Nekem a speeden elöl van egy lebillentős szellőző, abba fűztem bele a tartót kébelkötözővel, simán érzem a kezemmel, mikor áll egyenesen. Tegnap kipróbáltam robogóval, gyakorlatilag akkora a látószöge, hogy elég nehéz szarul felrakni. A nyomi robogómon olyan alacsonyan van a műszerfal, hogy akkor látom, ha rendesen lenézek, a kamera kicsit magasra volt állítva az első úton, beégett folyton az égbolt, de a km óra végig olvasható volt, nagyon meglepődtem.
Ja, köszönöm, sikerült egy atombiztos sisak installációt megvalósítani, így okafogyottá vált. Majd tolok fel videót. most hétvégére kell, megyünk tátrázni Anyával.
De! Volt két kis rendőr picsa Pécsről felfelé menet a nagy parkolónál! Jó "hatékonyak" voltak,mert sem radar,se más nem volt náluk! Kit állítottak meg? Kövér Gyuri barátomat,aki a feleségével komótosan jött utánunk! Egyébként amit előadtak a fiúk az nem semmi volt! Mondjuk nem semmi speed vasakkal is voltak ellátva! Több volt olyan aki kb.130-140-es tempónál vette fel egykerékre,közben váltás,stb! Egy biztos nem semmi tudásuk van,de mondjuk nem értem ezt miért közuton forgalomban,és miért nem egy zárt pályán adják elő?
Na mivan? Dobogókő már nem kizáró ok?
:)
Mi Agárdon voltunk vasárnap. Az egész úton több volt a motoros, mint az autós. Tökön sajnos láttuk az egyik baleset végét is. (lásd index.hu)
Dobogókő-Esztergom? Egysáv? Lassú? Ez hol van?
Amit leírtál tényleg kiborító lehet. Én egy szintén szlovák rendszámos, de Ford Mondeno kombival akadtam össze... Nem tudtam megfogni.
My bad....
"Skacok! A Jt lánckereket fel lehet fordítva tenni a blokknál?"
Nem. Teljesen szimmetrikus. Legalábbis amíg új, és nincs megkopva a fog. Ha már használt és valamiért leveszed, akkor ugyanúgy kell visszatenni, ahogy volt. Én a feliratot szoktam kifelé, persze nincs jelentősége, de ha mindig így szokja meg az ember, akkor nem fogja elfelejteni leszerelés után, hogy hogyan is volt. De ha már kopottas, akkor a fogakra ránézve is látszik, hogy hogyan volt felszerelve.
Tiszta véletlen van (már ha erre gondolsz).
De hogy jut el? Esetleg a Kiki haveromtól (aki ment a cuccokért a múltkor) megkérdezhetem, hogy odadná-e az övét (nem a nadrágszíjára gondolok ). Szóval neki is van, és szerintem Pesten van. Vagy az enyémet elküldöm vele most hétvégén, ha nem annyira sürgős. Vagy posta.
Egy kis problematika lenne a GSF 400-al. Nemrég készítettem fel szezonra,(hűtőfolyadék lecserélve, olaj lecserélve, tank "átmosva", fékbetétek...stb).
A következő lenne a gond: üzemi hőmérsékleten is nagyon nehezen veszi a "lapot". Körülbelül 7000-es fordulatig felpörög, ott megtorpan majd kb. 1mp-múlva forog tovább.
Mi lehet ennek az oka? ( Gyári méretű fúvókák vannak benne. )
Az egy jó kör, hogy DKő-Esztergom, ott jobbra visegrád fele a Duna parton, majd mielőtt elérnéd Visegrádot, a szállodánál(Lepence) Jobbra át a hegyen szendendrén. Na ott egy egyenes van, az olyan 200m, a többi 15 km kanyar Az útminőség szemre riasztó lehet, de döntheted fülig mindenhol.
Én sem szoktam oda járni, kivéve ha a motoros társaim oda hívnának (akik nem tartoznak az idióták közé). Még a látszatát is elkerülöm, nehogy bárki is azt gondolja, abba a gárdába tartozom....
link
Tud valaki Bandit 400 VC-hez fesz. szabályzót?
97-es Bandit 250-be jó a GS500 légszűrője szerintetek?
Már biztosan elhalványult az ominózus eset emléke.
De! Volt két kis rendőr picsa Pécsről felfelé menet a nagy parkolónál! Jó "hatékonyak" voltak,mert sem radar,se más nem volt náluk! Kit állítottak meg? Kövér Gyuri barátomat,aki a feleségével komótosan jött utánunk! Egyébként amit előadtak a fiúk az nem semmi volt! Mondjuk nem semmi speed vasakkal is voltak ellátva! Több volt olyan aki kb.130-140-es tempónál vette fel egykerékre,közben váltás,stb! Egy biztos nem semmi tudásuk van,de mondjuk nem értem ezt miért közuton forgalomban,és miért nem egy zárt pályán adják elő?
Infom szerint kész a bukoszett a vizes 650-1250-re...
:)
Mi Agárdon voltunk vasárnap. Az egész úton több volt a motoros, mint az autós. Tökön sajnos láttuk az egyik baleset végét is. (lásd index.hu)
Amit leírtál tényleg kiborító lehet. Én egy szintén szlovák rendszámos, de Ford Mondeno kombival akadtam össze... Nem tudtam megfogni.
My bad....
Nem. Teljesen szimmetrikus. Legalábbis amíg új, és nincs megkopva a fog. Ha már használt és valamiért leveszed, akkor ugyanúgy kell visszatenni, ahogy volt. Én a feliratot szoktam kifelé, persze nincs jelentősége, de ha mindig így szokja meg az ember, akkor nem fogja elfelejteni leszerelés után, hogy hogyan is volt. De ha már kopottas, akkor a fogakra ránézve is látszik, hogy hogyan volt felszerelve.
De hogy jut el? Esetleg a Kiki haveromtól (aki ment a cuccokért a múltkor) megkérdezhetem, hogy odadná-e az övét (nem a nadrágszíjára gondolok ). Szóval neki is van, és szerintem Pesten van. Vagy az enyémet elküldöm vele most hétvégén, ha nem annyira sürgős. Vagy posta.
Egy kis problematika lenne a GSF 400-al. Nemrég készítettem fel szezonra,(hűtőfolyadék lecserélve, olaj lecserélve, tank "átmosva", fékbetétek...stb).
A következő lenne a gond: üzemi hőmérsékleten is nagyon nehezen veszi a "lapot". Körülbelül 7000-es fordulatig felpörög, ott megtorpan majd kb. 1mp-múlva forog tovább.
Mi lehet ennek az oka? ( Gyári méretű fúvókák vannak benne. )