Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem újat akarok. És használtat már 1,8M-ért kapni. Ha belegondolok, hogy ugyanennyibe fájt az új GS kamatokkal együtt.... pfff.

De jó ez így, kellett a lépcső, máskülönben már nem élnék
Ja.................ősi vagyok mint a duna völgye.
Szemétkedik a fórummotor és elővettem a kamuregemet.
Te! Észrevetted, hogy nicked öregedett két 0-át?
Hát inkább bukta! Azzal az első futóművel?

Az első fék akkor kezdett jó lenni rajta amikor vettem rá egy bontott Yamaha főhengert mert a gyári folyt orrba-szájba akármit csináltam vele!
Kivétel az ikaruszhang.
"Azért az MZ-n nem mertem volta rányúlni az első fékre 130-nál." Stoppie lett volna akaratlanul is?
Hát röviden: ég és föld.

Kicsit bővebben: nagyon élvezem azt a nyomatékot amit ez ki tud termelni magából. Azt is mondhatnám, hogy vigyázni is kell vele mert annyira tol alul, hogy kettesbe gázadásra megemeli az elejét és sztem (bár nem próbáltam csak a gyári adatokból következtetek) az 1250-es méginkább ilyen mert a 110 Nm-es nyomatékcsúcs 4000-es fordulatnál jön elő, de 2000-től (ami alig több mint az alapjárat) már több mint 90 rendelkezésre áll, ezért gőzmozdonyként lendül előre a legkisebb gázadásra is.
A súlykülönbséget biztos meg kell majd szokni, mert kb 100 kg-val nehezebb mint a GS, de a fékek is biztos sokkal jobbak és gyanítom, hogy a futómű is.
Szerelni a kötelezőn szinte sosem kell, bár én mindig piszkálok rajta valamit, de ez az én hülyeségem.

Szóval az MZ-vel nem lehet egy lapon említeni, nyilván nem is szabad mert nem egy kategória. Az én MZ-m olyan 130 km/h-ra volt képes ha volt elég út felgyorsulni a, GSF álló helyzetből 1. sebességfokozatban képes erre kb 100 méteren 4 másodpercen belül és meg is lehet vele állni. Azért az MZ-n nem mertem volta rányúlni az első fékre 130-nál.

Egyszóval, sztem nem fogsz benne csalódni, de hogy a két motor közti (gondolom igen jelentős) árkülönbséget érezni fogod-e az csak a te egyéni szubjektivitásodon múlik.
Erősebb,nagyobb,nehezebb.
Inkább a GS-hez viszonyítva érdekelne a dolog, de azért kíváncsi vagyok mit mondasz, milyen a gép?...
Kisbandit 250 -- Gsf 1250SA
Te nyertél!
Én az MZ 250 ETZ-t cseréltem GSF1200-ra. Talán még nagyobb lépés.
Sziasztok!

Le szeretném cserélni a GS500-asom egy GSX1250FA-ra. VAn esetleg közöttetek olyan, aki ugyanezt a lépcsőt lépte? Érdekelnének a tapasztalatai....

Köszi!

L.
Biztos kontakt hibás valahol vagy kidörzsölődött a vezeték szigetelése. Nézd végig a vezetéket a váltótól addig a kis dobozig az ülés alatt. Lehet, hogy kilazult valahol valami.
És azt nem tudod véletlen, hogy az miért van, hogy menet közben pislákol az üres visszajelző? Ezt leginkább a szar döcögős úton tapasztalom.
Bocsi, hogy itt kérdezem, de a LAZER Bora sisakból csak az a szín van nálatok ami az oldalon fent van?
Neked is szántam az előzőt, sztem ez a legegyszerűbb mielőtt nagyon szétszednéd a gépet.
Kicsit túl bonyolítjátok ezt, nem?

Ha jól emlékszem a kéken kapja a jelet az ürestől. Annak a végét kell megkeresni, egy darab dróttal adni neki testet. Ha kigyullad az üres jelző akkor a jeladónál van a kontakt hiba.
Így már értem, hogy miért nem láttam a jelet. Ahol a képen 6-os van, most ott 3-as szerepel. Az óramutató járásával megegyezően tekertem(motor eleje felé), létezik hogy túlhúztam? Nekem simán ment, csak egyet kattant a végén.
akkor eldőlt, hogy csak sárga burát kell keresnem. kezdem túl lépni már a pénztárca szabta határt...köszi.

Esetleg matrica ügyben valaki ötlet?
Suzuki, Bandit felirat kéne!
Ha pont be van kattanva egy fokozatba, akkor az egyik szögletes lyukba bekukkolva kell lenni a teleszkópon egy pontozásnak. Ott a jel, ahonnan benézve pont látni lehet a telón.
Oké,nekem is Zöldi a fő beszálítóm ,igaz gummát még nem vettem tőle.Alkatrész meg Bandithoz alig kell valami szerencsére,csak a kötelezők
Hol van az a jel? Én ezen a képen nem látom.
Ha a tárcsát a jobb oldal felé forgatod (nyomod a kulcsot) akkor keményíted.
Én is ott kezdtem a kutatást, de zöldivel jobban jártam. Nem kicsi a különbség.
Tiszta a teló csak nem találtam a jelet, a szervizkönyv sem írta, hogy mihez kell állítani. Ezek szerint a kattanás csak azt jelentette, hogy beugrott az egyik fokozatba. Tényleg nagyon nehéz állítani.
Köszi a segítséget.