Fogyasztásban nem egy bajnok. Pontosan még nem mértem (nem érdekel), de két személlyel és ezzel a vitorlákkal valahol 6 és 7 között eszik. Utazó sebesség 160. Bőven megy 200 felett is, de szintén ezekkel a vitorlákkal 180 felett már nagyon imbolyog. Ez a motor nem arra való. Én 160-nál többel nem szoktam vele menni. Viszont kanyargós úton meglepően jól lehet döntögetni, túlságosan is. Az első futóművet én max keménységre állítottam és még így is elég lágy.
Motoron van "luxusadó" is. Csak a vak nem látja, hogy milyen pofátlan alkatrészárak, gumiárak, stb. vannak.
Minden sokkal drágább motorhoz.
Mostanság cseréltem az Astrán első féket. 2 tárcsa (Brembo, nem gagyi), jó vastag (24 mm) tárcsák hűtőbordákkal. Darabja vagy 5 kiló nehéz + 4 db fékbetét. Mindez kb. ~30e.
A motorhoz ugyanennyi volt csak a hátsó tárcsa (EBC), ami egy nyamvadt 5-ös, vagy 6-os kerek lemez. És csak azért ennyi, mert az ebayen vettem, itthon 50e felett lett volna.
Én a sebességre gondoltam, mert akikkel én járok azok nem nagyon mennek 140 alatt, az meg a kisbanditnak fogyasztásba már odavág, több mint a nagynak, és ahogy olvastam a DL nem megy sokkal többet mint a kisbandit, igaz a fogyasztását nem tudom, a mai világba meg már az se elhanyagolható. A nyomatékkal meg nincs gondom, nekem a 650 is elég nyomatékos, én szeretem nagyon.
Dehogynem tud Ne feledd ez V2. 3 és 6ezer közt leadja az összes nyomatékát. A fölé nem is érdemes pörgetni. A Bandit meg 6ezer alatt szerintem nem csinál semmit, nyomatéka se nagyon van.
Ezen kívűl ezen valóban egyenes háttal ülsz.
1000 alatt nem veszek még egyszer motort, a DL a magassága miatt kéne mert ezeken a jó utakon sokkal kényelmesebb egy olyan motor, viszont néztem az adatokat, és nem sokkal tud többet mint a 650 bandit, sajnos még nem tudtam kipróbálni de nagyon kíváncsi vagyok rá.
Nem csak magát az anyagot kell kifizetrni.
A gyár szerszámain át a logisztikát a tervezés költségeit,az alkatrészraktár költségét meg a halom irodistát és még a superbike csapat költségeit is ha van.
Kíváncsi lennék erre az önköltségi árra... Egy nyamvatt kétkerekű járműről beszélünk, amiben harmad annyi 'alapanyag' sincs, mint egy autóban. Mi kerül ebbe 4-5 és még több millióba?
Igazából annak idején mesterségesen volt alacsonyan tartva a motorok ára...............pláne a banki kereskedői jutalék miatt.
Nézd meg a hitellel megfejelt összeget és Kb ugyanott lyukadsz ki mint most a magasabb árral.
Azért azt te se hiszed hogy mert a magyarnak nincs pénze a két szép szeméért önköltségi áron fogja Osamu bácsi adni a sutyukit.
Érdekes marketing fogás. Nem fogy a motor, emiatt nincs elég profit. Megoldás: emeljünk árat, hogy legyen profit. Szerintem nem kell sok ész, hogy tudjuk mi lesz az eredmény, főleg kis hazánkban.
Talán még kevesebb motor fog fogyni?
Pedig ez egy egyszerű közgazdasági számolás.
Adott egy gyártási és egy fejlesztési költség meg úgy minden komplett.
Legyen egy egység.
Ha eladok 20 darabot akkor is ennyi meg ha 100-at.
Viszont a 100 nál kisebb lehet az árrésem mint a 20 nál.
Ergo hogy ugyanannyi profitot termeljek kisebb fogyasztói árral is meg lehet oldani.
De mostanság kurvára nem fogy el 100 darab...........még a 20 is sok.
A profitnak meg meg kéne lennie.
Egyébként nem is szabad újonnan ilyet venni. Minek? Egy 4-5 éves darab az új árának töredéke és tökéletes.
Nézegettem az új Suzuki árakat, elgurult a gyógyszerük.. Minden model sokkal drágább lett, a Hondánál is drágább. Itt van pl. az új ezres Gsxr: 4,2M. 4,7M-be kerül az S1000RR, ami azért egy csöppet jobb gép... Nem tudom mitől szálltak el így az árak.
Mint már mondtam jó régen nem lehet kapni újonnan.
Azt már nem írtam hogy szaladj ki USA-ba mert onnan behozhatod mert nem.
Ergo gyakorlatilag nem tudsz szerezni újonnan.
Minden sokkal drágább motorhoz.
Mostanság cseréltem az Astrán első féket. 2 tárcsa (Brembo, nem gagyi), jó vastag (24 mm) tárcsák hűtőbordákkal. Darabja vagy 5 kiló nehéz + 4 db fékbetét. Mindez kb. ~30e.
A motorhoz ugyanennyi volt csak a hátsó tárcsa (EBC), ami egy nyamvadt 5-ös, vagy 6-os kerek lemez. És csak azért ennyi, mert az ebayen vettem, itthon 50e felett lett volna.
De szerintem nekem az már túlzás minden tekintetben.
Ezen kívűl ezen valóban egyenes háttal ülsz.
A gyár szerszámain át a logisztikát a tervezés költségeit,az alkatrészraktár költségét meg a halom irodistát és még a superbike csapat költségeit is ha van.
Nézd meg a hitellel megfejelt összeget és Kb ugyanott lyukadsz ki mint most a magasabb árral.
Azért azt te se hiszed hogy mert a magyarnak nincs pénze a két szép szeméért önköltségi áron fogja Osamu bácsi adni a sutyukit.
Talán még kevesebb motor fog fogyni?
Adott egy gyártási és egy fejlesztési költség meg úgy minden komplett.
Legyen egy egység.
Ha eladok 20 darabot akkor is ennyi meg ha 100-at.
Viszont a 100 nál kisebb lehet az árrésem mint a 20 nál.
Ergo hogy ugyanannyi profitot termeljek kisebb fogyasztói árral is meg lehet oldani.
De mostanság kurvára nem fogy el 100 darab...........még a 20 is sok.
A profitnak meg meg kéne lennie.
Nézegettem az új Suzuki árakat, elgurult a gyógyszerük.. Minden model sokkal drágább lett, a Hondánál is drágább. Itt van pl. az új ezres Gsxr: 4,2M. 4,7M-be kerül az S1000RR, ami azért egy csöppet jobb gép... Nem tudom mitől szálltak el így az árak.
189/96 kg paraméterekre nagy szerinted?
Azt már nem írtam hogy szaladj ki USA-ba mert onnan behozhatod mert nem.
Ergo gyakorlatilag nem tudsz szerezni újonnan.