Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, az előzőt neked akartam írni Zöldi .
Bocs mostanában nem voltam gépközelben.

Ilyen fékpasztám van, jó ez a csikorgás ellen ?
A lefelé és kanyargós,élvezetes az KB Senjtől le montenegróig értve.Jobb oldalt a tenger balra a sziklafal.
Előtte karlováctól senjig szo-szo elég élvezetes.
Na már most nem értem.
Horvátországba menet nem pályáztunk.
Ott koptattuk a gumik szélét a tenger parton, hegyekben.
Hazafelé a Horvátoknál nem pályáztunk, csak Letenyétől hazáig. (M7 - M3)
Pedig kár.Ha majrécsíkmentesítés a cél akkor ott kéne menni lefelé.
Dehogy voltunk.
Hazafelé is csak "muszályból" mentünk fel.
Nem akartunk megint megaludni valahol, mint odafelé.
Odafelé Nagykanizsán aludtunk, de visszafelé nem volt kedvem lecuccolni, majd újra fel.
Inkább végig nyomtam pályán.
Pedig pályán nem szabad menni.
Lefelé is voltatok?
Mint mindenhol, itt is ment a "klikkesedés".
Alapból jó fazon volt mindenki, de akikkel a képeken vagyok, leginkább azokkal koptattuk a majrécsíkot.
Így mi lettünk a "majrécsík koptató klikk"!
feleségem kimondottan élvezte.
Haza tegnap reggel 6-kor indultunk, a hegyekben "majrécsíkkoptattunk", határtól pályán jöttünk, 950 km, este 6 előtt 10 perccel értünk haza.
Második kép lemaradt.
És még egy Rovinj óvárosáról.
nem csalódtál igy "ismeretlenül" a társaságban?

nejed,hogy bírta?
Kompoztunk is kicsit.
Második képen azokkal, akikkel koptattuk a majrécsíkot.
Fürödtünk is!
akárhogy küzdöttem fél centi csík maradt, pedig megtettem mindent,de ezek szerint mégse

persze a kisbanditos társam,nullára tette a csíkot,de a BMW-én majd négy cm volt,pedig elöttem ment és bevette a kanyart ,XX honda szintén félcentis
A majrécsíkot én is lenulláztam!
Egy kép a Pulai Arénánál.
Ez is gyönyörű!
Ja, ezt nem tudtam, bocs!
nam arra jártam,igy sajna nem tudok róla írni,de ez fincsi volt alább a kép
Mi meg eltoltuk pünkösdre, két hét múlva...most az 577-re mentünk csak ki kedden, Zoli videózott...
Senki nem ír a Horvát túrájáról!
Kinek milyen volt?
Mi 4 nap alatt - egy nap városnézés volt - 2.300 km-t mentünk.
Király volt.
Sőt biztos.
Őőőőőő számít de inkább vezetési stílus fűggő.
Lehet, már elkéstem a javaslatommal, de a legszebb az Keleméren keresztül vezet Aggtelekre!
Nekem fém van,ennyivel nem jobb ,alig jobb a gyáritól,ill 1 kicsivel jobb ,a behúzás végén jobban felkeményedik,nem puha-kásás stb,de mondom csak kicsit számít,igaz nekem kb 1 éves volt a gyári fékcsövem mikor kicseréltem.....
Kedves Maxxy!

Az általad keresett Suzuki GSF1250 Bandit típushoz, nem ABS-es modellhez,
2006-2009-ig a következo Goodridge fékcso árajánlatot tudom adni:

Elso fékcsoszett a gyárival megegyezo kivitelben:
-cínezett (réz színu) acél végekkel, csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált alumínium (fekete, arany, piros, kék, lila színekben) 32.000.-Ft

Hátsó fékcsoszett a gyárival megegyezo kivitelben:
-cínezett (réz színu) acél végekkel, csavarokkal 10.000.-Ft
-krómozott acél végekkel, csavarokkal 13.000.-Ft
-eloxált alumínium (fekete, arany, piros, kék, lila színekben) 16.000.-Ft

A fékcsoszettek tartalmazzák a méretre vágott csöveket rásajtolt végekkel, a
csavarokat-tömítéseket, valamint örök élet garanciát. A fékcso színe ártól
függetlenül választható, fékcsöveink helyben készülnek el pár perc alatt egy
speciális prés segítségével. Termékeink megvásárolhatóak személyesen az
üzletünkben, vagy lerendelhetoek utánvéttel. Az utánvét díja Budapesten
belül 1.500.-Ft, vidékre egységesen 2.000.-Ft.
További információkkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre.

üdvözlettel
Nyulászi Tamás
X-Bike
1-405-66-53
1161 Budapest,
Csömöri út 157.
www.x-bike.hu
Ennyit rohadtul nem ér meg.Én szétnéznék ebay-en.