Na, ilyen kuplung karja sincs senkinek, mint nekem !
Szerencsére szépen tette a dolgát ma osztrákban a saját készítésű bukocsövem, és a jó öreg stabil Kappa doboz is sokat fogott .
Ezért kell a tartalék kuplung, és fékkar ! Ezután nálam is mindig lesz .
Mert sajnos ma egy másik Banditos megtámadott jobb oldalról, és ráfeküdt szegény motoromra, amitől én kénytelen voltam azt nagyon hirtelen vetődéssel elhagyni, és a szemközti sávban érdekes bukó, és csúszó mozdulatokat téve megtámadni a szalagkorlátot . A mély hatalmas kövekkel kirakott vizesárokba csak azért nem estem, mert mint az akció filmekben a szalagkorlát alá perdülve épp a hátamon voltam és kézzel el tudtam kapni, így vissza tudtam magam húzni az útra .
Rájöttem valamire! Ha jókat akarok nyugodtan motorozni,úgy,hogy ne fossak állandóan a traffizós köcsög rendőröktől,akkor Szerbiába járok motorozni! Ott is mérnek itt-ott,de nem bújkálva köcsög módon!
Bazz, csikorognak a Bandit fékei, első is - hátsó is.
Ha megállok egy kereszteződésnél, majdnem kellemetlen.
A fékhatással semmi baj, tökéletesen fognak.
28 ezer km van a motorban.
Segítsetek, mit csináljak vele ?
Üdv!Lehet hogy már nem aktuális,de így is el tudsz jutni Aggtelekre. Én itt lakom Ózd mellett Hangonyban és többször át szoktam motorozni a felvidékre, nagyon jók az utak, forgalom pedig alig van.A határon több helyen is át lehet menni nem csak a hivatalos határátkelő helyeken.Aki erre jár próbálja ki. http://maps.google.hu/maps?hl=...
Én egy kicsit közelebb tenném a lánchoz. Addig rendben van, hogy sztenderen állva rácsöppen a láncra, de ha mész 100 körül, a lánc olyan szelet csinálhat ott, hogy szerintem a fele sem megy oda.
Szerintem.
Én is 3-as rézcsővel kezdtem, mikir-é is úgy van, de az egyikkel történt valami a forrasztáskor (valszeg kiolvadt és belefolyt az ipari ezüst) és nehezen ment volna át rajta az olaj.
Ezért módosítottam erre a megoldásra.
Egyenlőre csak ott találtam olajat, ahol lennie kell, meg a sztenderen valamennyi dzsuvát (retkes olajos láncspray maradványt) amit az olaj mosott le a láncról.
A hosszú hétvégén tesztelni fogom, és ha kijönnek a hibái, majd beszámolok.
Eddig kettő készült ebből az olajzóból, mikirnek meg nekem, ahhoz képest elég jónak tűnik, de lehet, hogy majd kell 1-2 apróságot módosítani.
Csak azé mert ahogy láttam a csepp és a lánc helyzete..............nameg a motor nem egy statikus cucc van szél dől jobbra-ballra a csepp meg nem követőszenzoros rakéta hogy eltrafálja.
De ha látod hogy birja akkor rendicsek.
Az első képeken még nincs helyén a hátsó kerék azért tűnik távolinak.
Amikor helyére került a kerék, kb 1,5 cm.-re került a lánctól.
Nem akartam közelebb tenni, nehogy egy laza lánc elérje, bár az első lánckeréknél, ekkorát nem lóghat a laza lánc sem.
Egyébként állítható a távolság, most tesztelem, ha kell akkor majd állítok rajta.
Egyenlőre jónak tűnik.
Szerencsére szépen tette a dolgát ma osztrákban a saját készítésű bukocsövem, és a jó öreg stabil Kappa doboz is sokat fogott .
Ezért kell a tartalék kuplung, és fékkar ! Ezután nálam is mindig lesz .
Mert sajnos ma egy másik Banditos megtámadott jobb oldalról, és ráfeküdt szegény motoromra, amitől én kénytelen voltam azt nagyon hirtelen vetődéssel elhagyni, és a szemközti sávban érdekes bukó, és csúszó mozdulatokat téve megtámadni a szalagkorlátot . A mély hatalmas kövekkel kirakott vizesárokba csak azért nem estem, mert mint az akció filmekben a szalagkorlát alá perdülve épp a hátamon voltam és kézzel el tudtam kapni, így vissza tudtam magam húzni az útra .