitelezte.
Nagyon hamar kiég, erre (mikor még én vettem) egy piktogram is figyelmeztetett a dobozon.
Megalight Ultra volt nekem autóban, motorban, mindegyik hajszálra 2 évet bírt.
Most valami "angol" izzót vettem, nagyon erős fénye van, kíváncsi vagyok meddig.
Szerintem meg hagyjuk ezt a xenon ellenességedet! Több az előnye,mint a hátránya! Lényeges a jó beállítás! És a legnagyobb lényeg,hogy minél hamarabb vegyen észre a vaksi autós!
Ha érdekel, szívesen segítek, de azért írtam, hogy keresd mikirt, mert övé a dicsőség. Fényképek az olajozóról a fotógalériáim között.
2010-es árfolyamon
2. Scottoil, mechanikus, ejtőtartályos módszer, úgy rémlik, a szívócső vákuma szabályozza, árát nem tudom, sacc 20-30e-re taksálom.
3. Sufnituning, ejtőtartállyal, vagy mágnes vagy mechanikus üzemanyagcsappal, betökölt, bejátszott, kikísérletezett cseppszámmal, pár ezer Ft.
(én a harmadik verziót fogom megpróbálni, mindenféle villamos kütymöllék nélkül)
Kitől érdeemes ilyet venni, és mennyiért?
Van itt valaki, aki megcsinálja?
Vajon megéri ebbe xenont rakni?
A z érdekelne, hogy a Banditnál hogy kéne működjön az első világítás?
Tompítottnál csak az egyik, és fényszórónál pedig plusszba kigyullad a másik is? De akkor a tompított fénye nem erősödik. Nálam legalábbis így van.
Nem lehet megoldani, hogy tompítottnál is mindkét izző világítson?
Helyzetjelentés láncolajozó ügyben:
A mikir féle láncolajozó kb 3 hete került fel a motoromra. Rögtön egy kb. 1400 km.-es túra következett, ahol néha száraz volt a lánc és száraz rozsdapor jött ki a szemek közül. Ilyenkor átkapcsoltam eső módra és a lánc ismét olajos volt.
Kiderült, hogy bizonytalan volt az elektronika és normál módban, (néha) ha üresbe tettem a váltót, leállt (ez normális), de amikor újból sebességbe tettem, már nem indult újra, csak a motor újraindítása után.
A műszerész gyártott egy új elektronikát, mert állítólag másikkal is volt gond.
Ma teszteltem, az első 100 km.-en, kb. 30 másodpercenként volt egy csepp (140-160 km./órás tempónál. Ez kicsit soknak tünt, mert a sztenderen volt olaj bőven, és hátsó keréken is lehetett látni pár cseppet, de nem volt veszélyes. Állítottam azt elektronikán, most kb. 80 másodpercenként van egy csepp és úgy tűnik, hogy ez lesz a jó. Az egyébként már eldobós láncom úgy néz ki, hogy kezd rendbe jönni. az összes görgő szépen forog, és a szemek közül is kezdi kimosni az olaj a rozsdát. Lehet, hogy még eltudok menni vele 1-2 ezer kilométert. Egyetértek K.Istvánnal, hogy akinek van kedve kísérletezni, az a régi lánccal tegye. Nekem úgy néz ki, hogy lassan kiforrja magát. Aki láncolajozóban gondolkodik és nem akar nagy pénzt költeni rá, keresse mikirt, mert Ő a fejlesztő, de Én is szívesen segítek.