Na jó volt két átégett hengerfejtömítésem................de ha valamit úgy használnak ahogy én ez benne van a pakliban..................és egyszer elcsaptam a saját talicskámat................az dühített.
Télen okádék foltosak lettek, így átkentem evipassal meg kipolíroztam 1200-es vizes vászonnal. Állítólag krétapor + rongy aktivizálásával fényes is lenne, majd kirpóbálom egyszer.
Miiii ?! Nálunk ennyiért már felniket is szintereznek ! Ez tényleg horror ár .Én a Tescóban kapható Rally keréktárcsa festéket és színtelen lakkot használok pl: bukócső, doboz és strapabíró felületet ad . Jó példa rá a dobozom, azon csúszott a hátulja a motornak a multkor, plussz még rajt feküdt a srác is aki fellökött, és ennyi súly ellenére maga a doboz anyaga szinte nem is lett karcos, tegnap már újra is fényeztem azt is .Már csak a bukócsövet kell rendbetennem és kész is újra a motorom . A kép csalós, mert az alja nem fehér, hanem sötétszürke, felül meg matt fekete .
Az már csak holnap. :)
A rács egy "precíziós" lemezollóval szétdarabolt biciklikosár.
A selyem szintert a Ten-Line KFt tette rá, de valami horror drága volt,(3 rugó, mosógéptetőt, régi givi platnikat ezresért szoktak) viszont ez az egy bevonat bírja rendesen a tapasztalataim szerint.
1 Tipo 1 Bravo és egy punto?
Mondjuk a bravo iszákos volt.Mutter szerette...............visszasírta azóta is.