Évente 3X? Nekem a boltban amikor vettem, azt mondták, a láncot 5-700km-ként pucolni és ápolni kell, ha zivatar, eső van, sűrűbben. Egyszer mentem el száraz időben ~800 km-t, de akkor már fényesek voltak a szemek!
Csak tunnám mit lehet a láncpucolásban utálni...............évente 3x csinálom..............a buditakarítás utálatosabb azt mégis 3-4 naponta kell csinálni.
2-2200 körül volt asszem de ritkán lehet kapni.Nekem 900 km egy jégeső és még nem dobta le.Sándornak 1100 körül kezdett fényesedni a lánc.Ez egy fujás.
Maxxy!Mennyibe fáj a Mol-os láncspray?Mindenki dicséri aki használja.Most Bel-Ray spray-t használok de az Erdélyi túrára vinnék egy Mol-ost.Mivel sajnos elég keveset motorozok az állandó időhiány miatt én sem gondolkodom a láncolajzon bár jól el lehet vele "szöszmötölni".
Ez én értékszemléletem szerint a szó pozitív értelmében te piperkőc vagy! :) Ezt fogadd el! :)
Már régen lettem arról hogy bárkit is megtérítsek ebben a témában.
Láthatod, hogy igazából azoknak adok csak támogatást akik igénylik. Ès mikor módomban áll igyekszem még több elemzést végezni, hogy meg is bizonyosodjam arról amit gondolok,és ne csak üres frázisokat puffoktassak.
Nekem nem kell rémtörténet, hiszem párszor megszopatott a cucc, de ezt tanulópénzek vettem, és kétségbeesés helyett, megoldottam a problémát, majd publikáltam, hogy mások meg tudják előzni azokat az eseteket.
Èn élvezem ha egyes dolgokban úttörő lehetek, nem szeretem ha csak gondolkodás nélkül használok valamit, mert mások is úgy csinálják...
Másrészről én sokkal jobban szeretek feltámasztani egy bontószökevény, vagy méh-telep szökevény rozsdakupacot és visszaállítani a gyártósori szalon formába...mint ahogy az SR 500-al tettem. Csábít hogy cafe-racer legyen belőle, de valahogy 25 évesen nagyobb dicsőség, hogy nincs rajta módosítva semmi.
Engem ez hoz lázba, cserébe bár tucat bogarat megtűrök a motorjaimon.
Remélem azért nem akadt össze a bajszunk?!
Update: Nagyon kövér első Metz M3 120/70, hozzá megvan a 190/50-es hátulja is, ezen kb kopásjelző + 1mm van. Meg van egy kb 3 milis Dunlop qualifier első. Ha valakit érdekelnek egyenként, vagy akár egyben, mélezzen.
Mindegy cimbora,engem akkor sem győz meg senki arról,hogy ez jó dolog! Én már csak maradok ilyen maradi,és maradok a jó öreg bevált fújkálásnál!
Meg aztán szeretek foglalkozni a motorommal,mert megérdemli! Sok szép km-t tettünk mi együtt ketten,és ezt én így hálálom meg neki!
Szeretem fényesítgetni,pucolgatni,és nekem ez nem okoz gondot-problémát!
Én az olajozóhoz egy év után a múlt héten nyúltam hozzá először, mert önteni kellett bele olajat. Jövő ilyenkorig szerintem nem lesz dolgom vele. Gondolom te azért sűrűbben bíbelődsz a lánccal :-)
Te Pesta! Én nem piperkőc vagyok a motoromra,csupán szeretem,ha mindig tiszta,és minden rendben van rajta!
Mert az az elvem,hogy a motor úgy szép ha mindig ápolt tiszta,és minden időben van rajta cserélve!
A spray-hez/MOL-os/ meg igenis ragaszkodom,mert nekem mindig van a dobozomban anyag amivel bármikor megfújom,és nem tökörészek az olajzóval,mert sok rosszat is hallottam az olajzóról is!
Egy tény:én mindig petrós rongyal takarítom,persze mikor látom,hogy igényli a lánc,és mindig időben fújom spray-vel! És az is tény,hogy több mint 30e km van a láncomban,de eddig csak kétszer húztam rajta,szinte hangya fingnyit!
Szóval én nem fogok állandóan baszogtatni az olajzót,hogy mikor mennyit csöpögjön,meg takarítgatni ba gumit,vagy a felnit,mert trutyis! A MOL-os spry-t meg nem látom a felnin sem,mert szerintem az egyik legjobb anyag az összes közül!
Nem azt mondtam hogy bagatell.. de végülis ha sokáig megtartod a motort, egyszer ígyis-úgyis el fog fogyni. Egyszer beruházás, kérdés a megtérülése... Bár valószínű jobban jár az ember ha "okosabban" fektet be ennyi pénzt, és inkább eldobálgatja a 40-50%-os gumikat
Jól megég a részlegesen felfekvö felület...ez az egyik valoszinü lehetöség.
