Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ès a különbözö "mintázatú" féktárcsa fékbetét szerinted ellenne egymással? Vagy akkor legyen hozzá dupla szett fékbetétem is összeszámozva? Èn nem tudom hogy szokták ezt csinálni. A lánckerék agy az tiszta sor, mert csak a menesztökkel kapcsolódik, fék terén látok némi nehézséget...
Azzal együtt gondoltam..
Max a lánckereket pakolgatnám.
Ès pakolgatnád a féktárarcsákat is felnicserekor?
Rövidtávra, bohockodni ott az 500-as SR...
Hát ha rövidtávra nem veszed elő akkor úgy valóban nehéz ügy.

Ismerek olyat aki otthon saját kezűleg gumizza a nagy motorjait is.. 80 eurót már csak megér egy kevés szívás.

Másik szett felni meg gondolom soha nem hozná vissza az árát..
Mer nem fagyizni járok ,még vászonra nem fut...Ha kihozom németbe a motort, akkor itt 30-40 euro egy gumicsere.. otthon 1-2 ehuf...
Ezeket a 2-3 mm-eres gumikat itthon egész komoly pénzért képesek eladni egyesek..

Am miért nem használod el ezeket a "ház körül".. ?
Nekem a legjobb vételem hátul az Avon Azzaro volt 24.500-ért ment 19e kmt. Hidegen csúszott, de hamar belemegedett.
Bár az én esetem általában szélsöséges, de mostanában gumiabronccsal kapcsolatban kicsit "rám jár rúd". Párszor benyeletem ,mire rájöttem, hogy nem biztos hogy az olcsóbb gumi vételkor az olcsóbb.
Volt Metzeler M3 -50 e HUF. Talán 5 km ment el, és a következö túrát mér nem mertem megkezdeni, mert oly mértékben elfogyott a futófelület körben.
Tavaly pont azt a gagyi motion-t ette meg 300 km alatt 50%-ról nullára hegyelben. Ott 150 euromba került a pótlása hátsó guminak...Most lehajítottam az elsöt is 2.5mm mélységgel...idén az adná meg magát...6-7 km ment el...Eddig egy Z6 bírta legtovább 14 ekm-rel, de akkoriban nagyon fájhatott a csuklóm! :)
Èn mostanság arrafele hajlanék, hogy egy jó futásteljesítmény és konfortérzet mellett inkább kicsengetnék akár 70-80 rongyot is, ha az történetesen elmegy 12-15 ekm-t az én esetemben. Mert akárhogy számolom a kb 5 ekm-t futott gumim km vetitett kölsége pont a duplája vagy több mint ami elmegy 10 ekm -t a motor alatt. Tehát mondjuk egy metzeler M3 ugyan csak 50 ehuf a Z6 mostanság pl 56 rongy, de valójában az M3-ból kettö szett kell hogy 10 ekm -t megtegyek... és amúgy megy ráadásul egy csómót pocsékolok, mert nem tudom kimotorozni kopásjelzöig, mert 2-3 ekm-es túrából már kettö nem fér bele...ès akkor gumiszerelési kölségeket szóba se hoztam.
Idén megnézem Michlen mit produkál...PP-PR1 párossal.
Jól mondja Zöldi!
Igazán sz@r gumit nem kapsz!
Csak a pénztárcád szab határt, más nem!
Ötletes és kis helyen elfér a tömlőből kialakított tartály. Gondolom van rajta kis furat a levegőnek. Ilyen "tömlőtartály" eszembe sem jutott volna....
Teljesen igazad van.
Az "égési térben járó motor" is büntet
Mert ugye, az sem mindegy, mekkora a "kompresszió nyomás"
Ismeritek?

fújó szelep?!

