Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Király!
Jó nagy dobozt tettél fel hallod!
hát igen gondoltam arra csak így is harcba keveredtem az otthoniakkal a számok miatt mármint itt a 400ccm gondolok...:)
Skacok! Nem nyitnátok inkább egy vita topicot?
Már rég nem a Banditról szól az adok-kapok
Rögtön egy hatkilóssal jobban jártál volna.
De e van.


Nem semmi.

Shoei ügyben jutottál valamire?
hát kicsi de ez jutott, de tökéletesen meg vagyok vele elégedve ugyan lehet később nagyobbra váltok de mostani helyzetem ezt nem engedi meg még tanulni akarok sokat..:) :D és ez erre tökéletes
Olvasni tudsz ? Kontár !
http://www.free-energy.hu/paje...
Olvas és fogd be a pofád !
Nem tudom milyen sisak ez a nau Zöldi !
Akkor ez volt ! van már ennek tíz éve is talán .
Most nekem is arai imola van ! Egy tartozásba tudtam be ,
Amúgy ennyi pénz nem adnék érte amennyibe kerül !
"Nem a zsömle kicsi, a pofátok nagy", azaz nem a topcase nagy, hanem a motor kicsi (400 ccm)
Atyám de bazinagy UFO.
elkészült a dobozom hátra...:)
Hagyjad azt, ideát orrba-szájba kaphatók párezer Ft-os, kínai, "Avai" márkajelzésű fejvédők (természeten hogy-hogy nem, a felirat az Arai betütípusával van szedve)
Te, ez a Nau, ez nem valami teszkós sisak?
Nem fikázás, csak egy rokonom ilyenben halt meg- fejsérülés miatt- miután regisztráltan 32-vel nekiment egy autó hátuljának....
beszívott levegő hányada adja ki 16/1 a jó


Ennek azért utánna olvasnék és nem verném a mellem a sok fasz papíromra amivel ki is t...m!
Meghajlok a tudás nagysága elötted.
Ö az igazi! Öt kövessétek!
István !
reagálok !

1. Mi köze van 4 karburátor összeszinkronizálásának a keverék képzéshez ?
Nagyon sok ! fiatal barátom ! Ha nem egységes, az egyik hengernél mindig több levegőt kap mint a másiknál . Így több levegő
több benzint visz magával ,ennyi !
A keverékképzést csak alapjáratnál tudod állítani a kis csavaron .
ha be tekered kevesebb benzint kap ,ha kitekered dúsabb lesz a keverék .
Magát a keverék képzést a fúvóka mérete , tű hossza ,kúpossága és a beszívott levegő hányada adja ki 16/1 a jó.
2 .
Yosi tengely ?
Igen 50 éves fejel és 30 év szerelési tapasztalattal neki fogtam .
Csak mondom " ketesbe 180-nál szabályzott az öreg gigszer !
De alul 1100-2500-ig nem tudtam mit kezdeni vele .
Talán ha mindent kicserélek ? De elég nekem a 162 Le is
3.
A legkomolyabb térfogat sűrűségű ,maga a blokk az egész járművön ?
Talán igaz ! De az biztos ! Az iskolába mondták ,hogy az alu sokkal hamarabb törik mint a vas , nem ?

Más kérdés az hogy ,pálya gépre én nem tetem soha gombát !
Hisz a motort át fordítja csuszás közben és nem tudod mikor dobd el a gépet . Lehet csak sima csúsziból, a gomba miatt te sérülsz !
De nincs hari !
Űdv Tasi
Sziasztok!

Látom ismét feltűnt egy ismeretlen ismerős aki olyan mértani, fizikai és esetleg kémiai ismerettel rendelkezik mint spok kapitány!Egy dolgot tudnék hozzá fűzni a témához mint kezdő motoros, nekem is az első ötletem a védelem szemszögéből a cső volt a vasra, de hallgattam a tanultabb és többet látott szakikra és így lett egy gombám nekem is faragva a gépre.Ez a cucc amint írva vagyon nem véd meg minden esettől, de a blokk sérülésének veszélyét csökkenti és viszonylag olcsón orvosolható, javítható ha a funkciót ellátta egy esetleges SZERENCSÉSEBB csúszásnál!Ha valaki utána olvas esetleg, valóban ki van tárgyalva ez a téma nem csak itt, de sok más kétkerekű fórumon is és ott sem azt írták róla, hogy dőléskor vissza pattan és mint ha meg sem történt volna az eset, hanem, hogy olyan dolgokat védett meg a motor egységében ami nehezen beszerezhető és kényes alkatrész, ha valaki azt várja el, hogy ez legyen tökéletes védelem az ébredjen fel, mert ha csúszik egy 2 mázsa vas a földön ami ugyen nem teljesen sík és akadály mentes, az járjon egy reptérre motorozni.Ha valaki ennyire elgondolkodott a dolgon akkor beláthatja, hogy lehet a védő cucc gumiból,fából,csőből,műanyagból,aluból és akár acélból is,bár acélból nem tenném fel, de majd Tas mester elmondja, hogy az miért jó, egy dolog kell csak a túléléshez a motor számára, SZERENCSE!Én nem érzem azt, hogy valaki nem azt kapta esetleg amit én ígértem, de mint kiderült sajna lehet szinkronizálni így is és úgy is, csak az egyik jó, a másik pedig dízeles hatást hozott nekem is! :) :) :)
Üdv:Balázs
Elmész kakucsra egy délutánra 6 ropiért, aztán borogatsz szépen fokozatosan. Mikor hallod, hogy skkkkkkcccccc, és a lábtartót semmilyen érzékelhető erő nem támasztja alulról, akkor a csöved túl széles. De ha mégsem, akkor is akadhatnak problémák pl teljes terheléskor, vagy ha a motor kicsit behintázik kanyarban.
egyszó, mint száz, szerintem van olyan jó az 1200 futóművel, hogy olyan védelmet érdemes szereltetni rá, ami nem rontja a kanyarok élvezetét.
Nekem vázgombám van (LSL), olyan 10 km/h- nál urgrottam át a kormányt vele(veztech tréning ) de tette a dolgát, karc sehol.
Egyet értünk ,
Gyakorlat teszi a mestert.
Igyekszem nincs is ez el gond a ember minél többet csinálja annál jóbban érzia gépet és meri jóbban meg dönteni
Csak a nagy bátorság szerzésbe nehogy fent akadjak a saját védö felszerelésembe Volt már ilyen
egy olyan képet dobnál fel, amin szemből van fotózva a gép,előre is köszi
azért az már egy fokozat, szóval elég szépen lehet dönteni csővel is....
Oké, akkor legyen az! Ha Te azt mondod.
Aki ilyet vesz érezze magát becsapva ezt maga Taschner mondja!