Nyitott ajtókat döngetsz , de mérlegelnem kell, mert így már 1,8 körül jön ki átírással, átfestéssel (színét nem komázom, bocs ), idomozással, és ennyiért már van FA-is, ami jobban tetszik alapból, és nem kellene vele annyit melózni...
Kevseebbet szopsz vele ha leveszed a karbit veszel benzincsövet (gumi) , és rádugdosod. Ès ezt örökre rajta is hagyod. Elég 100 mm kb.Utána azt dugozod le. Èn akinek szinkronizáltam azoknak mindnek igy "elökészítettem", igy legközelebb pár perc alatt megvan az egész.Ès biztos kezet csókol aki utáná csinálja majd azt a motort.
bocsi az enyém k6-os az utolsó lég-olajos és karbis.
csak azért kérdezem mert nem láttam a karbin olyan helyet ahová csövet lehetne rádugni...
tehát akkor?
Ugyanúgy mint a karbisra....és több helyen is kell állítani, na meg szerviz állásba kell tenni az ecu-t különben nem tudod beállítani......azt hiszem ennyi így kutyafuttában......
Ha burkolatot akarsz oldalra,azt könnyen rá lehet rakni,csak előtte ki kell pengetni 150 ruppót,mert annyiba kerül a gyári oldal idom!
Mellesleg ha láttad a vasamat,akkor csak annyit jegyeznék meg,hogy tényleg makulátlan,és sok extrával felszerelt! És ez a motor tényleg nem volt gyilkolva!
Sziasztok! Eladó a paripám, újabb vétele miatt! Ha van az ismeretségi körben valaki, aki már szívott eleget és most már csak élvezni szeretné a motorozást, ne habozzon felkeresni. Előre is köszi:
Én féktisztító sprével fújtam ki jó alaposan, folyt orrán-száján. Kösz a bontott képet, így legalább látszik, mi van benne, szerintem oxidos szutykos retekről van szó ami a zavart okozza. Az meg könnyen gyógyítható házilag is. Jó alaposan meg is fogattam közben jobbra-balra. Ha mégegyszer szétkapom, megpróbálom a kontakt sprayt ami lemarja az esetleges oxidot.
Az a gumit minden bizonnyal ki lehet óvatosan kapargatni, legfeljebb az ellenállásokat kell cserélni, ha 1-1 eltörik közben (pár Ft/db)
Én viszont nem gondolom, hogy ott a hiba. Nincs kizárva, hogy elengedett egy forrasztás, de szerintem inkább a mechanikus részben kontakthibás. Ahogy nézem az szegecselve van, és nem szétszedhető roncsolásmentesen.
Én a helyedben mielőtt kikapirgálnám a sziloplasztot, megpróbálnám az kipucolni. Lehet, hogy (mivel eléggé zárt) begyűjti a dzsuvát, kifelé meg már nem nagyon tud jönni.
Beáztatnám kicsit (pl. alkoholba) és jól rányomva a forgórészt megforgatnám erre-arra, hogy ledörzsölődjön a kosz a jelölt érintkező részeken.
Nem tudom milyen a belseje és hogy otthon sufnituningban javítható-e? Mert szétszedhető az biztos. A beöntött gumiszerű anyag egy puha szar, azt tapiztam. Ha javítható, utána ki lehet nyomni gumiámmal ha éppen aról van szó.
Nyitott ajtókat döngetsz , de mérlegelnem kell, mert így már 1,8 körül jön ki átírással, átfestéssel (színét nem komázom, bocs ), idomozással, és ennyiért már van FA-is, ami jobban tetszik alapból, és nem kellene vele annyit melózni...
Átrágom és szólok úgyis ha aktuális!
Thx!
L.
csak azért kérdezem mert nem láttam a karbin olyan helyet ahová csövet lehetne rádugni...
tehát akkor?
Tud valaki esetleg 2006utáni bandithoz fejidomot?
Sérült,javitott is érdekelne
lenne egy kérdésem: a k7-es Bandit karbijára hogyan s miképp kell rákötni a szinkron tesztert?
Ha burkolatot akarsz oldalra,azt könnyen rá lehet rakni,csak előtte ki kell pengetni 150 ruppót,mert annyiba kerül a gyári oldal idom!
Mellesleg ha láttad a vasamat,akkor csak annyit jegyeznék meg,hogy tényleg makulátlan,és sok extrával felszerelt! És ez a motor tényleg nem volt gyilkolva!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Majd számolj be, hogy mire jutottál!
Én viszont nem gondolom, hogy ott a hiba. Nincs kizárva, hogy elengedett egy forrasztás, de szerintem inkább a mechanikus részben kontakthibás. Ahogy nézem az szegecselve van, és nem szétszedhető roncsolásmentesen.
Én a helyedben mielőtt kikapirgálnám a sziloplasztot, megpróbálnám az kipucolni. Lehet, hogy (mivel eléggé zárt) begyűjti a dzsuvát, kifelé meg már nem nagyon tud jönni.
Beáztatnám kicsit (pl. alkoholba) és jól rányomva a forgórészt megforgatnám erre-arra, hogy ledörzsölődjön a kosz a jelölt érintkező részeken.
Üdv rudi