Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szabályosan nem problémás bele rakni, szabálytalanul meg szerintem nem éri meg.
nyugi nem olvassa
és én venném
a tanácsot meg azért kérem mert nem vásároltam még használt gumit velem ellentétben itt többen vettek már használtat
Meg természetesen az olajat is kimossa!
A BT45-nél csak jobb..
Amúgy eddig mi a f@ssz@l kented, hogy rozsdapor jön belőle?
Nekem lánc olajozó nélkül is épp ilyen...sőt!
Ja, és az első semmit mert az nem való motorra annak aki néha húzza is neki....,de még lassúnak is gáz mert féknél hajlamos a csúszásra...
Akkor az pénzt ér, mennyiért adják?...csak azért mert előre árat mondani gáz hátha olvassa, vagy esetleg Te árulod?...
jogos a kérdés pr 2
Számold ki mennyi lenne az új.. azért hány "hasznos" mm bordamélységet adnak.. aztán nézd meg ez milyen mély és szorozd össze. Ha drágábban adják a millimétereket mint az új, akkor nem kell megvenni.
PR1 vagy 2?.....
10000ft a hátsó,és ajándék hozzá az első.Szerintem. Legalábbis én csak igy hoznám el.
A notórius használt gumivásárlóktól kérdezném ,hogy tapasztalataik alapján
pilot road 2010 es első 2-2,5 mm hátsó 4-4,5mm
sérülés és javítás mentes mennyi a reális ár érte?
Kitisztítottam nagyon alaposan féktisztítóval, két napig adta is az üreset. Utána ismét nem. Azóta leszarom))))
Csabu, mi van a fokozatszenzoroddal? Van valami fejlemény?
Az emelt fényű izzók nem roncsolják a foncsort, mert ugyanaz a villamos teljesítményük, vagyis 55W. Ha a villamos teljesítmény ugyanaz, akkor a hőtermelés is ugyanaz. Az ilyen izzókban a gáztöltet más, ez a trükk a dologban. Annak megy tönkre a foncsora, aki 55 helyett 80, vagy 100 wattos izzót tesz bele.
Hiába állítod be jól! Vakít! Rengeteg szórt fénye van! És a legnagyobb lényeg, hogy jobban lát ni nagyobb fénnyel lehet! Nagyobb fény pedig vakít. Ennyi.
Amit írsz, az leginkább az autókra érvényes. Nekem a Banditon pl baromi éles határvonallal ér véget a fénye úgy kb 40m-re előttem. Direkt figyelem, amikor autók mögött megyek, a fény határa sosem ér feljebb a hátsó ablak aljánál, tehát maximum szórt fényt kapnak (de azt sem sokáig :) Mivel egyenesen világít, a szembejövőket sem vakítja el, nekem pl. még sosem villogtak érte, pedig autóval már többször is volt rá példa, pedig ott hagyományos izzó van, csak rossz volt a beállítás. Ezzel szemben xenonnal menni éjjel, kivilágítatlan utakon azért elég megnyugtató érzés, pláne ha rátolom a refit, ami szintén xenon. Előtt 1km fényáradat :)
Azokat már hiába mozgatod......mert a beragadás nem a rozsda miatt van hanem mert valami tisztítószertől(általában brigi) vagy a gyűrűk szakadásától ragadnak....akkor rövid időn belül kuka, legfeljebb ha olajzó van akkor az folyamatosan keni és még baírhatja egy darabig....
plussz még ha petrózás után kézzel átmozgatod a beragadt láncszemeket biztos jó lessz
tudom kicsit tökölős de néha érdemes vele foglalkozni.
A xenon 3-éve van benne és még nem éget ki az izzó!
Másik hogy csak 35-Watott fogyaszt nem 55-öt.
Az emelt fényű izzók meg roncsolják a foncsort mert nagyobb a hőkibocsátásuk.
Xenon előtt én is próbálkoztam de nekem fél évet sem bírt viszont én használom is a motort rendesen.
Kicsi a világ
Keress és megoldjuk a láncolajzót!
Én most látom, hogy Mikirt személyeen ismerem, meg is kérdezem láncolajzás témában
Köszönöm a válaszokat, ezzel a világítással kéne kezdjek valamit.
Tényleg nagyon gyengén világít...
Vagy teszek fel a bukócsőre kiegészítő lámpákat, csak az nem olyan szép...
Night breaker plus van a bálnában, tényleg kiégett 1.5 év alatt, de ahogy világít sötétben, belefér. A kocsiban majd két éve vannak bent.
A plus elvileg azért plus, mert hosszabb az élettartama.