Szia!
ne vedd zokon,hogy némelyek "flegmán" kezelnek a 250 ill.400cm3 bandit miatt itt.
mert ugye hetente beesik egy leendő bandit tulaj és ezt kérdezi mint Te,és már unjuk
vedd a fáradságot és olvass vissza jó pár oldalt,hogy miért is nem ajánljuk a kisbandikat
és megtalálod a választ és halgass itt az "idősebbekre" megveszed a motort 300-350e FT-ért és mégegyszer annyit fogsz rákölteni
Asszem nem olvastál eléggé vissza.
Jó sokan mondták itten hogy olyan kezes az 1,2-es hogy simán lehet kezdeni vele.
Irónia volt.
400-as ugyanolyan betegágy.Nem véletlen szabadulnak tőle olcsón.
A Gs-ből meg van fenn 350e-ig legalább egy tucat.
Zoli32: nem értem minek kell oltogatni csak mert véleményt kértem nálam tapasztaltabb emberektől, és mert szeretném végig járni a tanulólétrát, hogy ne egy donor legyek, hanem 20-30-40 év múlva is élvezhessem a motorozást
Maxxy: hát maximum 400-ast vagy 600-ast szeretnék, de a 600 már nagyon nagy első nagymotornak szerintem, köszi a hsz-t :)
daty: köszönöm a tanácsot, a GS 500 elég Drágák, de hátha sikerül ilyen kategóriában kifogni valami jó vételt :)
Mikir most tömette meg a bódis dobját, teljesen klafa lett. Én az Arrow dobomat hebregáltam szét egy cimbivel, és átalakítottuk sportdobbá. Az is teljesen klafa lett. Nem nagy kaland, Te is megtudod csinálni.
Értelek, egyébként nem a gixereket akarnám kergetni vele, túrázgatásra szeretném, nem pörgetném tiltáson, nem keresem én magamnak a bajt és a szerelőt.
és tudsz még ajánlani valami hasonló kinézetű motort hasonló árban, ami jobban megérné?
Volt már alkalmam egy 600-assal menni, de az 50-es után kicsit félelmetes volt :D szokni kéne rendesen, de azóta vágyok egy banditra