Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igaz nem engem kérdeztél,de Mol kuton alig találni ilyet,más kutaknál inkább találsz,én legalábbis igy jártam a tavalyi esős Balatonkerülő túrámon,mikor elindultam nem vittem magammal,igy vettem az úton azt hiszem Lukoil kúton,de elötte 2 Molnál nem jártam szerencsével

kisseb kutaknál próbálkozz,beragadt darabok után
Wááááááá......
Hol veszed,mostanában nem láttam sehol.
Zoli32!
daty!

Ja! Sponzorálnak! Ingyé tankolok,a MOL reklámcsaja fújkálja a láncomat,természetesen top-less!
zolti!

2 rugó körül van a nagy! De nem kell sokat fújni rá,hogy jó legyen a lánc kenése! Vagyis sokáig elég!
K.Isti! Véletlenül sem!
Nekem még van pár darab, de nem postázok......a hétvégén mentünk kb 1400km-t amiben volt egy jó kis jégeső is és a végére kezdett kissé fényesedni......ennyi...a legtöbb amit rajta volt majd" 3000km egy fújás, igaz én alaposan fújom kívül-belül na meg a titka ennek a spray-nek, hogy nagyon fel kell rázni mert a sűrűje lerakódik ezért a golyót forgatni kell benne egy ideig....
annyira felsztároltátok ezt a mol-os sprayt ,hogy rendesen rákívántam
tud valaki jó áron?
Nagyjából így gondolom én is...a brigi nem jó, akkor inkább petróleum, azt is írják amúgy...
Nekem a szervizben mondták a brigéciolt, és minden ismerősöm azt használja. Most megpróbálkozok a Daty féle módszerrel, van egy műszerész olajzóm azzal csöpögtetem végig a láncot, kíváncsi leszek az eredményre, és az olvasottak alapján megpróbálok szerkeszteni egy fix olajzót is
negálnom=megállnom
Most 50-ezer körül van a láncba...Az olajzó előtt olyan 25-ezet ment el előtte egy szettel akár hogyan is ápoltam. Viszont volt olyan hogy esőben minden 50- kilométerként fújtam mert már fényesre mosta az víz. Ma már nem kel negálnom eső mód és góóóóóóóóóó.
A brigót nem javasolják, mivel a görgő alá is behatol és kioldja a belső kenőanyagot is. Sőt a láncra direktben a nagynyomású mosót sem, mert a dzsuvát bepréseli az O-gyűrűkön keresztül a görgő alá. Lánc csak rongy és petró, kívül, felületi tisztítás és fújás. Én legalábbis így hallottam.
Én régen valvoline spryt használtam, az volt a legjobb ami olcsó is volt, de mostanában kidobtak valami újat és egyben szart, felhígítottak és nem tapad, most én is áttértem a mol-osra, de megpróbálkozok egy házi csepegtetőssel, mert azt néztem hogy a sprytől a görgő "belseje" száraz.
Nekem 4-500 km után már fényes a láncom úgyhogy sűrűn kell fújkálni, és 2-3 fújás után brigéciolal átmosom az egész láncot.
Te mennyit mentél el eddig a láncszettel?
Spray ide, spray oda, én már egyszer leírtam.
DE ha már témánál vagyunk...
80W-90-es olajjal kezelem.
Fecskendővel nyomom a szükséges helyekre.
Általában amikor időm engedi, de legkésőbb 300-400 km-enként, de volt már 950 km is kenés nélkül, akkor sem fényesedett ki a lánc közepe.
Petróleumos ronggyal letörlöm a dzsuvát, és fecskendővel leolajozom.
Ez kb 10 perc.
Szerintem ez kibírható annak is, aki útálja a lánc olajozási procedúrát.
Én szívesen csinálom.
Ezen kezelés mellett 19.000 km-nél még egyszer sem kellett utána állítani a láncot.
Még mindíg gyári beállítással járok.
Ha hosszabb útra megyek, (1.000-2.000 km) egy 10 ml-es fecsi olaj bőven elég négyszeri olajozásra, egy papírtörlő meg a dzsuva letörlésére.

Mindez az én véleményem, én így csinálom.
Ha már fizet a MOL a reklámért akkor én is csak pozitívumot tudok mondani róla. A lánc olajazó felrakása előtt, MOL-ost használtam. Előtte sokk mindent kipróbáltam de a fentiekben említett láncspray volt a legjobb szerintem. Viszont a láncolajzó árra mára már megtérült kétszeresen, mivel azóta két láncszett csere, és 10 láncsprayt ráfújtam volna.
Jaj, bocs. Nem tudom mit csináltam a végén, csak egy vigyor lett volna.
Sziasztok.
Eddig csak olvasgattalak benneteket, de most picit bele is szólok a soraitokba. Csak rövidet, mégpedig a Mol láncolajról. Nekem ez lesz a 3.-ik nyaram, hogy ezt használom, és tényleg, elfogultság nélkül nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki fújja a láncot. Jól tapad, nem szóródik szét a gépen, az esőt is aránylag jól tűri. Szerintem megéri az árát bőven. És a félreértések elkerülése végett, semmi közöm a Mol-hoz. javascript:smile(document.frmmsg.body,'11');document.frmmsg.b
ody.focus()
Azt ne csináld. A láncolaj feloldja a motult, aztán szétteríti....
mikor a láncolajzót feltettük, mondta Vadász, hogy full pucoljuk el a láncot aktiválás előtt, mert felold mindent és összecseszi a farokidomot, kereket, mindent....
Sehol nem vagytok hozzám képest. Én kenem láncolajja és fújom is Motulĺal,ami szerintem flakonos olaj :-)
Én meg évente öntök 2 deci láncfűrész olajat a tartályba. Valami kétezer pénz volt az egy literes flakon és ha jól számolom elég lesz vagy 30e km-re :)
Én 500 km-enként fujom (Motul), és kb. minden 1500-2000 km-nél Motul lánctisztitoval lefujom, és ronggyal lehuzom a dzsuvát rola...oszt annyi... de legkozelebb kardánosat veszek ha megsegitenek az égiek...
Én is ott veszem. Jó qva drága. Két éve vettem, most fogy el, valami 800 Ft-ra emlékszem