Sziasztok!
Ezt a motort szemeltem ki magamnak.
Szerintetek megéri a pénzét.
Esetleg valaki ismeri a gazdiját vagy tud a motorról valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit
_v-5753978
Üdv!
üdv!
nem biztos hogy ez hiba, az enyém is szokott naon meleg lenni.
asszem ez az olaj-lég hűtés sajátossága. a gsxr meg vizes ahhoz sz.tem kár hasonlítani. de majd ír valaki aki ezt nálam jobban tudja talán...
öteteket kérnék mit kell átnézni abban az esetben,hogy 120km/h sebességgel haladok folyamatosan,egyszer csak oda kell neki egy kicsit húzni, majd egy kis torpanás és megindul mint a buldog,de ugyan ez a jelenség 130km/h-nál is
de ha elhúzom,vagyis gyorsítok akár 150-km/h-ig nem tapasztalható a jelenség akkor teszi a dolgát rendesen
Üdv!
1200-es bantitom, 55000km-rel, olajhőmérővel.
Ma, jó melegben 50-140 km\h két személlyel 100 fokos volt az olaj. Városban felment 120 fokosra.
Egy 750gsxr (ilyen blokkal) max 85 fokosra melegedett fel.
Nem süti így meg az olajat? Szereljem le, és mossam ki az olajhűtőt?
Nincs benne sok bogár, csak pár lamella van meghajolva.
Erről mindig eszembe jut egy kórházi sztori, amin szétröhögtem magam. Egy idős papa elég szarul aludt és kért a nővérektől valamit hogy tudjon aludni. Persze, kapott. Másnap reggel kérdezték, hogy milyen volt az éjszakája. Mire ő: "Ugyanúgy rosszul aludtam, de kérem, még egyszer ne adjanak olyat, mert attól a nagy kapszulától majd' megfúltam!" (az öreg bevette a füldugót lefekvés előtt)
Amikor a 600-as banditán szettet cseréltem (DID lánc, JT lánckerék) nekem is ikaruszos volt, egy darabig. A sok spray, meg kb. 200 kilométer megoldotta.
Lehet,hogy nagyon kisipari a lánckerék,feltéve,ha a feszességet jól belőtted és minden méret stimmel...én már jártam így lánckerékkel,pedig szemmel nem nagyon lehetett rajta látni semmit,de kicsit igen.szűkebb volt a rádiusz a fog alján és a közepén,ezt magyarosan írtam..
Nem bele ugat ! iridium gyertya csak befecskendezős motorba hozza a gyári futás/ tely .
Az igaz ,hogy jobb barométerei vannak , de porlasztos motorba , pénz ki dobás ! Jr9b is csak annak jó aki hosszú utakra használja a vasat egyel kisebbel jobban indul és jobban tisztul , Pl :
NGK dr8es , denso x24 dpr-u champion x22-dru ezzek meg 1000 ft/db és elmennek 10000 , utána meg kuka .
SŐT ha az olaj/ fogyi miatt állandóan hidegen le köpi , DR 7 es , vagy jr8c duplás és és meg szünik a PROBLEM
BEFOGTAM !
Hát, nem tudom. Én személy szerint parázok az ilyenektől...
Szedtem ki banditból 12e--t futott gyertyát, aminek rozsdás lett a teste, ez szépen leszivárgott a menethez is. Namost, és keveset megyek, nem kockáztatnám meg, hogy az iridium gyertya 5 év alatt belegyógyuljön a hengerfejbe. Meg a sima ajánlott JR9B 1800/db....
Meg a másik, Sanyi többször tapasztalt olyat, hogy nem ahhoz tervezett motor kopogott iridium gyertyával.
De gazdaságilag ár-érték arányban megérheti.
Mi a tapasztalatod a DR9EIX-ről? Megéri az árát ? Jelenleg JR9C ( dupla elektródás) használok 25e körűl lehet benne ,lassan csereérett lesz . Megéri e válltani a drágábbra vagy maradjak a C--s vagy B-s gyertyánál ?
Jézus, és Mária! akkor te igazán szerencsés ember vagy! hál isten hogy nem sérültél komolyabban! egy biztos: megfelelő védelem nélkül senki se üljön motorra...
Köszi !
A lámpát, órát a kis Puig plexi védte meg, a blokk, sebváltót a bukócső, a farok idom részt meg a jó kis erős Kappa doboz .Engem meg a protektoros textil ruhám sajnos már másodszor . Ezelőtt három és fél éve egy kutya futott nekem, és szintén ausztriában .Az még sportmotorral volt .Na az kicsit durvább volt ! Most csak a csuklóm fáj, akkor meg összezuzódtam úgy, hogy szinte az egész felsőtestem ronda színekben pompázott .Mindkét esetben esélyem se volt próbálni menteni .
Ezért nem megyek megfelelő ruházat és sisak nélkül 5 métert sem !
Ezt a motort szemeltem ki magamnak.
Szerintetek megéri a pénzét.
Esetleg valaki ismeri a gazdiját vagy tud a motorról valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit
_v-5753978
Üdv!