Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagyis belekarcol a százasba, tehát annak a robinak nagyon olcsónak kell lennie, hogy megérje.
Elsó a megvétel.
Kell egy kétnyelvű adás-vételi.Jó lenne ha a te nevedre és a kinti tulaj nevére lenne.Ha nem akkor annyiszor kell átírási díjat fizetni ahány láncszem van.
Ha nem biztos az eladó akkor kéne egy okmányirodán kezdeményezett származás ellenőrzés.........fizetni kell de ne kérdezd mennyi mert nem tudom.4 éve 8 rugó volt.
A másik két papír ami fontos az a kinti forgalomból kivonást igazoló papír és az eredeti forgalmi.
Ha ezek megvannak a papírokkal bekocogsz és a motorral egy NKH vizsgabázisra és KB 28000.-ért levizsgázik adatlapra egyedi forgalombahelyezéssel.
Majd azzal a lendülettel a paksaméta paperrel motor nélkül elviharzol egy illetékes vmhivatalhoz.
Ha nem volt dolgod ilyennel először kitöltesz egy papírt hogy legyen VPID számod ehez mindenképp kell adókártya.
Majd még pár papír amin a motort intézed.
Vársz pár20 percet egyórát míg kiszámolják a regadódat.Neten számolj egyet évjárat,köbcenti és kor alapján.
Majd a kiszámolt papírt elviszed a vámos által megszabott bankba perkálod a jussukat.
Majd az összes papert egyberakva csusszansz egy jóképű okmányirodába ahol forgalmi+törzskönyv+rendcám+vizsgamatrica KB 18000.- pénzé hozzádvágnak egy rendszámot.
Keresd Tibit a darázsgarázsban!
sziasztok!
tudna valaki infót adni külföldi motor forgalomba helyezéséről?
az érdekelne hogy hová kell először menni és persze hogy mibe fáj kb ez az egész. vennék egy 150-es robit ha nem túl húzósak a költségek...
Hááát lehet.
40! bocs
10!
de ha létezik 10-50, akkor arról referálj légyszi!
Annyira nem..............csak a kutya.
Én is. Tárnok szép nagy hely :D
2011-től érdekel.Már macskalámpás ráncfelvarrott...............üsse kavics lehet az ölinces-brembos-pvm felnis.
Kösz a cuccot!
Angliából egy két éveset....
Ok, thx, holnap megy!
10w40 v 50?
Üdv!
Minden nap olvasok, de csak ritkán írok!
Nagybandim van K6 (légolaj, új fejidom).
Egy biztos, ha 98, ha több ló, de 2 személy 3 doboz sem ijeszti meg. Tavaly, vagy előtte, "nyargaltunk" le egy haverral pályán Rijekába, pályán. 160-as pályatempó környékén már többet evett a kis DL, mint alattam a nagybandi. Vélhetően a hengerek kopása, magyarul a motor igénybevétele is ebből adódhat.

Egy a lényeg: Kinek, mire kell a moci?

Az idén szintén ugyanezzel a haverral járjuk körbe a Balkánt, túratempóban. Nem hiszem hogy lényegesen kevesebbet fog fogyasztani, az össz. 5e km alatt.

Egy biztos: Én nagyon élvezem a 100-160-as gyorsulást visszakapcsolás nélkül! (egy klikk balra, egy jobbra, és megvolt )
Azért az ne tévvesszen meg senkit ,hogy a nagybanditnál a 98 ló "csak" katalógus adat. Valojában valahol 108-113 telivér között mozog gyárilag !Ha a limitert és a dobot le-kivesszük 120 körül mozgunk! Így azért már más az öszehasonlítási kép!
Ami késik az lassan jön.Vele legalább 5-6 évre számolok.De utána ha gyártják biztos hogy egy speed jön.
Üdv mindenkinek!
Zöldi!
Szükségem lenne egy adagnyi Motul5100-ra, plusz egy olajszűrőre. Leghamarabb csütörtökön délután tudnám átvenni, de igazándiból ráér a jövő hétig is.
GSF1200SK6
Köszi
A tripla után nehezen fogsz bármi másra átülni......esetleg speed triple.?
Én soha..............meg se fordult a fejemben.
Nem javasolta még senki,hogy vegyél banditot?
Hát...........a hungárián délután a 160-as átlag DL-el az elég ész nélküli halálközeli veretés.
Nem tudom meghazudtolni érzéseimet. Jó dolog ez a nyugis, uras kirándulás nagy kényelemben, de nem elégít ki. Hiányzik az ész nélküli, halálközeli veretés
Az a vicc, hogy most szombaton is több BMW jött szembe mint egyéb márka. GS-k, K1300, K1600...stb. Válság van
Próbáljátok a gmail-t.Atomstabil.Nemértem minek szöttyögtök freemail-el.