Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyorgy74!

Mibe fájt? Mert egyébként nagyon jól néz ki! Ha lehetne rendelni ilyet kérnék én is!
Eladó vadiúj német gondozásmentes JMT YTX7A-BS aksi GSF250 Bandit-ba. Irányár: 7000 Ft. Info: jedis@freemail.hu
Kiragadtam egy pár képet, talán itt jobban látszik miről is beszélek.
Ha már a kormány magasítóról van szó én is hozzászólnék ehhez a témához...Igen a bandikánál egy kicsit előrehajlós üléspozíció nem kényelmes. Nagyon sokat törtem a fejem mi lenne a kényelmes pozíció magamhoz mérten. Én nem csak magasítottam hanem ami fontosabb szögben magam felé toltam az egészet megtervezve és ez a lényeg. A magasítás is változtat az üléspozíción ez tény de radikálisabb megoldás ha feléd közelebb rakod a kormányt az az igazi. Nekem minden elér bár határeset de mielőtt megcsináltattam hozzá megnéztük mi az a maximum amit még elviselnek csövek kábelek.
és=én
Amikor és az Sv-met átalakítottam álom lett a gép. Mondjuk ott csutka kormányból lett szupermoto :-)
Sehogy. Olyan kormányt gyártatok, ami olyan magas, mint a gyári a két centis magasítóval, csak 5-5 centivel szélesebb. Nekem az kell, hogy nagyobb tempónál is izmozás nélkül billenjen oldalra.
Nekem is mentette már meg a motort a hátsó fék, meg talán egy
pár csonttöréstől engem. Úgyhogy egyet értek, jó az.
Kormány magasítás!
Kecskeméten a Sutyuki boltban vettem a magasítót,ami 20mm-es és elég is bőven! A vezetékek,stb minden elér oda ahová kell,de ez a határ,e fölött mindent toldani kellene! De mondom,nekem bőven elég és komfortos lett a menet pozícióm,mondjuk én az ülésből is faragtattam kicsi lejjebb és így teljesen tökéletes a magam 178cm-hez!

Lassúmenetkori fékezés!
Jópárszor indultam szlalom versenyen,meg ügyességi gyakorlásokon,ott ugyebár mindig kisebb sebességgel van a manőverezés! Mindig a hátsó féket használtam kizárólag,és ahogy néztem a profik is!
Nekem "intelligens integrált" fékem van.
Normál esetben, Én döntöm el, hogy mennyi lesz a fékerő elöl és hátul.
Veszélyhelyzetben becsukom a szemem, ordítok, hogy: JÁÁÁÁÁÁÁJJJJ és satu. Aztán lesz ami lesz.
Nem erzed az integralfeket kulonosebben (pl. Honda CBS), ugy viselkedik, mintha sima hatso lenne. Egyetlen kulonbseg amit en eszrevettem, hogy mikor egyenes menetben beletaposnal a Bandit hatso fekjebe, akkor megul a hatulja a motornak. Integralfeknel az eleje is megul egy kicsit, tehat kb. vizszintes marad a motor. Hasznalat kozbe zsenialis szerintem.
Ha hatranyt kellene mondanom, akkor az talan az lenne, hogy terepen gondot okozhat, nem tudsz "sporolni" a betettel es a tarcsaval, allitolag nehezebb legteleniteni es kell egy kilometer fekcso.

A Banditnak szvsz jo a hatso fekje, varosban, normal kozlekedes mellett elegendo, ha pedig gond van ott van meg az elso is.
Az ellenkormányzás nemcsak vészhelyzetben, hanem MINDEN - 30km/h-t meghaladó sebességű - kanyarban kell! Azzal tudod könnyen dönteni a nehéz motort is (merthogy ilyenkor dől magától) az íved szűkebb lesz és az első kerék jobban tapad és egyenletesebben is kopik.
Az sem kéne. Sokszor van szükség csak a hátsó fékre. Az elsővel együtt általában kell a hátsó is, vagy legalábbis nem baj, ha a hátsó is fog, de a hátsóval ne legyen együtt az első. Pl kanyarban, ha szűkíteni kell az íven, akkor gáz, ha a hátsót nyomom és az első is fog..
Hát...az enyém épp nem olyan!
Rendben: kinek hogy!
Vannak olyan motorok, ahol integrált a fék. Akár a kart húzod, akár a pedált taposod, a fékerő 80%-a az első és 20%-a a hátsó kereket fogja. Talán ez sem véletlen.
Pedig de
Szerintem nem.
Ezt pont így hallottam én is!
Tehát Zöldi bökd ki a tutit! Hogyan fogod a toldásokat megoldani (fék és kuplungcsövek, vezetékek)?
Lehet, hogy nekem is kell valamit csinálnom a kormányommal. Erre akkor jöttem rá, amikor a legutolsó túrán (Kazam, az unokabátyám és én) 430 km után az unokabátyám úgy szált le a Triumph Tigerről, mintha csak egy masszázsfotelben töltötte volna a napot, pedig az első hosszabb útja volt. Nekem meg fájtak a vállaim, a nyakam és a derekam is éreztem már rendesen. Idióta módon előre kell ejtenem a vállamat és/vagy meggörbítenem a hátamat, hogy elérjem a rövid kormányt.

Eddig azt mondtam, hogy ez egy kemény motor kemény férfiaknak. Így is van, csak lehet, hogy én kezdek elpuhulni...
Nem nagyon kezdek ilyen dolgokba egyedul bele, majd a szerelom kisegit hogy mit hova milyet, szoval ez miatt nem aggodok. O emlitette a kormány cserét, hogy hoz 4-5 fajtát, és választunk egyet, ami megfelelo lehet. Mondta hogy probálta az uj banditot is (1250) nagyon tetszik neki a motor stb, de a kormányt az elso nap dobná a szemétbe. O mondjuk FJR-en gurul.
Ez tényleg így van, voltam Vadász által szervezett vezetéstechnikai tréningen és csak néztem mik vannak..... Egy példa csak kiragadva: ha hirtelen kell kikerülni valamit, az ellenkormányzás. Először izomból megrántod az útban lévő tárgy FELÉ a kormányt, mire a motor kifelé magától megdől, a következő pillanatban már rántod is ellenkezőleg, kikerülő manőverre... és még van sok minden. Én élveztem, de sokminden dolgot egyszerüen nem mertem megcsinálni. Még akkor bukócsövem sem volt.
Nekem úgy rémlik, a 20mm magasítás is határeset, ha többet magasítasz, nem érnek oda a vezetékek (fék, kuplung, villamos). Maxxyt kérdezzétek, ő azt hiszem maga szerelte be. Egy biztos, bárhol bontasz valamit, a kábeleken szinte semmi tartalék nincs, nem nagyon tudsz semmit félrehúzni.....
Jó ötlet , de még csak otletelek. De azért koszi. Ha majd véletlenul szlovákiában jársz és osszefutunk megnézem De képeket majd nyomhatsz fel.
Értem :D Csináltassak két darabot? :D