Kicsit bővebben: nagyon élvezem azt a nyomatékot amit ez ki tud termelni magából. Azt is mondhatnám, hogy vigyázni is kell vele mert annyira tol alul, hogy kettesbe gázadásra megemeli az elejét és sztem (bár nem próbáltam csak a gyári adatokból következtetek) az 1250-es méginkább ilyen mert a 110 Nm-es nyomatékcsúcs 4000-es fordulatnál jön elő, de 2000-től (ami alig több mint az alapjárat) már több mint 90 rendelkezésre áll, ezért gőzmozdonyként lendül előre a legkisebb gázadásra is.
A súlykülönbséget biztos meg kell majd szokni, mert kb 100 kg-val nehezebb mint a GS, de a fékek is biztos sokkal jobbak és gyanítom, hogy a futómű is.
Szerelni a kötelezőn szinte sosem kell, bár én mindig piszkálok rajta valamit, de ez az én hülyeségem.
Szóval az MZ-vel nem lehet egy lapon említeni, nyilván nem is szabad mert nem egy kategória. Az én MZ-m olyan 130 km/h-ra volt képes ha volt elég út felgyorsulni a, GSF álló helyzetből 1. sebességfokozatban képes erre kb 100 méteren 4 másodpercen belül és meg is lehet vele állni. Azért az MZ-n nem mertem volta rányúlni az első fékre 130-nál.
Egyszóval, sztem nem fogsz benne csalódni, de hogy a két motor közti (gondolom igen jelentős) árkülönbséget érezni fogod-e az csak a te egyéni szubjektivitásodon múlik.
Biztos kontakt hibás valahol vagy kidörzsölődött a vezeték szigetelése. Nézd végig a vezetéket a váltótól addig a kis dobozig az ülés alatt. Lehet, hogy kilazult valahol valami.
Ha jól emlékszem a kéken kapja a jelet az ürestől. Annak a végét kell megkeresni, egy darab dróttal adni neki testet. Ha kigyullad az üres jelző akkor a jeladónál van a kontakt hiba.
Így már értem, hogy miért nem láttam a jelet. Ahol a képen 6-os van, most ott 3-as szerepel. Az óramutató járásával megegyezően tekertem(motor eleje felé), létezik hogy túlhúztam? Nekem simán ment, csak egyet kattant a végén.
Ha pont be van kattanva egy fokozatba, akkor az egyik szögletes lyukba bekukkolva kell lenni a teleszkópon egy pontozásnak. Ott a jel, ahonnan benézve pont látni lehet a telón.
Tiszta a teló csak nem találtam a jelet, a szervizkönyv sem írta, hogy mihez kell állítani. Ezek szerint a kattanás csak azt jelentette, hogy beugrott az egyik fokozatba. Tényleg nagyon nehéz állítani.
Köszi a segítséget.
De jó ez így, kellett a lépcső, máskülönben már nem élnék