Annyira nem bagatel, mert emlékeim szerint a 3 db tárcsánál a betétek ára 20-30 e huf...
Tárcsával sem nagyon játszanék, mert amerikából kalandosan az utángyártott min 50 rongy egy szett elöre, de a gyári 80 e/ db...
Na ezt nem tudom. Túlzottan nem gondoltam végig.. Nem olyan egyszerű ez mint amilyennek kinéz.
Mondjuk két szett fékbetét nem olyan nagy pénz.. főleg hogy cserélgetve a kerekeket elég sokáig jók lennének. Csak ugye egyszer van egy nagyobb beruházásigénye az egésznek.
Mondjuk egyszer egy próbakör erejéig kíváncsiságból betehetnél egy jó állapotú, de nem a te motorodon bekoptatott fékbetétet... akkor eldől hogy mi a helyzet
Ez én értékszemléletem szerint a szó pozitív értelmében te piperkőc vagy! :) Ezt fogadd el! :)
Már régen lettem arról hogy bárkit is megtérítsek ebben a témában.
Láthatod, hogy igazából azoknak adok csak támogatást akik igénylik. Ès mikor módomban áll igyekszem még több elemzést végezni, hogy meg is bizonyosodjam arról amit gondolok,és ne csak üres frázisokat puffoktassak.
Nekem nem kell rémtörténet, hiszem párszor megszopatott a cucc, de ezt tanulópénzek vettem, és kétségbeesés helyett, megoldottam a problémát, majd publikáltam, hogy mások meg tudják előzni azokat az eseteket.
Èn élvezem ha egyes dolgokban úttörő lehetek, nem szeretem ha csak gondolkodás nélkül használok valamit, mert mások is úgy csinálják...
Másrészről én sokkal jobban szeretek feltámasztani egy bontószökevény, vagy méh-telep szökevény rozsdakupacot és visszaállítani a gyártósori szalon formába...mint ahogy az SR 500-al tettem. Csábít hogy cafe-racer legyen belőle, de valahogy 25 évesen nagyobb dicsőség, hogy nincs rajta módosítva semmi.
Engem ez hoz lázba, cserébe bár tucat bogarat megtűrök a motorjaimon.
Remélem azért nem akadt össze a bajszunk?!
Mindegy cimbora,engem akkor sem győz meg senki arról,hogy ez jó dolog! Én már csak maradok ilyen maradi,és maradok a jó öreg bevált fújkálásnál!
Meg aztán szeretek foglalkozni a motorommal,mert megérdemli! Sok szép km-t tettünk mi együtt ketten,és ezt én így hálálom meg neki!
Szeretem fényesítgetni,pucolgatni,és nekem ez nem okoz gondot-problémát!
de sajna nem vok az!
Te Pesta! Én nem piperkőc vagyok a motoromra,csupán szeretem,ha mindig tiszta,és minden rendben van rajta!
Mert az az elvem,hogy a motor úgy szép ha mindig ápolt tiszta,és minden időben van rajta cserélve!
A spray-hez/MOL-os/ meg igenis ragaszkodom,mert nekem mindig van a dobozomban anyag amivel bármikor megfújom,és nem tökörészek az olajzóval,mert sok rosszat is hallottam az olajzóról is!
Egy tény:én mindig petrós rongyal takarítom,persze mikor látom,hogy igényli a lánc,és mindig időben fújom spray-vel! És az is tény,hogy több mint 30e km van a láncomban,de eddig csak kétszer húztam rajta,szinte hangya fingnyit!
Szóval én nem fogok állandóan baszogtatni az olajzót,hogy mikor mennyit csöpögjön,meg takarítgatni ba gumit,vagy a felnit,mert trutyis! A MOL-os spry-t meg nem látom a felnin sem,mert szerintem az egyik legjobb anyag az összes közül!
Annyira nem bagatel, mert emlékeim szerint a 3 db tárcsánál a betétek ára 20-30 e huf...
Tárcsával sem nagyon játszanék, mert amerikából kalandosan az utángyártott min 50 rongy egy szett elöre, de a gyári 80 e/ db...
Mondjuk két szett fékbetét nem olyan nagy pénz.. főleg hogy cserélgetve a kerekeket elég sokáig jók lennének. Csak ugye egyszer van egy nagyobb beruházásigénye az egésznek.
Mondjuk egyszer egy próbakör erejéig kíváncsiságból betehetnél egy jó állapotú, de nem a te motorodon bekoptatott fékbetétet... akkor eldől hogy mi a helyzet