Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Króm tükör akit érdekel

itt a link
Nagyon úgy tűnik, hogy a GPS-t kell kicserélni.
Köszi!

Láttam a hirdetést, de inkább erre gondoltam!

Tudom, hogy ugyanaz, csak a ruha más, de ez hasonlít leginkább a GS külleméhez, amibe viszont nagyon beleszerettem

De ha már itt tartunk, nem tudod esetleg, mennyiért lehet átszerelni a ruháját?

Thx!
Akkor passz. Majd meglátom mit tudok kihozni belőle.
Köszi Zöldi!
én a semmit cseréltem gsf-1200re
nagymotorra jogsim se volt mikor 5éve megvettem a Banditot...
4 db gyári sárga burában tudok segiteni,ha még kell.
A linkelt fórumban az első hozzászólásban írta, hogy hiába cserélte ki a sztenderkapcsolót semmi nem változott.
Nem hiába, mert majd leszedem az oldalsztender kapcsolóját és alaposan kitisztítom (már ha tudom). Nem hiábavaló volt a dolog, mert eddig abszolút nem adta a zöldet, már adja csak trükkel, tehát van előrelépés
Hát akkor úgy néz ki hiába.
Hogyan tovább?
hozok, ha kérsz.
A felső képen lévő bizbaszt fújtam ki jó alaposan féktisztító sprével.
jaja, én is annyit tippeltem, viszont boltot még nem találtam, ahol lehet kapni. esetleg tipp?

köszi:)
A képeket elnézve nem is csodálom. Jól megbonyolították, azt hittem olyan van benne, mint a régi légolajosban. 2 rugó, 2 pöcök, oszt kalap kabát.
Ezért nem is gondoltam, hogy az el tud romolni.
Lehet, hogy mégiscsak a GPS lesz a hunyó:

link
Csak azt nem írtad, hogy csukott állapotnál vagy nyitottnál kell bizgetni, vagy mindkettőnél.
Èrtem, màr csak azt kellene kipròbàlnia, hogy ha nem vilàgìt a zöld, akkor engedi-e bedindìtani magàt. Ha erre is vàlaszt kapunk ki fog derülni szàmomra, hogy fogalmam sincs mi a baj
Írtam az előbb. Zöld mellett sebességbe rakva és vissza üresbe, nem jön vissza a zöld. Csak akkor, ha a sztenderhez hozzáérek.
Így van, de most arra vagyok kíváncsi, hogy visszajön-e váltogatás után a zöld lámpa, miközben folyamatosan nyitva van a sztender. A próbához nem is kell elindítani.
Ez ìgy igaz! Rendszeresen olvasom èn is a fòrumot màr 5 ève, csak arànylag ritkàn szòlok hozzà!
Elvileg, ha jàrò motornàl kihajtott sztendernèl teszed sebessègbe ès jò a kapcsolò, akkor leàllìtja a motort.
Most jut eszembe csak, hogy bonyolítsam a dolgot :-) egyszer ùgy is megszivatott a gèpezet, hogyüresben volt a vàltòm, de a visszajelző nem vilàgított ezèrt mikor indítózni akartam nem engedte, èn meg kapcsolgattam a vèszleàllìtòt, de csak akkor engedte indìtabi, mikor meg lett a zöld fèny.
Még az próbáld meg, hogy mikor nyitva van a sztender, és ég a zöld lámpa, akkor sebességbe rakni és vissza, hogy újra kigyullad-e a zöld.
Ezért jó, ha itt kicseréljük a problémáinkat, hülyeségeinket, mert legalább valami esély így van apró primitív hibák házi otthoni kijavítására. Még bármikor fordultam a fórumhoz, mindig segítettek a társak okos javaslatokkal, ötletekkel.
Előre 231SF 14,5e/két pár
hátra 257 sr 9e/pár