Nekem is picit talán magasabb kéne....nemtom... 5 centivel mondjuk, és a kormányvégeknél egyenesebbre...most nem a tenyerem pihen rajta, hanem a tenyér..élem , vagy hogy magyarázzam hogy ne tunjek hulyének :) és állitolag hogy pontosabb lenne az irányitás is.
Érdekes módon a spillerek használják a hátsót, oktatják a pályázóknak is már akik hajlandóak elmenni ilyenre és nem mondják az első pályanapjuk után, hogy mekkora királyok.... ....
Nekem is bogarat tettek a fulembe hogy az idomos banditomra jobb lenne más kormány, egyenesebb, nem kényelmes a csuklomnak. De gözöm sincs milyen kéne....
Sziasztok!
Sikerült István jóvoltából megfaragni a "vizes" banditok konzolját a gombaszetthez, akit esetleg érdekel a téma az adatlapon van egy emilcím írjon bátran!Fotót emilben küldök ha igény van rá, de a küllem az amit már megszoktatok a mestertől!
Tizenéves sokhengeres motort nem veszünk úgy, hogy nincs zsebben az legalább az árának az 1/3-a...mert abból csak gányolás lesz, meg leginkább nem motorozás.
Vágd be egyesbe 80 nál, az lelassítja, a hátsó betét sincs ingyen :D
Amúgy mindenki úgy FB, ahogy akar, ránéztem most a tátra előtt a betéteimre, a hátsót sokat használom szerpentinen forgolódni meg városban a kocsik között, az kb 60 ezernél lesz cserés, a z első kb 50e-nél. A gyáriak.
Nem azt mondom hogy nem erősebb az első.. mert az. Hanem ha nincs tempó (0-60).. és ha előre tudod hol akarsz megállni, akkor pazarlás az első féket koptatni. Legalábbis én rohadtul smucig vagyok
Elöl dupla tárcsa, átmérő sacc 30 cm, hátul szimpla és sacc 20..... A betét elöl kétszer akkora mint hátul. Nekem a hátsó csak egy játékszer. Pótlásnak jó csak.
Tanulság.. Felesleges az első féket használni, ha kicsi az a tempó amiről meg kell állni. Hátsófékkel még ABS nélkül se lett volna nagy para ez a szitu
Megmentett az ABS a biztos eséstől. Mesélem, hogyan. Két napja bekanyarodtam este tíz előtt tankolni az egyik benzinkútra, ahol szürke cementbeton volt az aljzat. A kútoszlopnál fék (sacc 10-zel ketyegtem be) majd döbi: a fékkar remeg, kicsit túl is futottam a töltőpisztolyoknál. Megállok, nézek le, a szürke betont leszórták szürke kvarchomokkal egy m2 helyen, pont a töltőoszlopnál. Vélhetőleg valaki ügyesen tankolt gázolajat és kifolyhatott. A kutas leszórta vékonyan és úgy hagyta. Tökéletesen láthatatlan volt a szürke a szürkén. Ha nincs ABS, tuti hogy beblokkol az első kerék és elcsúszok azon a szaron! Megyek arra ma, még mindig ott a homok! Szóltam a kútvezetőnek, azonnal intézkedett az eltakarításáról és a dolgozók kioktatásáról.
A pesti indulást a nozsid Karesz szervezi. Olvassátok el.
M3 Shell kút 16.30-kor Kedden
Sikerült István jóvoltából megfaragni a "vizes" banditok konzolját a gombaszetthez, akit esetleg érdekel a téma az adatlapon van egy emilcím írjon bátran!Fotót emilben küldök ha igény van rá, de a küllem az amit már megszoktatok a mestertől!
Hol tudhatnám meg?
Szóval Urak! Jön valaki velünk a keddi búcsú-túrára?
Szomorú menet lesz de tiszteletteljes.
Amúgy mindenki úgy FB, ahogy akar, ránéztem most a tátra előtt a betéteimre, a hátsót sokat használom szerpentinen forgolódni meg városban a kocsik között, az kb 60 ezernél lesz cserés, a z első kb 50e-nél. A gyáriak.