Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hja, csak uannyi van a lidlis meg aldisra is...tized annyiért....
annyira nem lehetnek szarok, igaz csak 2x használtam, de eddig jó...
Ez a fajta, egy db külön piros plusz vezetékkel, ami látok is a képen a feltekert kábelek alsó részénél.
Ja, igen a 3èv gari sem rossz egy ilyen àrù kèszülèkèrt!
Szevasztok...
Suzuki bandit 250
Valami balhé van cimbi gépével. Szétesett benne valami forgó rész .Kirepültek belőle a mágnesek és összetörtek.
Valami ötlet alkatrészre? Amúgy mi ez?
Most olvastalak, 1-re gondoltunk.
Mielőtt megvettem, felhívtam az egyik villamosság szerelő haverom, azt mondta; hogy Ő tavaly vett ugyan ilyet, (akkor csak 4000 volt) és nagyon pöpec, csak a töltő vezeték egy kicsit vékony, ezért 1-2 tized voltot csal, amikor mutatja az aksi feszültségét.
Ha kell akkor veszek neked is egyet és majd odaadom amikor találkozunk, vagy lemotorozol érte. Egyébként 3 év gari van rá, csak meg kell őrizni a blokkot.
Ma Én is beruháztam egyre, mert a régi töltőm kinyírta a bandita aksiját.
Ezért ma új gyári aksi alku után, 18000 Huf. meg a töltő = kb. 53 liter benzin = kb.900 km.
45K volt a sisak, mert használt.
Szia!

Mennyi volt az ára?
Az enyém gondolom akkor már nem érdekel.
Megvettem a SHOEI XR-1000 -t. Fasza sisak .
Képek: 1 - 2 - 3.
Szia Csaba,
küldtem neked egy mailt, a Led-esítéssel kapcsolatosan. Tudnál picit segíteni?

Üdv.: Lajos
Szívesen veszek egyet, csak szólj!
Szia!
Köszi, csak a baj az, hogy S.O.S.-ben kellene!
De még egy kérés: Valaki le tudná fotózni, lehetőleg nagy felbontásban a farokidomon lévő matricáját? Az alapján tudná megcsinálni a matricás ember, ha lehet, nagyon sürgősen? Megoldható valakinek?

Lehetőleg minél nagyobb felbontásban, ha van, küldöm a mail címem, ahova el kellene küldeni! Köszönöm Mindenkinek!

Az ok pedig: Holnap jön haza a motor tulajdonosa külföldről, és meglepetésként le festettük a Banditáját, arra kellene a matrica!
Szép napot!
Nekem nem pézé' kell a gumi, hanem ingyé'.
Hip-hip hurrá! Már nagyon várom! Köszi!
Az első más nézetből:
Melyik van Csabu?
Üresben 0 az ellenállás.

Szerintem két hibát összekevertek.

1.
Hibás az üresjelzés, sztender kinyitáskor leáll (ez van Csabunál, és szvsz ez a ritkább)

2.
Hibás, koszos, olajos (kontaktos) sztenderkapcsoló. Ez elég gyakori hiba. Felhajtáskor nem érzi az ECU, hogy fel van hajtva a sztender, így ez esetben induláskor azaz sebességbe rakáskor áll le a motor. Ez a kapcsoló takarításával orvosolható.

Csabu hiába takarítja ki a lánckerék részt, nem fog semmi változni tőle, amúgy sem tud bemenni a kosz az érzékelőhöz.
Nekem is kell!
Fasza, nálunk mexűnt az Aldi, a Lidl-es töltőm meg tönkrement. Kb. 3x használtam.
Pézé, elvileg ma meglesz a gumi!
Köszönöm szépen a segítségeteket. Ha sikerül megoldani, megosztom veletek.
Úgy látom nem írtam, de természetesen ki kell szerelni az érzékelőt. Az érintkezői az olajtér felől vannak, bár nem látszanak. A lánckeréktől semmiféle kosz nem juthat hozzájuk, kiszerelés nélkül hiába fújkálnád.
Ha esetleg valakit érdekel, mától az Aldiban 5eft akkutöltő.
Én kaptam ma egyet, nagyon jó cucc. 6 és 12V választási lehetőség, motoros és autós, valamint téli program, lcd kijelzés polaritás figyelés, mikroprocesszoros vezérlés stb.