Én holnap reggel rendelem meg a continental road attack 2-es gumimat, használtat nem szívesen vennék, de mindenki saját maga tudja. Ha nagyon olcsó, de jól legyen kopva, ne legyen öreg...
Az ember élete múlhat rajta.
Használ valaki attack2-t innen?
Akkor különbség van a gumik között. Merthogy a használt is volt gyári új és a használattól nem nő az élettartama. Ha az új 6.5-öt ment, akkor abból a használt biztosan kevesebbet ment volna. Fordítva, amelyik használt sokáig bírta, abból az új még tovább bírta volna. Persze, ha nagyon olcsón találsz 80-90%-os gumit, akkor persze kijöhetsz jól. De ha van ilyen forrásod, akkor ne tartsd magadban :))
Hát nem tudom......amikor vettem új gyári gumit a békára 6500-at ment el...utána vettem használt racsingosat ami sokkal jobban tapadt és 5000-et ment el.....most egy új túragumi ezen elmegy 10000 körül míg egy használt racsing 5-6000.et és nem 30 rugóba hanem 10-be kerül.....1/3-dal jobban járok.......
Kiszámoltam én is, akkor éri meg, ha nincs kess kicsengetni egy új garnitúrát, vagy csak áttelelni kell, meg ilyesmi. De ha összerakom, ugyanannyiba jönnek ki, mint egy jóáras új. Én pl valszószínűleg felteszem az egyik használtat most, pedig fogadkoztam, h csak újat :)
Igazából rájöttem, hogy nem igazán éri meg a használt gumi. Egy párat elhasználtam és nem volt velük probléma, de ha hozzászámoljuk a plusz szerelési költséget, mert ugye rövidebb ideig lehet őket használni, valamint azt, hogy ritkán kap az ember egyforma márkájú és állapotú gumit, akkor kijön, hogy nem akkora biznisz, mint elsőre tűnik. Nem mondom, hogy abszolút hülyeség, de azért jó áron egy új garnitúra inkább megéri.
Ettől nagyobb hülyeséget nem is írhattál volna,már bocs! Látni és látszani! Motor esetében mindkettő nagyon fontos,az én szememben még majd hogy nem fontosabb a látszani!
Akkor annak annyi. Az előfeszítéssel tudnád állítani, hogy fent maradjon a hátulja, de a 7. az utolsó fokozat. Alul a húzó csillapítást tudod állítani, négy állásban. Az tökig betkerve némilg visszavesz a hintából, de a jó előfeszítés volna a lényeg. Sajnos a 600-on nagyon alul van méretezve a rugózás az 1.2-höz képest.
Én pl csak azt vásárolok évek óta és kicsit olcsóbban úszom meg mintha újat vennék.....a hátsó megér kb egy tizest az első meg 7-8-at, de azt inkább otthagynám a lent említett okok miatt....hiába szoktál lassan menni, de ha hirtelen kell megállni akkor azt ugyanúgy kell mint rossinak....
Az ember élete múlhat rajta.
Használ valaki attack2-t innen?
Egyik kolléga 650es Banditra (2006, azt hiszem) keres plexit. Kb 180 magas. Javaslatokat szeretnék kérni. Kösz!
Ettől nagyobb hülyeséget nem is írhattál volna,már bocs! Látni és látszani! Motor esetében mindkettő nagyon fontos,az én szememben még majd hogy nem fontosabb a látszani!
A csavar csak a csillapítást állítja.
Ha hetes fokozatban puha, akkor csere!
Ez jelentené a megoldást szerintem.
Puha, kanyarban hintázik?
és az sem baj, ha szabályos!