A kormánymagasítót a kecskeméti Suzukinál vettem kb.3500 pézé/22mm/,az ülést pedig Kiskőrösön készítette egy ismerősöm az én elképzelésem szerint 15 pézé!
Rudinak
Nekem is ilyen problémám volt csak nem állt a motor alatt a benzin.
Kicseréltettem az összes tűszelepet.
Nézd meg a tűszelepeket.Nekem rögtön megszünt a folyás.
Ide hordom: Ten line Kft, Mogyoród, guglin Sie :D
Én bármit odaadnék nekik, nagyon precizek. De volt, hogy bicikli hajtómű kilágyult a hőterheléstől....
A rácsot már beragazstottam, de amíg nem ködölöm meg a hűtőn a két festékleverést, nem rakom fel. Faszűán néz ki, de majd nézek bele sűrűbb hálót, ez még bekapja finomabb sódert.
Milyen ize is van az ilyen HP-nek?
A festöüzemben teflonozni is tudnak? Vagy csak szimpla porfestés?
Mernél nekik adni finomabb alkatrészeket is, mint pl a telo alsó része? Nem ködölnék tele a belsejét?
Nem dobnál fel a képet a rácsról motoron, hogyan harmonizál? Vagy annyira csúnya lett?
Ezt a kettőt szinte minden motoromon módosítottam én is, ülés-kormány. Szerintem célszerű, nincs két egyforma ember. Most nekem is magasítóm van, de még mindig zavar ez a talicskakormány, normális acélt olyan árban nem találtam, ami működik, így most vastagfalú 22-es csőből hajlítatok egyet, olyat, amit szeretnék. Anyagköltség 1500, szinterezés 1000, kollégának 1 liter Hp :D
Az enyém légolajos K6 azon is D218 volt, a hátsó 5e km-nél sima lett 6e-né kijött a szövet, az elsőt 14e-nél vágtam a kukába ! Jah és ráadásúl az nemigen forgatom 4e fölé a gépet ! Most ,azóta is PR2 van elől hátul 41e-nél járok 26e van a gumikban ,és a szezon végéig bírni fogják ! Azaz 30e fölött elmegy a Michelin az 1200s-en !
Ízlés kérdése..nekem rontott a kormány emelése,így visszacsináltam,inkább kicsit ültetni kéne,igaz nekem elég sok sportmocim volt.A nyereg viszont tényleg nem a legjobb.
Tegnap tapasztaltam azt meg,hogy mennyit számít az,hogy ha az ember testre szabja a saját motorját! Ugyanis tegnap motoroztam egyet az amerikás barátom bandijával,és mit ne mondjak egyenesen úgy éreztem magam a motoron,mintha egy fapados vason ülnék! Az én mocimon ugyebár az ülés testre "seggre" van szabatva,aztán a kormányom meg van emelve! Ez a két módosítás eszméletlen sokat jelen,hogy komfortosabb módon tudjak motorozni! Sokat számít a tükrök szélesítése is!
Mindenkinek csak ajánlani tudom,hogy például az ülés átszabására ne sajnálja a pénzt,mert talán az számít a legjobban,hogy egy-egy hosszú úton mennyire ülsz kényelmesen! A gyári ülés az enyémhez képest egy kalap szar! És ezen kár is lenne vitatkozni,ha bárki erre is vetemedne! Ez tegnap egyértelműen bebizonyosodott! De a kormány emelése is sokat javít az ülés pozíción!
Szia,
Az enyém is K7 10.havi, és sportmax d218-al volt szerelve, amíg el nem kopott. Szóval úgy tűnik ez inkább évjárat függő lehet, nem csak az amcsiknak járt. Mellesleg szerintem, nem egy jó gumi volt, gyakran megcsúszott és hamar elkopott.
Valaki keresett itt GiPro fokozat kijelzőt! A motorszerelő cimborámnál van egy használt,de teljesen hibátlan! Egy tíííííííízes az ára!
650-es és 1250-es vizeshez jó!