Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Banditák.
Akinek van robogója közöttünk (nekem egy Babetta) Van kötelezőtök rá?
Ok Uram várom a képeket.
Örülök, hogy nem lett komoly baj! A motoros balesetek ritkán végződnek ilyen kis sérüléssel, szerencsés volt az illető.
grat, nekem nagyon bejövős!
Köszi
Szia!
Eldobta egy bukkanó-kanyar kombináció. Egy csukló ficammal megúszta a srác. Nagy mákja volt, mert elég jól megúszta Ő is, meg a motor is, pedig még egy korabeli beton kilométerköböl is kicsapott egy darabot. A legnagyobb baj az volt, hogy nem tudott tovább jönni.
http://www.batszimotor.hu/inde...

Ez mondjuk nem az,de ezek is csinálnak ilyeneket!
Szia,

Szép képek, sok résztvevő, jó buli lehetett!
Elárulod, az a szegény 1200S miért sérült meg? Remélem személyi sérülés nem történt....
Ide írtam ki: link


....az útvonal változhat, ezt Zoli dobta össze hirtelen........szállás arrafelé 25€ körül szokott mozogni, de nem foglalunk, mindig találni valamit és ott többnyire jók is...
Valami konkrét időpont, útvonal van?
Pünkösdkor nem jönnétek velünk?...ausztria, látványutak.....hm?
Csukica!
Engem érdekelne a dob!
Keresem de nem sok sikerrel Ha esetleg eszedbe jutna beírnád
Nívó Jff
Ne add már alá a lovat!
Pocsék szín a bordó!
Szép napot Banditák!
Nemrég értem haza, az idei "Földhözragadt Mezítlábas Bandit találkozóról". Fantasztikus hétvége volt, fantasztikus motorozással, szállással és társasággal. Minden tiszteletem a szervezőké.
Fényképek a galériáim között. http://www.sportmotor.hu/motor...
Én nem tudom, elárulod?
Munkaruházatiban vettem 2 részes esőruhát.
4.900 Ft/db.
Neon sárga/fekete/fényvisszaverő csíkok, hegesztett, varrott.
Szerencsére eddig kipróbálni nem kellett!
Köszi István!
Szia,

Azt, hogy elég-e tisztítani, vagy cserélni kell őket, csak ellenőrzéssel lehet megállapítani, ahogy előttem István is leírta. A csap helyes használata önmagában azért nem elegendő megoldás, mert ha jár a motorod, akkor ugye a vákum segítségével nyitva lesz, és karbik akkor is túlfolyhatnak, ha olyan körülmények között használod éppen a motort, hogy nem tudja elhasználni a plusz befolyó benzint. pl. egy dugóban vagy lámpánál ácsorgásnál is előjöhet a probléma, mert ugye a helyes benzinszint szabályozása menet közben is a tűszelepek feladata. Mivel egyszer előfordult nálad a probléma, ezért írtam, hogy egy tisztítást egyben ellenőrzést érdemes lenne végezned. Valamint, ahogy István is tanácsolta, az úszók akadálymentes mozgását is érdemes ellenőrizni.
Ha nincs megkopva a kúp akkor fejjel lefele fordítva a karbisort meg kell fújni a benzincsövet. Ha nem szelel, akkor ott túl nagy gond nem lehet. Mármint a tűkkel és a fészekkel. De a tűszelep üléleke alatt van tömítés, ez is elöregszik, és ugyan a tűszelep zár rendesen, de a tömítésen keresztül megkerüli azt, így szintén túlfolyhat az úszóház.
Ès érdemes még azért úszók szabad mozgását is leellenőrizni, hogy , mert esetenként "felakadhatnak". Régebben volt rá példa hogy kilyukadtak a réz úszok, és már nem úsztak...De azt azért észrevenni, mert szétszereléskor tele van benzinnel...Érdemes a karbisor visszaszerelése előtt a fejre fordítós- benzincsőmegfújós tesztet elvégezni.
Ugyanakkor a benzincsap PRI állását csak azon rövid ideig használni, még hosszabb leállás (téli) feltöltődnek a kipárolgott úszóházak, utána csak másik két állás használata javallott és észszérű.
zolee13!

Én az enyémet egy veszprémi cégtől rendeltem,akkor 15 péz volt! De meg nem mondom a cég nevét! A googléban próbáld keresni!
imi73!

209541860
vacs85!

Nem a kedvenc színem a fekete,sőt...de ha fekete,akkor a matt fekete jól mutat egy ilyen motoron! Szép a vas!