Most néztem, a BMW 1600-as túrája alapban pont fordítva; 7,3M. Azon gondolkodom, nem is egyet kéne belőle venni. Mindjárt kettőt. Egyet az oda-, egyet a visszaútra
A Sprint 1050 egy kicseszett jó megoldás.Pont annyi kraft van benne sőt egy hangyányit több mint a banditba.108 nm 6200-on.
Viszont 130 ló 9200.-on ehhez társul egy kellemes futómű.
A lóerő önmagában szart sem ér, ha nem társul hozzá nyomaték. A nagy Bandit hiába gyenge lóerőben, de ott a nagy nyomaték, ami sokkal többet ér mint a nagy lóerő, de bakfitty nyomaték. Persze ha mindkettőből van bőven az jó
A papír egy dolog. Egy barátomnak volt VFR-je, most van FZS600, mindkettő annyi ló, mint a bálnám. Mégis ha cserélnünk én megállapítom, hogy jól megy, de gyengébb, Ő meg megállapítja, hogy még mindig nem meri lestiftelni kettőben, mert annyira ilyesztően megindul...pedig ügyes srác
Megint a darbszámok ahogy mondom.
Nagyon nem mindegy hogy Astrából mennyi fut és mennyi kilométert tesznek meg és ezalatt menni fékbetétet és más vackot fogyasztanak meg motorból ugyanaz mennyi.
Autóra 300l tetődoboz (Mérete kb méter X méter X 30 cm), 3 db zárral, vízhatlan kivitelben 25e ft. Megnéztem közelről, TÖKÉLETESEN ugyanaz a minőség mint a túradoboz motorra, ami 46l és 40e, plusz színrefújható baromságok.....
A lóvét elküldtem, próbáltam emailt írni csak a freemailem beadta az unalmast
Köszi még egyszer!