Hát igen, az enyém nincs ilyen magas fordulatnak, és igénybevételnek kitéve, tehát lehet, hogy a Street elég lenne.
Mennyiért, és hol szerzed be?
Gondolom kúton nem érdemes megvenni.
Én az 50-est teszem bele. Megfelel az is amit írtál, viszont én szeretem ha egy olaj túlteljesít és extrém körülmények között is jobban elboldogul. Tavaly Romániában 42-fok, autópálya, 180-anal 40 km-át már azt hitem szétrobban de kibírta. Nem akartam lemaradni az 1000-esektől. Viszont az enyém az többet is forog mint a tied.
Vettem ebay-en 90 fokos csatlakozót.Ráforrasztottam egy ezer forintos töltőre.A navitatyó meg olyan szűk hogy simán bombabiztosan fogja a cuccot.A büdös életbe nem fog kirázódni.
Így van a legtöbb esetben vagy mini vagy micro...Én sokat küszködtem vele mert mindig kirázódott. Most a Nokia telefont használom azon meg a töltő csatija nagyon jó és az már nem rázódik ki.
Köszönöm a figyelem felhívásodat, de ezeket a dolgokat én már nem tudom és nem is akarom elvégezni, rábízom a szakemberekere. Éppen 35e van a motoromban, a 36-os szervíz hosszú lesz, mert a 6e intervallumot még megfejeli majd az összes folyadék (K8 és még minden gyári benne) cseréje, valamint a láncon is már csak pár mm-t tudok feszíteni, nem tudom meddig fogja bírni....Tegnap árajánlatot is kértem a komplett munka elvégzésére anyagostul, mindenestül. Mivel nem ezzel foglalkozom, nem érzek magamban annyit, hogy felvállaljam nagy mellénnyel hogy majd itthon saját magam mókolok valamit..... Apróságokat természetesen megcsinálok, nem vagyok egy totál analfabéta, de fékhez, motorhoz, váltóhoz nem nyúlok. A betétcsere kívülről szépen látható volt, egyszerű szerszámok kellettek hozzá, így bevállaltam. Kiszedtem, betettem az újat, szétfeszítettem az új betéteket (nem kellet hozzá túlzottan nagy erő) visszaraktam, meghúztam ennyi....Itthon kizárólag az átlag szerszámokkal rendelkezem, sok dologhoz speckó cucc kell, nekem meg olyanok nincsenek.
A vastagabb betétek miatt visszanyomott dugattyúkat letakaríatottad? Meg nincs most túl sok fékfolyadék a tartáyban? Nyilván maga a betétcsere mechanikailag nem oly nagy kihívás, meg ídöben sem igényel sokat, de én ezeket az alkalmakat felhasználom folyadécserére, meg alapos munkahaenger, tartály takarításra.De gondolom ezt te is elkövetted.
Szia!
Igen! E85 eddig a legjobb módszer és szerintem nem csak a spricnikre hanem a koksz eltüntetésére is, ha haldoklik, vagy rosszul beállított a dolog! De mielőtt mindenki elrohanna a kútra telenyomni a szekeret, max 10-15%-ot adnék a benyához és az szépen tisztít és vízmentesít mindent a rendszerben, csak 2-3 alakalom után kéne egy benya szűrőt cserlni! :)
Ma délután kicseréltem a hátsó fékbetétemet a Fórumos hozzáértők javaslata alapján Brembo gyártmányúra. Mivel nagy ész nem kellett hozzá, így magam csináltam. Most 35e van a gépben és a kiszerelt gyári betéten még volt kb 1,5-2mm, de jobb a békesség.... Nem tudom, ez a 35e km jó vagy rossz futásteljesítmény, de nekem ennyire sikeredett. Még mehetett volna de nem akartam reszkírozni a tárcsát.
Érdeklődnék, hogy meg van-e még ez a kiszakadt membrános karburátor, illetve, hogy eladó-e, mert nekem meg az a gondom a karbival, hogy szétgányolták :S
A többi fórumozótól is kérdezem, hogy van-e eladó Mikuni bsw27-ük?
Mennyiért, és hol szerzed be?
Gondolom kúton nem érdemes megvenni.
...nekem illene cserélni azért már....
Én ezt használom és k..va jó.....MOL
Akkor pontosan milyen MOL olaj is kell a vasba?
Mol Dynamic....?
Igen! E85 eddig a legjobb módszer és szerintem nem csak a spricnikre hanem a koksz eltüntetésére is, ha haldoklik, vagy rosszul beállított a dolog! De mielőtt mindenki elrohanna a kútra telenyomni a szekeret, max 10-15%-ot adnék a benyához és az szépen tisztít és vízmentesít mindent a rendszerben, csak 2-3 alakalom után kéne egy benya szűrőt cserlni! :)
Érdeklődnék, hogy meg van-e még ez a kiszakadt membrános karburátor, illetve, hogy eladó-e, mert nekem meg az a gondom a karbival, hogy szétgányolták :S
A többi fórumozótól is kérdezem, hogy van-e eladó Mikuni bsw27-ük?
Márió