Szia!
Eldobta egy bukkanó-kanyar kombináció. Egy csukló ficammal megúszta a srác. Nagy mákja volt, mert elég jól megúszta Ő is, meg a motor is, pedig még egy korabeli beton kilométerköböl is kicsapott egy darabot. A legnagyobb baj az volt, hogy nem tudott tovább jönni.
....az útvonal változhat, ezt Zoli dobta össze hirtelen........szállás arrafelé 25€ körül szokott mozogni, de nem foglalunk, mindig találni valamit és ott többnyire jók is...
Szép napot Banditák!
Nemrég értem haza, az idei "Földhözragadt Mezítlábas Bandit találkozóról". Fantasztikus hétvége volt, fantasztikus motorozással, szállással és társasággal. Minden tiszteletem a szervezőké.
Fényképek a galériáim között. http://www.sportmotor.hu/motor...
Azt, hogy elég-e tisztítani, vagy cserélni kell őket, csak ellenőrzéssel lehet megállapítani, ahogy előttem István is leírta. A csap helyes használata önmagában azért nem elegendő megoldás, mert ha jár a motorod, akkor ugye a vákum segítségével nyitva lesz, és karbik akkor is túlfolyhatnak, ha olyan körülmények között használod éppen a motort, hogy nem tudja elhasználni a plusz befolyó benzint. pl. egy dugóban vagy lámpánál ácsorgásnál is előjöhet a probléma, mert ugye a helyes benzinszint szabályozása menet közben is a tűszelepek feladata. Mivel egyszer előfordult nálad a probléma, ezért írtam, hogy egy tisztítást egyben ellenőrzést érdemes lenne végezned. Valamint, ahogy István is tanácsolta, az úszók akadálymentes mozgását is érdemes ellenőrizni.
Ha nincs megkopva a kúp akkor fejjel lefele fordítva a karbisort meg kell fújni a benzincsövet. Ha nem szelel, akkor ott túl nagy gond nem lehet. Mármint a tűkkel és a fészekkel. De a tűszelep üléleke alatt van tömítés, ez is elöregszik, és ugyan a tűszelep zár rendesen, de a tömítésen keresztül megkerüli azt, így szintén túlfolyhat az úszóház.
Ès érdemes még azért úszók szabad mozgását is leellenőrizni, hogy , mert esetenként "felakadhatnak". Régebben volt rá példa hogy kilyukadtak a réz úszok, és már nem úsztak...De azt azért észrevenni, mert szétszereléskor tele van benzinnel...Érdemes a karbisor visszaszerelése előtt a fejre fordítós- benzincsőmegfújós tesztet elvégezni.
Ugyanakkor a benzincsap PRI állását csak azon rövid ideig használni, még hosszabb leállás (téli) feltöltődnek a kipárolgott úszóházak, utána csak másik két állás használata javallott és észszérű.
Akinek van robogója közöttünk (nekem egy Babetta) Van kötelezőtök rá?