No offense, én a papíron 115 lovas RT után eszméletlen csalódott voltam, milyen gyenge. Pedig akkor 70 lovas Kawám volt. Viszont a nyáron voltam az ex topictársad R850r gépével, az tetszett, bár csak 100-körüli tempót mentünk. Kicsit szűk a tartomány, sokat kell váltani, de a rezgés az, amiért ilyen motorom sosem lesz. Majd egy K1600, az instant get :D
Egyszer ausztriában gurultunk, én a szokásos fácánnézős módban evickéltem(nyugis tempó, kanyar előtt kis fék, kifele közepes gáz, de jól megborítva). Erre utolérek egy banditot egy kanyarban. Megyek mögötte, egyenesben 100+ méterrel lehagy, tőgázon gyorsít, utána satu fék, és függőlegesen bevette a kanyart. Én meg persze adigra megint a seggében. A legidegesítőbb az volt, hogy nem tudtam kikerülni, mert egyforma motorral voltunk, és akkor gázokat tolt kanyarból ki
hát igen aza 80 ló nem fickándozik olyan bőszen..de hidd el ölég nincs őrült kigyorsítás és a féktáv sem reszketős....arra lettem figyelmes hogy bemenetben már nem fékezek..ellenben az előttem haladó más stílusú motorokkal még íven is pöckölgetik a féket "jelzem nem őrült tempónál" a brilliáns futómű lehetőséget ad arra hogy határozottan íveljek lendületesen figyelmen kívül hagyva az út esetleges egyenletlenségeit nem beszélve a gép rendkívüli szabadmagasságán,és súlypontján egészen egyedül álló,és remek egy hungaroringen evidens hogy harmat kevés a 80 ló,de közútra és ezekre a rendkívül szar közútakra nekem elég tudod szotyi fiatalabbak már nem leszünk
A belinkelt képen az az Avon Azzaro hátsó gumim van, amit visszasírok. 19e km-t mentem vele. Új állapotában 7mm mély volt a mintája, csak traktorguminak hívtam. 2mm profillal vettem le, tehát nem volt kötelező még. Csak jött az ősz és nem akartam felfutni a vízre.
Gospic felől ereszkedtünk le Karlobagba,fehér aszfaltos szerpentin,egy balos visszafordítóban lightos tempó mellett lenéztem az aszfaltra,abban a pillantban már fordult,csúszott is alá az első kerék,felkaptam a fejem egyenesbe,abban a pillanatban már csúszott is a hátulja,gáz,ellenkormányoz,felállt,továbbmentem.........ha szarság van a kanyarodásban csak hátsóféket vagy gázt használunk,ha bármi máshoz nyúlsz,fekszel....
Lefelé pontosan kell fékezni a kanyar közepéig,első harmadáig,tapadós első gumival a sportmocikat is meg lehet lepni.......KTM 690SM-el meccseltünk a hétvégén,lefelé a csiki-csuki szerpentinen kaptam tőle olyan 200m-t,látótávolságban maradt,de a bandit képtelenség annyira megfékezni,főleg ezzel a szar Z6-tal........de utána jött egy 3 sávos lefelé,ilyen 2.-ban elfordulós kanyarokkal,na ott már nem szúrt be féktávon,előbb leértem mint hitte volna,marhára élveztük mindketten!
Tehát kanyarbejáratban 5000 alá ne engedd a fordulatot,ívre csapod,fejed fölemel,nem nézünk az aszfaltra,azt a perifériás látásoddal úgyis szűröd,csak oda nézel ahova érkezni akarsz és oda is fogsz!Ezt sok helyen leírják de tényleg így is van,próbálgatni sokat!
KB..........őőőőőőőőő..................nemmerek ránézni a fordulatszámmérőre.
Olyan 4-9000 ig elég fickándozós....................10000 ig egyeletes gyorsulás ott elkezd a kis kék ledecskék kigyulladni................gondolom az jelzi hogy váltsak.
Ezért teszem azt.
De olyankor már 190-körül robogok így nem merek kanyarodni úgy.100-on 3,8 alatt kéne lennie.
Végül is csak addig forgasd amíg hatékony!
Azért egyenesben lepróbálhatod,hogy honnan,meddig ugrik jól,és utána kanyarban azt a fordulatszám intervallumot használod,s nő az élményfaktor!
A 650-nél szerintem igen.
De nem úgy ahogy szokott.Bizonyos fordulat után elkezd tolni mint a hülye.
Hanem szétteríti a teljes fordulatszámon.
Egyenletes lineáris.
KB 10000.-ig küldöm de elmenne 14e-ig csak én vagyok a láma.
Két hátsót vettem 10-ért.Tőlem légvonalba egy kilóméterre úgy hogy oda vissza hozott a srác teherkocsival.
Ő elvileg szinte csak sportcuccot hoz.Remélem lesz még neki.
Igaz azok sportcuccok tehát csak tesztelem mennyit fognak futni.
12e-ért szereztem egy első D211-et.
Mind KB 3 mili mintával.
A bajoron jó a fék+futó,csak hiányzik a kraft......bele kéne varázsolni egy bandita blokkot!
béjemvét köll venni az kanyarodik magátólis
A pofáraesést szeretném elkerülni.
Olyan 4-9000 ig elég fickándozós....................10000 ig egyeletes gyorsulás ott elkezd a kis kék ledecskék kigyulladni................gondolom az jelzi hogy váltsak.
Ezért teszem azt.
De olyankor már 190-körül robogok így nem merek kanyarodni úgy.100-on 3,8 alatt kéne lennie.
Azért egyenesben lepróbálhatod,hogy honnan,meddig ugrik jól,és utána kanyarban azt a fordulatszám intervallumot használod,s nő az élményfaktor!
De nem úgy ahogy szokott.Bizonyos fordulat után elkezd tolni mint a hülye.
Hanem szétteríti a teljes fordulatszámon.
Egyenletes lineáris.
KB 10000.-ig küldöm de elmenne 14e-ig csak én vagyok a láma.
De azért tűkön ülök hogy mennyit megy el a michelin power pure 2ct.
Mer a dragon rosso corsa nem mehet sokat.
Ő elvileg szinte csak sportcuccot hoz.Remélem lesz még neki.
Igaz azok sportcuccok tehát csak tesztelem mennyit fognak futni.
12e-ért szereztem egy első D211-et.
Mind KB 3 mili mintával.