Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

24 000 van most a hátsóban, és kb. 20 000 km az eslo gumiban....olyan 1-2000ret még kinézek belole. Majrécsik olyan 1 centi, szoval akkor ért le a lábtartom mikor 3 éve eldolt a masina...
RF fórum 15614-es hozzászólás.
Tennél fel képet az olajzó fejről?
Kössz Atti. Ezen az oldalon van még pár jó dolog és jó áron.
Szia engem valszeg érdekelne de kéne róla kép ha még megvan.
Akár e-mailban is. Elóre is kösz!
Lehet kapni(nekem pl az kell a tgk diffijébe) 80W-140-es hajtóműolajat ami már egy folyósabb zsírhoz hasonlít, télen nem is nagyon folyik.....ha nem valami finom csövön ereszted rá hanem kenegeted akkor talán ezt lenne érdemes használni...
Halvány elképzelésem sincs, az egy éve éppen rendelkezésre álló
hordóból vételeztem fél litert...

Egyébként nem zavar hogy szórja, had szórja... legalább az olajos
alkatrészek is harmonizálnak az egyébként koszos motorral.
Nem kell ahhoz idegesnek lenned, hogy lenullázd a majrécsíkot!
Sőt...inkább nyugodtnak kell lenned!
Ja, én fecskendővel viszem fel rá, éppen oda, ahová kell!
Te milyen 80W-90-et használsz?
Mert én is olyan viszkozitásút használok, és való igaz, nekem is szórja!
Csak épp nekem 150 környékén kezdi szórni!
Kösz a választ,akkor talán nekem is beválik,én sem vagyok egy ideges motoros. A gyári Battlaxokat 26-ezeznél cseréltem.
Nekem Diablo Strada van fent az 1.2-esen és annyi km van benne hogy el sem mondom inkább , mert megvádolnak hogy csak tolom a gépet De már nem raknám fel ujra, bár az ára most kedvezo, mert már kint vannak az uj fejlesztések a piacon. Kovetkezo Bridgestone BT23mas lesz, befuto még a Z8as és az Angel ST. A Diablo Strada nálam jol szolgál, de én abszolut nem motorozok határon.
Szia,

Nekem ContiMotion van a Banditon. Összehasonlítani mással nem tudom, mert ez az első gumi a motoron mióta nálam van. Szóval: érzésre szerintem kicsit kemény a keveréke, kb 4000km-t mentem vele, alig látszik rajta kopás. Amikor hidegebb volt akkor lehetett érezni hogy kemény, amióta melegebb már az út jobbnak tűnik. Az én tempómhoz megfelelő, nem csúszott még meg soha. Szerintem nem egy sportgumi, aki nem úgy vezet annak megfelel. Másodjára nem ilyet vennék, kipróbálnék más gumit.
Üdv,
Én csak saccoltam a fogyasztást, ha kevesebb, csak jobb.
A PR2-az már régi történet, azóta a Mezzeler Z8-at tesztelem. A Mezzi szerintem jobban tapad mint a PR2 kanyarban is jobb és nagyobb első féknél nehezebben csúszik meg az eleje.
Használt valaki Pirelli Diablo Strada gumit,ha igen mik a tapasztalatok?
1 deci ezer kilométerenként az nagyon sokk...Nékem egy 150 ml-es tartály van és felöntve jó esetben 6-ezret megyek vele. Még úgy is hogy ha néha esőben átállítom vagy eső mód vagy off-road-ra. Bár én a szoftverével kicsit megváltoztattam az off roadot mert 6-szor annyi mennyiségi olajat adagol a láncra mint egyéb esetben. Ezért háromszorosra ámítottam mivel én nem off-olok. Viszont extrém szakadó esőbben meg kel hogy olajozzon. Volt rá példa hogy 300 kilométert szakadó esőbe off road módban tetem bele akkor rendesen fogyott a tartályból az olaj még így is kibírt 5-ezer kilométert egy feltöltésel.
Mi ez a kísérletezgetés?
A PR2 nem vált be? Vagy csak szimplán a változatosság gyönyörködtet?
Én nem vagyok hajtós, fülön kanyarodós, számomra teljesen jó. Ha a hátsó RA2 elfogy, Angelt teszek hátra is.
És tapadásra milyen az Angel? Mert én is kipróbálnám.
Conti RA2 első gumim két oldala simára kopott 9e km alatt úgy, hogy a közepe még 3mm mély volt. Mindezt úgy, hogy abszolút nem vagyok kanyarvadász. Túl puha az oldala. Most Pirelli Angel van fent, az egyenletesen kopik.
Sziasztok!
Érdeklődnék, használt valaki közületek Continental ContiMotion, vagy ContiRoadattack, esetleg Conti sportattack gumit?
Vannak tapasztalatok?
Ez azért van, mert az olajzó mindig olajoz, viszont csak bizonyos sebesség felett repül le az olaj a láncról. Ha huzamosabban mész lassan, kb felgyülemlik a láncon az olaj, mert azért annyit mégsem nyomsz rá, hogy cseppekben lógjon róla, majd mikor felgyorsítasz, mindenütt (vagyis az első és hátsó lánckerekek körül) egyszerre vágódik le az olaj a láncról.