Elfáradt a rugód hátul.
Rugókovácsolás és felújítgatás helyett tudom javasolni k7-K8 gixer 1000 minden irányban állítható rugóstagjának beépítését, mindössze két távtartó kell alulra, bővebb info az oldskoolsuzuki-n.
A múltkor árultak itt a gixerfórumban valami 20-25 ezer körül egy 700 kilométert futottat....
Nem szeretnem senki uzletet sontani, foleg ugy, hogy valoszinuleg az en nakedem ajanlotta Zoldi. Amit en latok ezen a motoron es nekem nem tetszik benne:
- felemas gumik
- sportdob
- nem gyari indexek
- 2000-es evjarat, de EU-s rendszam (valoszinu kulfoldi)
- levagott rendszamtarto
- 12 eves motorban 24000km (lehetseges persze)
- 2002-es evjarattol mar van a muszerfalon uzemanyagszint jelzo es ora (aprodag, de jol jon), arban az elteres nem sok
Az előfeszítés max állásban van. Szerintem itt a gyári adatot szűkre szabták. 90%-ban ketten motorozunk. Féltem a kihajtás csapágyat. Egy picit lazább láncból még nem volt gond.
De.De akkor nem ült rajta senki tehát nem volt összeülve,
Két ember alatt meg igen.
Én a felső határra állítanám a láncot és feszítenék a gátlón.
Vagy mint rendesen.Nem viszek senkit.
Halihó!
Ha belövöm a lánc feszességt gyári értékre, ahogy a manuál írja....oldal-sztenderen 30mm, akkor utassal pont mozdíthatatlan lesz a lánc.
Akkor most mi is van?
Ha már szél. Amióta felraktam a DL-re a Kappa Airstream plexit, nem kell füldugó viszont megpusztulok a bukóban, annyira nem jön levegő. 120-ig csak felhajtott plexivel lehet vele közlekedni
Rugókovácsolás és felújítgatás helyett tudom javasolni k7-K8 gixer 1000 minden irányban állítható rugóstagjának beépítését, mindössze két távtartó kell alulra, bővebb info az oldskoolsuzuki-n.
A múltkor árultak itt a gixerfórumban valami 20-25 ezer körül egy 700 kilométert futottat....
Akkor mikor hajtunk a SK tóhoz ?
Most hétvégén vagy következőn
- felemas gumik
- sportdob
- nem gyari indexek
- 2000-es evjarat, de EU-s rendszam (valoszinu kulfoldi)
- levagott rendszamtarto
- 12 eves motorban 24000km (lehetseges persze)
- 2002-es evjarattol mar van a muszerfalon uzemanyagszint jelzo es ora (aprodag, de jol jon), arban az elteres nem sok
Két ember alatt meg igen.
Én a felső határra állítanám a láncot és feszítenék a gátlón.
Vagy mint rendesen.Nem viszek senkit.
Ha belövöm a lánc feszességt gyári értékre, ahogy a manuál írja....oldal-sztenderen 30mm, akkor utassal pont mozdíthatatlan lesz a lánc.
Akkor most mi is van?
A busz meg marad andalgásra.
Amúgy egy vérpezsdítő naked mindenre megoldás csak a szél miatti érthetetlen félelemre nem.
Meg egy robit.
És egy metrószerelvényt.
Ja..............az má van.
Én nem félek, csak kényelmesebb fejidommal!
Nekem volt ugyanilyen,még színben is! Haláli jó kis gépek!