Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen jól tudod igazából egy nagyon jó minőségű alapolajat vesznek meg. Aztán ezt még adagolják és dobozolják. Nem saját fejlesztés de muszáj a piacon lenni ilyen termékekkel is! Pl: A Molos láncspray is ilyen, nem véletlenül nagyon jó. Egyébként én a finomítás másik részén melózom ez csak apró infó amit mi tudunk. A pontos beszállítót még nem sikerült kinyomozni de utána kérdezek. Bár próbálják ezeket a dolgokat üzleti titokként kezelni.
Nem beszélve arról a tényről hogy a munkavédelmi boltban márkajelzés nélkül KB ilyet kap az ember 2-3e ért.
Ja hogy te Százhalombattai vagy? Ott van a Mol finomítója...Egy kicsit több infót elfogadnék. Én annyit tudok hogy valami közös projekt.
Maxxy! Ahányszor linkelsz képet a motorodról annyiszor nyitom meg!
Egyszerűen jó ránézni erre az igényes gépre.
Az enyém is pont ez a szín, és nagyon tetszik! Nem értem hogy nem viszik el
Talán ha eladnád róla valami jó keresztény árban a kiegészítőket...
Én vevő lennék a dobozra a tartókonzollal, a hátsó keréktakaró sárvédőre, egy barátom meg biztosan adna pénzt az ülésért+ a gyári űlést adná mellé.
Ezek után olcsóbban kínálhatnád a masinát, és hátha...Persze csak egy ötlet volt!

Zöldi!
Van bent egy ET 4 nálunk! Gyere el, próbáld ki! Nagyon fini....Csak szimplán próbálni is tudod, ez nem kötelez semmire!
Jó kis olaj a Molos! Ha meg még tudnátok hogy kinek az olaja van a dobozban .
Mi ezt csak "a Vasutas" ruhának hívjuk. Rendkívül lezser megjelenést biztosít, színe harmonizál a környezettel mindenkoron. Tökéletesen idomul a motoros alakjához, és légellenállási tényezője is kiváló értékeket mutat.
Az esőruháknál a szárazon maradás az első szempont. A probléma abból van, hogy kikopik a belső impregnált réteg, mert mozogsz benne, meg mert cibálja a szél. általában a zacsinál megy tönkre. A drágább ruhákban , van belül egy háló, ettől általában tovább bírja, meg talán "jobban szellőznek".
A kérdés csupán még az hogy mennyire vagy hiú. Mert felöltésekor fogamzásgátlókén hat, olyan szarul áll az emberen, főleg hogy pár számmal nagyobbat veszel, hogy rámenjen a motoros ruhára, mi verejtékesre kacagjuk magunk másikon mikor felölti. A drágább darabok azért elviselhetőbb formában és stílusban gyártódnak.
Lehet mondani hogy csak túl akarom vészelni a pár csepp esőt, de volt olyan hogy 6 napból 4.5 napot esett. Ès ugye ott szép mutogatni valómotorod, meg a gondosan hozzáválasztott öltözet, és akkor egy ilyen teleszart búvárruha jön a tetejére...Hja és hölgy utasoknál ez hatványozódik...Volt hogy azért áztam szarrá,mert mondom én azt most fel nem veszem bírja még a motorosruhám, aztán, aztán nem bírta...és még 1000 km volt Görögországig, meg 20 óra...De ha leszarod, akkor ez pont jó egy szezonra. Èrdemes a használatban lévö motorosruhában menni, és arra rápróbálni, meg hogy tudsz -e benne navigálni, mert szar dolog ha , már felvétel után nem tudsz visszamászni a motorra.
Actevo-t én is próbáltam, direkt azért, mert az volt ráírva, hogy régi
lég-olajos motorokhoz.

2000km-ert mentem vele, aztán lecseréltem.
Nyers lett a blokk hangja, az olaj meg korom fekete volt és rettentő "folyós".
(Benzin nem volt benne, mielőtt valakiben felmerülne ez a lehetőség.)

Ezzel szemben a mostani olajban van 3000km, és még sötétbarnás-áttetszős.
Tanácsot kérnék: hosszú több napos túrára akarok venni magamnak és asszonynak esőruhát. Terveim szerint esőben nem akarok túrázni, de értelemszerűen, ha elkap egy zivatar azt nem tudom elkerülni. Nem szeretnék sokat költeni erre, ezt néztem ki olcsó esőruha. Elég egy ilyen, vagy érdemes 10-15ezres kategóriát nézegetni?
2 éve a 600-as Banditban Actevo-t raktam, semmi baja nem volt vele. A DL-be, amikor vettem szintén az volt, de durva módon ette, kb 2000km alatt megevett 2-3 decit. Ki is dobtam rögtön, most Motul 5100 van benne, ezt nem eszi. Actevot már én sem tennék semmibe.
A MOL-tol biztos hogy jobb lesz a váltód...Mikkor váltottam és a fórumokon ódákat zengetek róla, én meg írtam Mol-fúúúúúúúúj. Aztán aki használta leírta a tapasztalatait csak tátikáztam mit alkotott a MOL. Gondoltam nem vesztek semmit egy periódus alkalmával kipróbálom egy két hónapot kibírok vele, ha rossz a tapasztalatom váltok. Természetesen banditáról beszélünk azt nem tudom, hogy a kőkorszaki motorokhoz is fejlesztették. Én semmilyen más olajat nem tennék bele bőven elég 60-ezer kiló-méter ahhoz, hogy azt mondjam nagyon jó olaj.
Sziasztok!

