Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert van ízlése!
Megkérdeztem, csak fejidomos jöhet szóba
Szia Zöldi.

Te mit ajánlsz milyen fékbetétet tegyek bele?
Mennyi? Megkérdezem
Naked 650 légolaj jól felszerelve nem érdekelné? Abból tudok egy űberfaszát.
Skacok, erről tudtuk valamit? Egy kollegám nézte ki magának: Bandit 600
Írtam Karesz-nek, várom a válaszát.
Köszi a segítséget, és a többiekét is.
Ez a tökéletes hozzávaló, de szerintem Zölditől rendeld, úgy olcsóbb!
A 10W-40 üzemi hőfokon ugyanolyan vastag,mint az 5W-40.Ha vastagabb,50-es olajat szeretnél a gépbe rakni tedd,de a hidegoldali viszkozitás maradjon 10W-s.A hidegen vastagabb (15W,20W)olajoknak csak hátránya van!
Ami a váltó kapcsolhatóságára rossz hatással van,az a motornak pont jó.A "sikamlósabb" olajokkal akadozósabb a váltó.Ezért célszerű olyan olajat venni aminek Jaso MA2-es minősítése van.Ezeknek nagyobb súrlódása van.A kuplung viszont nehezebben old a vastagabb olajokkal.Nálam a fulszint 5W-40 a nyerő.
Sziasztok.
1200 Banditba milyen első fékbetétet érdemes tenni ami még nem eszi a tárcsát ,de azért fog is ? Ez jó lehet ? http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Hello!

Kérdezz meg a bandit.hu oldalon a Kareszt.
Mert én anno ő Nála csináltattam.Egész jól müködött.
Milyen érdekes, hogy magyar székhelyű a cég Bekes,Hungary,HU 5630
vacs85!

Azért érdeklődj az Ago motors-nál is! Ott a GiPro-t forgalmazzák!
Ha valóban ez való hozzá, akkor gyerekjáték a beépitése. De nem vagyok biztos hogy ebben a modellben már a olyan sebesség fokozat érzékelő szenzor van ami kielégíti ennek a kijelzőnek az igényeit.
Amúgy mint írja, a blokkból jövő szenzor csatlakozóját széthúzod és ennek a kijelzőnek az Y csatlakozóját becsatlakoztatod, meg adsz neki egy tápot.
Itt is érdeklődhetsz!link
Szeretnék fokozatkijelzőt a Banditra.
A Prop-tech-nél érdeklődtem és a válasz üzenetben (" Ehhez a mocihoz a tuning hatású Gear controller fokozatkijelzőt ajánljuk. Ha be van húzva a kuplung, akkor is a frankót mutatja. Ezt csak piros színben gyártjuk. " ) kaptam kettő dokumentumot. Kérlek olvassátok el, és aki jobban ért a szereléshez, az legyen szíves elmondani a véleményét a beszereléssel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz, macerás.
Dokumentumok (online megtekinthető, de le is lehet tölteni): 1 - 2 - 3.
Ne az árával törődj, rendelj azonnal egy garnitúrát zölditől. Jól járunk mindhárman, Te lenyugszol végre, zöldinek pörög a bolt nekem meg lesz egy garnitúra használt, de faxa irídiumos gyertyám
10-40 Synt. Nekem eddig ezzel nem volt gond. Ha rácseppentesz egy ásványi olajat a forró kipuffra az jól elfüstöl. A szintetikus nem ilyen drasztikus. Igazából szerintem a hideg-oldali tuljadonságokat nem szabad változtatni.
Tehát a 10w-s olaj az 10ws :-)
Nem hinném, hogy nem teljesít úgy, mint az ásványi 10w-s.
Nekem most Repsol Sintetiko van benne és tökéletes.
persze 10-40-es
A 10-40 nem szintetikus.
szintetikust , és milyen fajtát ?
A gyári előírás a 10-40-es. Én egyszer raktam bele szintetikust ( 5-40) de érezhetően túl híg volt a motornak, egybe téve csattant a váltó én megszökkent a motor, valamint váltáskor is csattanós volt. Én pl soha többet nem teszek bele szintetikust. Egyszer viszont meg fogom próbálni a 20-50-est, az vastagabb olaj, meglátom azzal hogyan viselkedik.
Ha tudnál árat mondani, írni ?
háát nemtom... nekem nagyon dadogott a paripa az etanoltól alig birtam vele! mostanában Spuri adalékot használok a motorba és a kocsiba is.
Én ezt 10W-40-est használom, nekem nagyon bevált. A váltó mint a vaj!