Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is picit talán magasabb kéne....nemtom... 5 centivel mondjuk, és a kormányvégeknél egyenesebbre...most nem a tenyerem pihen rajta, hanem a tenyér..élem , vagy hogy magyarázzam hogy ne tunjek hulyének :) és állitolag hogy pontosabb lenne az irányitás is.
Érdekes módon a spillerek használják a hátsót, oktatják a pályázóknak is már akik hajlandóak elmenni ilyenre és nem mondják az első pályanapjuk után, hogy mekkora királyok.... ....
Nekem akkora kell, mint a mostani magasíott, és 5-5 centivel szélesebb. És fekete. Akkor MBX lesz.
Nekem is bogarat tettek a fulembe hogy az idomos banditomra jobb lenne más kormány, egyenesebb, nem kényelmes a csuklomnak. De gözöm sincs milyen kéne....
Pontos részletek a motorozz.hu-n
A pesti indulást a nozsid Karesz szervezi. Olvassátok el.
M3 Shell kút 16.30-kor Kedden
Rossz szokás
Sziasztok!
Sikerült István jóvoltából megfaragni a "vizes" banditok konzolját a gombaszetthez, akit esetleg érdekel a téma az adatlapon van egy emilcím írjon bátran!Fotót emilben küldök ha igény van rá, de a küllem az amit már megszoktatok a mestertől!
Már úgy értem, tartalékba.
Tizenéves sokhengeres motort nem veszünk úgy, hogy nincs zsebben az legalább az árának az 1/3-a...mert abból csak gányolás lesz, meg leginkább nem motorozás.
Te már tudod a részleteket is?
Hol tudhatnám meg?
Nem vagy az, én is éppen így csinálom!
Én is csak a hátsót használom, ha tehetem.
Mi a f@szért fékezel 10 km/h-nál az első fékkel?
Akkor inkább gyűjtsön még!
Ha időnk engedi, mi megyünk.
Várjál türelemmel, nincs még kész a kormányom
ÚÚ de várom a kormányemelőmet

Szóval Urak! Jön valaki velünk a keddi búcsú-túrára?
Szomorú menet lesz de tiszteletteljes.
Vágd be egyesbe 80 nál, az lelassítja, a hátsó betét sincs ingyen :D
Amúgy mindenki úgy FB, ahogy akar, ránéztem most a tátra előtt a betéteimre, a hátsót sokat használom szerpentinen forgolódni meg városban a kocsik között, az kb 60 ezernél lesz cserés, a z első kb 50e-nél. A gyáriak.
400-asért nem érdemes pénzt adni, nézzetek bele a Yamaha xj 600-as gépek piacába. Igénytelen, takarékos gépek. Ès még az áruk is kedvező...
Nem azt mondom hogy nem erősebb az első.. mert az. Hanem ha nincs tempó (0-60).. és ha előre tudod hol akarsz megállni, akkor pazarlás az első féket koptatni. Legalábbis én rohadtul smucig vagyok
Elöl dupla tárcsa, átmérő sacc 30 cm, hátul szimpla és sacc 20..... A betét elöl kétszer akkora mint hátul. Nekem a hátsó csak egy játékszer. Pótlásnak jó csak.
Hát nem tudom, de én alig használom az elsőt.. Mondjuk nekem a motor alapból far nehéz
Aha. Egy motoron a hátsó fék csak stabilizáló féknek jó. Megállásra nemigen.....
Tanulság.. Felesleges az első féket használni, ha kicsi az a tempó amiről meg kell állni. Hátsófékkel még ABS nélkül se lett volna nagy para ez a szitu
Megmentett az ABS a biztos eséstől. Mesélem, hogyan. Két napja bekanyarodtam este tíz előtt tankolni az egyik benzinkútra, ahol szürke cementbeton volt az aljzat. A kútoszlopnál fék (sacc 10-zel ketyegtem be) majd döbi: a fékkar remeg, kicsit túl is futottam a töltőpisztolyoknál. Megállok, nézek le, a szürke betont leszórták szürke kvarchomokkal egy m2 helyen, pont a töltőoszlopnál. Vélhetőleg valaki ügyesen tankolt gázolajat és kifolyhatott. A kutas leszórta vékonyan és úgy hagyta. Tökéletesen láthatatlan volt a szürke a szürkén. Ha nincs ABS, tuti hogy beblokkol az első kerék és elcsúszok azon a szaron! Megyek arra ma, még mindig ott a homok! Szóltam a kútvezetőnek, azonnal intézkedett az eltakarításáról és a dolgozók kioktatásáról.