Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szotyi............de neki megdöbbentően keveset birt. Asszem.
Én holnap reggel rendelem meg a continental road attack 2-es gumimat, használtat nem szívesen vennék, de mindenki saját maga tudja. Ha nagyon olcsó, de jól legyen kopva, ne legyen öreg...
Az ember élete múlhat rajta.
Használ valaki attack2-t innen?
Akkor különbség van a gumik között. Merthogy a használt is volt gyári új és a használattól nem nő az élettartama. Ha az új 6.5-öt ment, akkor abból a használt biztosan kevesebbet ment volna. Fordítva, amelyik használt sokáig bírta, abból az új még tovább bírta volna. Persze, ha nagyon olcsón találsz 80-90%-os gumit, akkor persze kijöhetsz jól. De ha van ilyen forrásod, akkor ne tartsd magadban :))
Hát nem tudom......amikor vettem új gyári gumit a békára 6500-at ment el...utána vettem használt racsingosat ami sokkal jobban tapadt és 5000-et ment el.....most egy új túragumi ezen elmegy 10000 körül míg egy használt racsing 5-6000.et és nem 30 rugóba hanem 10-be kerül.....1/3-dal jobban járok.......
Tiszteletem a Társaságnak!

Egyik kolléga 650es Banditra (2006, azt hiszem) keres plexit. Kb 180 magas. Javaslatokat szeretnék kérni. Kösz!
Kiszámoltam én is, akkor éri meg, ha nincs kess kicsengetni egy új garnitúrát, vagy csak áttelelni kell, meg ilyesmi. De ha összerakom, ugyanannyiba jönnek ki, mint egy jóáras új. Én pl valszószínűleg felteszem az egyik használtat most, pedig fogadkoztam, h csak újat :)
Igazából rájöttem, hogy nem igazán éri meg a használt gumi. Egy párat elhasználtam és nem volt velük probléma, de ha hozzászámoljuk a plusz szerelési költséget, mert ugye rövidebb ideig lehet őket használni, valamint azt, hogy ritkán kap az ember egyforma márkájú és állapotú gumit, akkor kijön, hogy nem akkora biznisz, mint elsőre tűnik. Nem mondom, hogy abszolút hülyeség, de azért jó áron egy új garnitúra inkább megéri.
használt guminál még az is nagyon fontos hogy egyenletesen legyen kopva, mert ha kockás a gumi nem fogod nagyon élvezni a motorozást...
Már próbáltam................a gixxer telo gyorsabb,kevésbé fájdalmas és olcsóbb.
Illetve a fogyókúra! Na jó csak vicceltem!
daty!

Ettől nagyobb hülyeséget nem is írhattál volna,már bocs! Látni és látszani! Motor esetében mindkettő nagyon fontos,az én szememben még majd hogy nem fontosabb a látszani!
Zöldinek van igaza!
A csavar csak a csillapítást állítja.
Ha hetes fokozatban puha, akkor csere!
20-25 környékén már lehet kapni ezres gixxer gázos telóját bontva.

Ez jelentené a megoldást szerintem.
Akkor annak annyi. Az előfeszítéssel tudnád állítani, hogy fent maradjon a hátulja, de a 7. az utolsó fokozat. Alul a húzó csillapítást tudod állítani, négy állásban. Az tökig betkerve némilg visszavesz a hintából, de a jó előfeszítés volna a lényeg. Sajnos a 600-on nagyon alul van méretezve a rugózás az 1.2-höz képest.
Most 7 állásban van. A rugóstag alján a csavarral mit állítok rajta? Hiába tekertem változást nem veszek észre rajta.
Ha ketten ülünk rá eléggé lennt van a hátulja meg hintázik 1 picit.Sv 1000 volt előtte ahhoz képest nagyon puha
Miért akarod állítani?
Puha, kanyarban hintázik?
Sziasztok. Ma vettem egy 2001 600s banditot. Hátsó lengéscsillapítót merre állítsam hogy 2 személlyel is tudjam használni
A hátsóért adjál egy tizest, előre vegyél tőlem sportgumit, van három :DDDD
Én pl csak azt vásárolok évek óta és kicsit olcsóbban úszom meg mintha újat vennék.....a hátsó megér kb egy tizest az első meg 7-8-at, de azt inkább otthagynám a lent említett okok miatt....hiába szoktál lassan menni, de ha hirtelen kell megállni akkor azt ugyanúgy kell mint rossinak....
Szerintem a lámpa funkciója az inkább az, hogy lássunk vele este!
és az sem baj, ha szabályos!
Bocs, elírtam, PROBLÉMÁS szabályosan belerakni!
Kapja utána a frisset.