VAn egy 600-as banditom amit egy MARTIN kipufogódobbal vettem. Olyan embert keresek akinek kellne ilyen dob mert nekem meg gyári kéne. Havalaki cserélne kérem írjon nekem.

Előre is köszi.
zöldi! Kéne majd egy liter Motul 5100 10W40, majd hívlak emiatt! (Scotty vagyok, csak levédettem a nevem )
Ezen nem fogunk összeveszni. Főleg mivel megérzéseimet semmilyen merőszámmal nem tudom összehasonlítani. Pusztán úgy vagyok vele, hogy nincs nagy bizalmam az alsóbb árkategóriás termékek iránt néhány esetben.
De hogy saját magam ellen hozzak példát. Tanult barátom talán néhányszor már említett YZF 1000 -se már régóta komoly mennyiségben eszi az olajat. Két éve már a TÜV-öt sem kapta meg úgy kórmólt. Szóval kapott egy bontott henger-dugattyúsort. Valamelyest jobb lett, de ezeknél ez komoly típushiba. Így az olajat magasabb fordulaton most is berántja az égéstérbe. De a lényeg, néztem hogy mit rak bele. Kék kannás turbó dízel autóba való olaj, mely akcióban 15-20 euró 4-5 liter...az biztos nem tartalmaz spec. adalékot a több tárcsás olajfürdős kuplungnak...sem...
(amúgy egy -két szezont a barátaim is Atctevó-val jártak, de egyszerűen nem jött be mi motorjainknál a mi felhasználási körülményeink között. )
Ez amolyan parttalan vita. Körtét nem lehet az almával összehasonlítani. Mi a mediterrán helyekre, meg az Alpokba járunk túrázni. Volt hogy 250 km-en 2-3-nál feljebb nem tudtunk váltani a hágókon, és 25-30 fokos nyárból 3 óra alatt 2700 méteren hóvihar volt, aztán vissza ugyanez...Azért az egy pöttyet eltér a Magyarország adta motorozási lehetőségektől.
De pl, megpróbáltam a SR 500 Yamahámba is a Power 1-et. Gondoltam a nagy hőtűrése az olajnak (mivel a blokk egy 35 éves egyhengeres léghűtéses konstrukció még a kréta vagy jura korszakból, és hajlamos a túlhevülésre) jól fog jönni.De váltó kicsit nehezen kapcsolható. Nyilván legközelebb megnézek egy félszint pl motult mondjuk 10W50-est , vagy lehet a MOL lesz a következö...de ez kísérletnek jó volt, meg olcsó volt...
nincs a castrollal semmi gond! azzal használtam a nagyfazert.
több kínlodás után ez az olaj nagyon bevált a haver ZX12r -ébe!Valóban jóbb lett a váltó is.
Most motul van az Xx-be de legközelebb castrolt teszek abba is..
Én meg beleteszem,mert nekem teljesen bevált!
Szia Daty! A te szavaiddal élve "Sosem tennék bele MOL-t!"
Az elsőt ha ingyen adnák sem kéne. Szerintem a kerámia bevonatú hengerfal jobb minőséget érdemel. De még a öntöttvas hengeres 1200 is jobbra vágyik...
A molra már én is kíváncsi vagyok , de nekem Power 1, meg Motul 10W50 ami megállja helyét az seggem alatt. Ès azért a nyári túrákon kiveszem a blokkból amit beleterveztek. Persze nagy különbség hogy nekem , meg az 1200-eseknek ez hűti is rendszert, az 1250 meg hát már vizes...Ìgy feljtös az én véleményem.
Nem az olajtól döglik meg! Akkor megdöglene más is! Ámen!
Tejesen mindegy csak legyen benne! És cseréld időben. A modern olajak mindegyike tudja a ráírtakat.
Nekem most Repsol van. Szarok az olajra. :-) Élvezem a motorozást. Ha beszarik a váltó, majd szétszedem harmadszorra is.
Szia,

Szép teljesítmény!
Nálam az első is ment a " kukába"(még megvan) 5e-nél, mert párban cseréltem contira. Most ismét csere előtt állok, be van készítve a pincébe tavaly óta a bt023. Most 20-al drágább mint amikor vettem. Több reményt fűzök hozzá mint az előzőekhez.
Szia!

Olvass vissza, és láthatod, hogy a 250-es és 400-as Banditról mindenki le fog beszélni!
És nem ok nélkül!
Na most akkor milyen olajat is tegyek a vasba 18.000 km-nél?

1-6.000 - Castrol Actevo - nem tudom az árát, ez benne volt
6.000-12.000 - Agip - 1.600 Ft/l
12.000-18.000 - Repsol - 1.700 ft/l

Legyen a MOL, vagy Agip, vagy Repsol, vagy Mobil1, vagy Motul, vagy Shell...?

Már csak azért, mert ugye azt írtátok, hogy sokat számít az "Ikarus" hang megelőzésében egy minőségi olaj.
Mondjuk ebben személy szerint nem nagyon hiszek, mert ha anyaghibás a fogaskerék, azon egy minőségi olaj sem sokat tud javítani.
250-es "kis" bandit vásárlásában gondolkodom. Valaki tudna nekem mesélni ezekről, milyen vezetni, stb... ? Előre is köszi .
Az nem jó, az szürke, nekem az olyan Bonjovis, fekete vagy semmi :D
Még Zoli 1-es kazánlemezét meggondolom :DDDDD
Úgy gondoltam, hogy nem mindeninek tetszik és kidobni azért például kár lenne érte! Azért köszi!