Nekem is kell fújószelep a motorba! Lehet ettöl kinö az is?
Egyetértek. Egyre több fajta gumit használtam már és voltak jobbak-kevésbé jobbak, de igazán szar egy se volt. Inkább a kopás-tapadás tengely mentén vannak eltérések, de nem igazán kritikus. Az én stílusomhoz még mindegyik megfelelt, miután rájöttem a működésükre. Nem vagyok egy speedster, de azért az átlagnál jobban húzom neki és szeretem a majrécsíkot is eltüntetni. Mondjuk az Avont nem akarnám kipróbálni, de a nagyobb márkákkal nemigen lehet nagyon mellélőni.
Csabu! Fejlesztgetünk egy a fojtott csepegősnél fejlettebb, de még fapados verziót. Kukk a galériámba!
Ha ez segít, igazán rossz gumit nem kapsz.
Én előre csak sportot teszek, ha a hátulja megúszik, azt még kivédem. Ha az eleje azt nem...
Köszi a segítséget, hát nem könnyű, mindenki másra esküszik. Ebből adódik, hogy mindegyik megfelelő választás lehet, kinek mi a szimpatikusabb...
Csinált olyat egy cimbora a múlt héten, a zsírúj vákuumos lengő benzincsap kisker 2200ft.
A helyedben már ezen a láncon kisérleteznék, lehet hogy megduplázod, megtriplázod a hátralevö életét , mert a most száraz szemek újra kenés alá kerülnek, és akár még 5-10 ekm -t is ki tudsz hozni belöle...ha meg is van láncszetted , a polcon elfér. Nekem kettö van fent , meg egyszer vettem egy motorról bontott szettet amit letakarítottam belevágtam olajba aztán elcsomagoltam inséges idökre., én még abban is látok pár 10 ekm-t...(sokat nem vesztek vele, mert postával volt 8 euro...)
Amit még lehet egyszer kipróbálnék, a robogokon levö vákuum csap a üzemanyagellátó rendszernél.
Ebay-en az új talán 8-10 euró, gondolom bontóban még ennyi sem...Akkor a szivócsokról nyitná a rendszert mint a scott oil. ìgy még elektormosság is nélkülözve lenne...
Köszi a választ. 36 van a motoromban és a láncomon már csak keveset lehet feszíteni. Az új láncot már olajozni szeretném, utálom a láncot pucolni és biztos hogy a folyamatos kenés jobb mint a szakaszos. Mindenképpen fapadosban gondolkodom. Ejtőtartály, csepp azt kalap.
Erre jó példa az én olajzóm, egy picit mindig kifolyt belőle. Igegesített, de nem anniyra, hogy foglalkozzak vele. Aztán hirtelen gondoattól vezérelve beszereltem plusz 20 centi benzincsövet szépen nyolcast formázva, azóta egy csepp sincs sehol. Most 8 km-nél lő egyet, ez tűnik a legjobbnak.
Röviden: 2009 öszén én is vizionáltam ugyan ezt zöldiéknek, mielött a mccoi-t megvettük. Ennek rendszernek hatránya legföképpen az hogyha "elszabadul" a fojtás, akkor kinyomja a pilanatok alatt az olajat. Kisebb gond hogy szárazra fut a motor, de te viszont olajra. Nekem fél deci olaj a tartályból is összebaszta a hátsó gumit , egy flakon féktisztitó ment el , hogy a szerpentinek elött olajmenteses legyen... Nem elég egy rendszert tákolni, annak biztonságosnak is kell lennie. Nem titok. A srác (mccoi) nem véletlen árulja "darabokban a rendszeret", és nem vállal semilyen felelöséget a cuccért, hiszen nincsen minösítve motorokra, mint pl a scott oil, amit boltban megvehetsz. ìgy mindenki saját felelöségére épiti be a cuccot.
Persze nem kell túlmisztifikálni, és Magyarországon ebböl senki nem csinál nagy ügyet (még), hiszen mindenki házi cuccokkal öltöztetgeti a motorját, annak ellenére hogy a kurva veszélyes nem csak mágára de másokra is.
Teljesen természtes hogy pl googridge a pofátlan árai mellet megteheti hogy nem állít ki semilyen bizonylatot a fékcsöveiröl magyarországon...aztán a kipuk, meg sorolhatnám.
Már régóta húzod ezt a dolgot, millió lehetöség közül vállaszthatsz. èn magam megépítetem, és publikáltam a két végletet (mccoi-fapad).
A probléma azzal szokott lenni, hogy mindenki elsöre akar jót, tökéleteset. De ez valóságban nem így müklödik. Kell csinálni valamit, aztán azt fejlesztgetni, mindig a kivánt irányba.
Most cseréltem hétvégén két láncszettet. Az egyiknek megvizsgáltam a szétnyomott tagját. Az egyik csap még kent-fényes volt, a másik már be volt maródva, és rozsdás-megkopott volt...Persze mindegyik spray -kenésü (kenetlenségü) volt.
Azt gondolom, hogy amikor esetleg a o-gyürük megadják maguk, az olajzot lánc esetében az olaj bejut felületek közé, és továbbra is biztosítja (kiszáradás ellen) kenést, plusz nem engedi be a szutykot. Ès mind ezt üzem közben teszi, mikor meleg a lánc a felületek elmozdulnak egymáson, esetlegesen fellép a kapiláris hatás is. Míg a spray -t statikusan használják, vagyis ráfujják aztán "rászárad". Mert hogy az a trugyi be nem jut a csapokhoz tömítésnél az biztos...Ha csak egy kicsit is gondatlanabb valaki (már pedig elég sokan) egy egy nem idöben spray-zés simán lecsíp 10%-ot a futásteljeítményböl.
Ugyanakkor mindig felhozom eddig meg nem tért barátom gsx1400-es példáját, aki most 60 -ekm után cserélte le a gyári szettet. Igaz már nem lehett húzni hátra, meg volt pár szem ami már nem mozgott, meg 500 km húzott a láncon, de kb ö is olyan piperköc mint Maxxy...( és valszeg tovább is birta volna a lánca csak tavaly 2770 méters hágón mikor hóvirba keverdtünk , és a vastagon sózott úton kapott a lánc egy adaggal, és csak másnap reggel lett leápolva...én meg a kihívás pillantában átbillantttem cross módba az olajzót... ennyi a különbség...)
RoadAttack: nincs összehasonlítási alapom, első gumi, de nekem eddig nem volt gond vele. Melegen kellőképpen tapad, talán ha kicsit hamarabb melegedne...de mivel városban sokat rohangálok vele, általában erre nincs idő....árban ha jól tudom közép kategória, de ez nem 100%. idei a 2. szezon vele, sokat nem kopott, de tény, hogy nem is közlekedtem vele lapjára hajtva sok ezer km-t.
Zipzárt kell bele varrni. Nekem a céges tépőzáras 150-ig bírja.