Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az üresjező érzékelője elkoszolódott, így mindig azt érzi, hogy sebességben vagy, ezért nyomja le a gyújtást a sztenderkapcsoló.
A zephíremen volt ilyen gond, ott a lánckerékdekli alatt volt ez az érzékelő, lehúztam, féktisztítót neki, és működött.
Ès a gipro mit mutat? Az megkapja a jelet? Ha azt kiiktatod? De ott ahol a gipro be van kötve rá kéne mérni, hogy ha üresbe van akkor meg van é rövidzár vázzal. Ugy azt hiszem annak kell lenni, akkor kapja meg az üresjelzö a testet. Ki kell szakaszolni a hiba forrását, nincs jobb ötletem nekem.
Van egy arany színű alu Pazzaz kormányom, használt, levehető merevítős, streetfigteres, 3ezer magyar pénzért viheted. Illetve igény szerint olyanra szintereztetem, amilyenre szeretnéd, anyagárban.
Villamos kollégák segítségét kérném: 1250-es vizes Bandit tavasszal elővéve nem adja a visszajelzést a műszerfalra hogy üresben van, ha üresbe teszem és kilököm az oldalsztendert, azonnal leáll.
Én még az autókat is tologatni szoktam.. Ott jelet se nézek,csak a szelepváltásokat.
Mondjuk a Banditánál jó ez a kétlépéses módszer!
Ha nincs rajta sérülés és nem valami speckó színt akarsz akkor (ha jól tudom) 20 körül/elem.
Az én olvasatomban az ellenőrzés azt is jelenti, hogy a főtengely állását is megnézem, de ez dekli levétel nélkül nem megy.
Már csak azért is tartom fontosnak, mert még most sem hiszem el, hogy annyit tud nyúlni egy lánc mint amit az egyik kolléga mutatott nemrég.

Emlékszel?

Szerintem az úgy el volt rakva 1 foggal mint a huzat! Ezért nem is vagyok benne biztos, hogy a főtengelyhez képest jól állt!

Arról nem is beszélve, hogy a manual is azt írja!
jah, és telibe fényezni tank,sárvédő, farokidom szerintetek mi a reális ár? köszi
Hali

nagy szervízben a moci! addig is egy kérdés. milyen kormány rudat ajánlanátok a Banditámra? valami Streetfighteresen gondolkodom. várom a tippeket link formájában vagy üzlet címet a Bp. II. ker. környékén!

köszi
Na, és miért?
Előrefele forgatom?
Igen.
Jelre tudom állítani a veztengelyt?
Igen.
Akkor?
Az azért elég kókány!
Ha péntekig nem ér oda, akkor nem is fog, kapsz másikat.
Én a hátsó kerékkel szoktam jelre állítani, 5. fokozatban. A gyújtásfedelet még sosem szedtem le.
Inkább a használttal van a gond.
Ki tudja az előéletét.
Hello. Az asszonynak ez van. Egy SVn teljesen meg van elégedve vele. Az ára is jó szerintem.
Nem kell lebontani az idomot!A hátsó csavart kicsavarod,az idom hátranyúló részét elhúzod felfelé és visszatolod a csavart.Az visszatolt csavar "megakad" és fenttartja az idomrészt.Az idom alsó felét nem árt leragasztani mondjuk szigszalaggal,hogy nehogy összekarcolódjon,de ha leveszed az idomot akkor sem lesz több helyed.
Én már a gyújtásfedelet sem szedem le.Ha egy pici hely van a tologatásra,lazán jelre lehet állítani.Nem kell bajlódni a tömítéssel.
Csak semmit ne ejtsetek a hengerfejbe!(Ahogy én tettem!)
Véleményeteket kérem:
A harmadik képen lévő SHOEI XR-1000 sisakot ismeri valaki, megér használtan ennyit ?
Szia!

Írtam mailt!

Üdv!

Daty
Ajánlottan szoktam, megnézem..
Ja jut eszembe a számlát még mindig nem kaptam meg. Sima levélként adtad fel?
Gyere wazzze!
Ott van, 0.10mm. Csak ez a Pali gyerek ilyen szőrszálhasogató Elmenjünk, megbokszoljuk? Tudom hol lakik
A javításiból írtam ezeket az adatokat.
100%. Mert ott megy a huncut vezlánc középen, és a fedelet le kell emelned a fogaskerekekről. Ha meg az idom fent van, nem tudod oldalra kihúzni. Egy jó tanács, ragaszd le a szelepfedelet ott, ahol az idomtartó vasak vannak, mert nagyon kis helyed lesz áthúzni, ne karcolódjon össze
Ja, középre.