A 10W-40 üzemi hőfokon ugyanolyan vastag,mint az 5W-40.Ha vastagabb,50-es olajat szeretnél a gépbe rakni tedd,de a hidegoldali viszkozitás maradjon 10W-s.A hidegen vastagabb (15W,20W)olajoknak csak hátránya van!
Ami a váltó kapcsolhatóságára rossz hatással van,az a motornak pont jó.A "sikamlósabb" olajokkal akadozósabb a váltó.Ezért célszerű olyan olajat venni aminek Jaso MA2-es minősítése van.Ezeknek nagyobb súrlódása van.A kuplung viszont nehezebben old a vastagabb olajokkal.Nálam a fulszint 5W-40 a nyerő.
Sziasztok.
1200 Banditba milyen első fékbetétet érdemes tenni ami még nem eszi a tárcsát ,de azért fog is ? Ez jó lehet ? http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ha valóban ez való hozzá, akkor gyerekjáték a beépitése. De nem vagyok biztos hogy ebben a modellben már a olyan sebesség fokozat érzékelő szenzor van ami kielégíti ennek a kijelzőnek az igényeit.
Amúgy mint írja, a blokkból jövő szenzor csatlakozóját széthúzod és ennek a kijelzőnek az Y csatlakozóját becsatlakoztatod, meg adsz neki egy tápot.
Szeretnék fokozatkijelzőt a Banditra.
A Prop-tech-nél érdeklődtem és a válasz üzenetben (" Ehhez a mocihoz a tuning hatású Gear controller fokozatkijelzőt ajánljuk. Ha be van húzva a kuplung, akkor is a frankót mutatja. Ezt csak piros színben gyártjuk. " ) kaptam kettő dokumentumot. Kérlek olvassátok el, és aki jobban ért a szereléshez, az legyen szíves elmondani a véleményét a beszereléssel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz, macerás.
Dokumentumok (online megtekinthető, de le is lehet tölteni): 1 - 2 - 3.
Ne az árával törődj, rendelj azonnal egy garnitúrát zölditől. Jól járunk mindhárman, Te lenyugszol végre, zöldinek pörög a bolt nekem meg lesz egy garnitúra használt, de faxa irídiumos gyertyám
10-40 Synt. Nekem eddig ezzel nem volt gond. Ha rácseppentesz egy ásványi olajat a forró kipuffra az jól elfüstöl. A szintetikus nem ilyen drasztikus. Igazából szerintem a hideg-oldali tuljadonságokat nem szabad változtatni.
Tehát a 10w-s olaj az 10ws :-)
Nem hinném, hogy nem teljesít úgy, mint az ásványi 10w-s.
Nekem most Repsol Sintetiko van benne és tökéletes.
persze 10-40-es
A gyári előírás a 10-40-es. Én egyszer raktam bele szintetikust ( 5-40) de érezhetően túl híg volt a motornak, egybe téve csattant a váltó én megszökkent a motor, valamint váltáskor is csattanós volt. Én pl soha többet nem teszek bele szintetikust. Egyszer viszont meg fogom próbálni a 20-50-est, az vastagabb olaj, meglátom azzal hogyan viselkedik.
Te mit ajánlsz milyen fékbetétet tegyek bele?
Köszi a segítséget, és a többiekét is.
Ami a váltó kapcsolhatóságára rossz hatással van,az a motornak pont jó.A "sikamlósabb" olajokkal akadozósabb a váltó.Ezért célszerű olyan olajat venni aminek Jaso MA2-es minősítése van.Ezeknek nagyobb súrlódása van.A kuplung viszont nehezebben old a vastagabb olajokkal.Nálam a fulszint 5W-40 a nyerő.
1200 Banditba milyen első fékbetétet érdemes tenni ami még nem eszi a tárcsát ,de azért fog is ? Ez jó lehet ? http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Kérdezz meg a bandit.hu oldalon a Kareszt.
Mert én anno ő Nála csináltattam.Egész jól müködött.
Azért érdeklődj az Ago motors-nál is! Ott a GiPro-t forgalmazzák!
Amúgy mint írja, a blokkból jövő szenzor csatlakozóját széthúzod és ennek a kijelzőnek az Y csatlakozóját becsatlakoztatod, meg adsz neki egy tápot.
A Prop-tech-nél érdeklődtem és a válasz üzenetben (" Ehhez a mocihoz a tuning hatású Gear controller fokozatkijelzőt ajánljuk. Ha be van húzva a kuplung, akkor is a frankót mutatja. Ezt csak piros színben gyártjuk. " ) kaptam kettő dokumentumot. Kérlek olvassátok el, és aki jobban ért a szereléshez, az legyen szíves elmondani a véleményét a beszereléssel kapcsolatban, hogy mennyire nehéz, macerás.
Dokumentumok (online megtekinthető, de le is lehet tölteni): 1 - 2 - 3.
Tehát a 10w-s olaj az 10ws :-)
Nem hinném, hogy nem teljesít úgy, mint az ásványi 10w-s.
Nekem most Repsol Sintetiko van benne és tökéletes.
persze 10-40-es