Szevasztok...
Suzuki bandit 250
Valami balhé van cimbi gépével. Szétesett benne valami forgó rész .Kirepültek belőle a mágnesek és összetörtek.
Valami ötlet alkatrészre? Amúgy mi ez?
Mielőtt megvettem, felhívtam az egyik villamosság szerelő haverom, azt mondta; hogy Ő tavaly vett ugyan ilyet, (akkor csak 4000 volt) és nagyon pöpec, csak a töltő vezeték egy kicsit vékony, ezért 1-2 tized voltot csal, amikor mutatja az aksi feszültségét.
Ha kell akkor veszek neked is egyet és majd odaadom amikor találkozunk, vagy lemotorozol érte. Egyébként 3 év gari van rá, csak meg kell őrizni a blokkot.
Ma Én is beruháztam egyre, mert a régi töltőm kinyírta a bandita aksiját.
Ezért ma új gyári aksi alku után, 18000 Huf. meg a töltő = kb. 53 liter benzin = kb.900 km.
Szia!
Köszi, csak a baj az, hogy S.O.S.-ben kellene!
De még egy kérés: Valaki le tudná fotózni, lehetőleg nagy felbontásban a farokidomon lévő matricáját? Az alapján tudná megcsinálni a matricás ember, ha lehet, nagyon sürgősen? Megoldható valakinek?
Lehetőleg minél nagyobb felbontásban, ha van, küldöm a mail címem, ahova el kellene küldeni! Köszönöm Mindenkinek!
Az ok pedig: Holnap jön haza a motor tulajdonosa külföldről, és meglepetésként le festettük a Banditáját, arra kellene a matrica!
Szép napot!
1.
Hibás az üresjelzés, sztender kinyitáskor leáll (ez van Csabunál, és szvsz ez a ritkább)
2.
Hibás, koszos, olajos (kontaktos) sztenderkapcsoló. Ez elég gyakori hiba. Felhajtáskor nem érzi az ECU, hogy fel van hajtva a sztender, így ez esetben induláskor azaz sebességbe rakáskor áll le a motor. Ez a kapcsoló takarításával orvosolható.
Csabu hiába takarítja ki a lánckerék részt, nem fog semmi változni tőle, amúgy sem tud bemenni a kosz az érzékelőhöz.
Úgy látom nem írtam, de természetesen ki kell szerelni az érzékelőt. Az érintkezői az olajtér felől vannak, bár nem látszanak. A lánckeréktől semmiféle kosz nem juthat hozzájuk, kiszerelés nélkül hiába fújkálnád.
Ha esetleg valakit érdekel, mától az Aldiban 5eft akkutöltő.
Én kaptam ma egyet, nagyon jó cucc. 6 és 12V választási lehetőség, motoros és autós, valamint téli program, lcd kijelzés polaritás figyelés, mikroprocesszoros vezérlés stb.
annyira nem lehetnek szarok, igaz csak 2x használtam, de eddig jó...