Sziasztok!Most lettem 1 hónapja egy 250-es Bandit tulajdonosa,ami 92-es évjárat.Tanácsot szeretnék kérni,mi lehet a gond ha megyek kb 40km-t akkor lehörög és megáll.Másik alkalommal megy de amikor megállok és kb óra másfél óra múlva akarok indulni egyszerűen nem indul.A tankot levettem átmostam mert sok koszt találtam benne.A karbival nem foglalkoztam.Gyertyákat nem tudom mikoriak lehetnek,de egyet amikor kivettem hát a polusánál nem volt olyan rossz állapotu de a porcelán résznél ott látszik,hogy nem mai.NGK R CR9E Ez jó bele?Esetleg valami tanácsot ha adnátok megköszönöm szépen.karbitisztítás házilag megoldható vagy nagyon bonyolult lenne?Leírás róla kapható valahol?Köszönöm előre is.Széles utat.
Több elméletem is van.
Szerintem Horvátországban tújhúzta a gumis a láncomat. Legalábbis sokkal feszesebbre volt állítva, mint én szoktam.
Egyszer beázott tavaly a mccoi, és nem ment kb. 200 km-t, és még esett is Szlovákiából majdnem hazáig.
Egyszer leesett a mccoi gumicsöve az olajzófejről, és ki tudja mennyit mentem úgy (1-2000 km sacc), hogy mellé csöpögött az olaj.
Kezdheted keresgélni a jó állapotú bontott 1100-as gixer váltót. Közel 100-ba fog fájni
A forgács dolog érdekes, az enyémben nem találtunk, pedig elég sok anyag hiányzott a fogakról
Jó minőségű szintetikus olaj magas hőmérsékleten is viszonylag nagy nyírástabilitással bír,de sokan ezért tesznek 50-es olajat a lég-olajosba,hogy magas hőfokon is elég vastag legyen.
Hehe...a profilképem felkerült a napiszarra is:)
Olajbetöltőbe csavarható hőmérőm van+egy hőmérő matrica a hengerfejen. Szinkronban mutatják a hőmérsékletet.
Most nézem, olyan ismerős a neved...találkoztunk már a szexárdi banditos találkozón jópár éve.
Meg van még egy észrevételem: 4. fokozatban iszonyat hangos a motor...olyan ikaruszos, ahogy az előbb fogalmaztak...csak negyedikben, és évről évre hangosabb.
Külföldi oldalon láttam NagyBandit váltót kiszedve, és típushibának volt feltüntetve a 2003-as évjáratban, a 4. fogaskerékpár idő előtti kopása...tud valaki valamit erről?
Az enyém is ilyen ikaruszos, és nagyon zavar.
Igazából nem tudom eldönteni, hogy mi adja a hangot.
Én már csapágyat is cseréltem a lánckerékben, de nem változott.
A féktárcsára is gondoltam, mert azóta vettem észre, hogy azt kicseréltem. Lehet, hogy addig is szólt, de azóta ráállt a fülem, és mindig azt hallom.
A Banditán is cseréltem annó láncot de azon nem hallottam, persze azon még láncspéztem, és szerintem az a sűrű ragacs tompítja a hangokat, a híg olaj meg nem.
A láncom sem teljesen ok, mert egyenetlenül van megnyúlva, és csapkod. Szóval nem tudom. Legközelebb asszem gyári láncot fogok venni.
üdv urak,nem kezdem krisztustól a történetem,egy 550es suzuki gs katanára kerestem karbisorhoz alkatrészeket,mondanom se kell 28 éves létére zsákutcába futottam,érdeklődöm ha valaki tudná pontosan a 600as banditon milyen karbisor van pontosan,méretek illetve beépíthetőség ha valaki csinált már hasonló gányolást.szégyellem,de nem tudok jobbat
Most nekem is ez a hiba, csak nekem az a ritka ha egyenletesen megy a motor, 100 felett egyfolytában fullad, és betorpan, úgyhogy irány a szerviz, csak az a baj hogy elvitte az összes pénzt a hosszú hétvége
400 bandit ügyben olvass vissza sokat,vagy ird ide a keresőbe ,hogy 400-as bandit,de ha szereted a kihívásokat akkor vegyed,ne kíméld magad,többen azt fogják mondani,hogy ne vedd meg,bármennyire is olcsó,belpiacos,drága az alkatrész stb.
Nekem is volt ilyen de semmi baja nincs ettől, 120 foknál kezd az olaj veszteni a viszkozitásából...
Egyébként függ attól is, hogy ez milyen gyorsan történt, illetve az olajhőfokmérő is csalóka.
Ahogy mondod. Készpénznek veszem, hogy működik.
Hogy leeshet a cső? Eszembe sem jutott még!
Az ember hajlamos kp-nak venni hogy műkszik.
Nincs valami gebaszvészjelző ezen az olajzón?
Szerintem Horvátországban tújhúzta a gumis a láncomat. Legalábbis sokkal feszesebbre volt állítva, mint én szoktam.
Egyszer beázott tavaly a mccoi, és nem ment kb. 200 km-t, és még esett is Szlovákiából majdnem hazáig.
Egyszer leesett a mccoi gumicsöve az olajzófejről, és ki tudja mennyit mentem úgy (1-2000 km sacc), hogy mellé csöpögött az olaj.
A forgács dolog érdekes, az enyémben nem találtunk, pedig elég sok anyag hiányzott a fogakról
Olajbetöltőbe csavarható hőmérőm van+egy hőmérő matrica a hengerfejen. Szinkronban mutatják a hőmérsékletet.
Most nézem, olyan ismerős a neved...találkoztunk már a szexárdi banditos találkozón jópár éve.
Meg van még egy észrevételem: 4. fokozatban iszonyat hangos a motor...olyan ikaruszos, ahogy az előbb fogalmaztak...csak negyedikben, és évről évre hangosabb.
Külföldi oldalon láttam NagyBandit váltót kiszedve, és típushibának volt feltüntetve a 2003-as évjáratban, a 4. fogaskerékpár idő előtti kopása...tud valaki valamit erről?
Nagyon "zsír" a profilképed!
Igazából nem tudom eldönteni, hogy mi adja a hangot.
Én már csapágyat is cseréltem a lánckerékben, de nem változott.
A féktárcsára is gondoltam, mert azóta vettem észre, hogy azt kicseréltem. Lehet, hogy addig is szólt, de azóta ráállt a fülem, és mindig azt hallom.
A Banditán is cseréltem annó láncot de azon nem hallottam, persze azon még láncspéztem, és szerintem az a sűrű ragacs tompítja a hangokat, a híg olaj meg nem.
A láncom sem teljesen ok, mert egyenetlenül van megnyúlva, és csapkod. Szóval nem tudom. Legközelebb asszem gyári láncot fogok venni.
400 bandit ügyben olvass vissza sokat,vagy ird ide a keresőbe ,hogy 400-as bandit,de ha szereted a kihívásokat akkor vegyed,ne kíméld magad,többen azt fogják mondani,hogy ne vedd meg,bármennyire is olcsó,belpiacos,drága az alkatrész stb.
Valószínűleg karburátor...sok a kaja.
(persze, ha más tünet nincs)
Nekem is volt ilyen de semmi baja nincs ettől, 120 foknál kezd az olaj veszteni a viszkozitásából...
Egyébként függ attól is, hogy ez milyen gyorsan történt, illetve az olajhőfokmérő is csalóka.