Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon egyszerű....................keresel egy kanyart és átmész rajta..............minnél gyorsabban.
A profiknak ez tényleg villámgyorsan megy.
Nekem kevésbé.
Jó hogy mutogatja a gyertyákat.
Mi köze van 4 karburtor összeszikronizálásának egy keverékképzéshez.
Az egyiknél a fojtószelepeket lövöd össze, a másik esetben meg a benzin levegö keverék arányt, mely utobbitól várható a gyertyakép változása.
Ès vajon mi lett a yoshi vezértengelyekkel? A karbiszinron nem oldotta meg helyes beállítást?
Jaj még nem vadásztam kanyart eme gépel de reméltem hogy felnövök hozzá
De igy ebbe a esetbe nem is tudom hogy merhetem-e
Nagyon nem szeretnék oldalamon lenni
Ez nem alternativa ,,hanem becsapás te is jól tudod !
üdv Tasi
igen, ezek a bukócsövek többek elmondása és tapasztalata alapján pályázásnál hamarabb akasztanak meg, mint egy gomba...
amúgy egy fél körömnyit nekem is megkopott a hűtőborda
Mácsaknem.
Ez a meg oldás nem csinál több kárt mint hasznot .
ÉN ERRE SZAVAZNÉK !
Istvánka ÉN nem BASZOK ÁT senkit ! Ilyen// ÉN MÁR teszteltem // Buko gombával . ami csak nekem hozz hasznot
VED meg OLcson.......... Adom , Szerinted itt mindenki HÜLYE ?

A szinkronom : 20 éves motor 80000 km EZZEL a szar órával !
Üdv Tasi
Ez is elöbb érne le egy jóbb fajta döntésnél ?
Nézegetem a motorokat és gondolkdoba estem
egy elcsuszot motornál ( 1200 bandit ) na szoval olyan 40-50 el csuszot el a bevalás szerit .
És a baloldalán ment le a dekni ami nem lett volna baj de vitt egy kétkörömgyit a bolkbol is na ezért venni blokot szétfüzni újra össze .......................stb
És ha lett volna olyan bukocsöve mint neked akkor meg uszhata volna KB igy mint te ( olcsobban )
Srácok ez egy alternativa!
Nem gondolja senki hogy becsapodik mint egy meteor ismeretlen helyre fénysebességgel, majd feláll leporolja magát meg a bukogombát , beindítja a motort (mert ugye nem let semmi baja) , és folytatja az utját tovább, közben kiköpködi még maradék fücsomókat...
A fizika szabályai´t Newton megírta, esni-ütközni sajnos millio féle képpen lehet...
A szerelési útmutatón is rajta van hogy a gyártó nem vállal semilyen garanciát esés kapcsán. Amivel szembe lehet állitani az maga a bukócsö. De ezt már párszor megtettük. Az hamar leér, kitöri a hütöbordát, és utána eldobhatod, és párba vehetsz egy újat. Itt vagy betétet , vagy egy gombát cserélsz.
A legkomolyabb térfogatsürüségü maga blokk az egész jármüvön, az fogja jórészt "repíteni" jármüvet, annyira nem logikátlan hogy arra legyen szerelve maga a védelem is direktben.

(De senkinek nem kötelezö megvenni. Ùgy emlékszem volt rá igény így pár darab le lett gyártva, de csak annak akit érdekel... nekem is ilyen van így nem bort iszok és vizet prédikálok. Mostanában leirom, mindenkinek vannak mindenre rémtörténetei! Ugye?)

Azt hiszem egy dolgot kell szem elött látni, nem lehet kétszer ugyanazon körülmények között elesni...
Eladó Bandit650N. 2005ös, gondos, motorszerelő gazdától. Ár, 850.000. Ebből 650-700 a banké hisz lízinges( Pontosabban kamat mentes, VIP lízing van rajta). További képek, illetve infók emailben: hitman027@freemail.hu Utólag is elnézést azoktól, akik szemét esetleg szúrná ez a hirdetésnek minősülő poszt. Első és utolsó eset
mer lassú vagyok meg öreg...
régen volt már , persze, haza, kb. 250km, fizetett utánfutón...
pontosabban, ahogy emlékszem már, megrepedt a dekni a bukócső mögött...
De hazajutottál vele, nem? Az a lényeg
Ménem?
szerintem rendben van, a cső szépen elvékonyodott, ahogy látszik és rgyógyult a deklire, azn nem látszott semmi, de meghúzta annyira, hogy eresztett az olaj, szóval így totálba nem védte meg...

nekem azóta is egy másik gyári van fenn, ezekben a cuccokban csak azt tudom megérteni, hogy pályán vagy nagy kanyarvadászoknál a cső hamarabb ér le, amúgy totál 8, én meg nem vadászom a kanyart...
Istvánal volt már vitám , nem fikázom a fiút ,maga a munka PROFI , és egyben szemfény vesztés is , Az elmúlt években egy-két bukot motort
hoztam olaszból és hazai csúszottakat is hoztam rendbe .
Több kárt okoz mint hasznot ez a megoldás .
Üdv Tasi
20-25k
Mondjuk ezek miatt az aggodalmak miatt gondolkodom karbon deklivédőkön.
Teljesen igazad van. Ez a gomba az első esésnél hazavágja a blokkot az zicher,de majd K István mint vérprofi megmondja a frankót.
Ez megoldás sokkal jobb!
"Te ezt érted, vagy valaki más?" Szerintem "gyorsabban" forog az agya, mint ahogy az ujjai a klaviatúrán járnak, aztán néhány szó rendre kimarad a mondatokból.. azokat vagy hozzáképzeli az olvasó, vagy nem
Mester nem férsz el a saját fórumodon?
Te tényleg az ecserin vetted a diplomádat?!
Megtanultál már rendesen karbit szinkronizálni, vagy még mindig össze-vissza tekergetsz mindet?

"csak az alu nem gumi "
Te ezt érted, vagy valaki más?
Azt tudom az egyik fém a másik meg köolajszármazék, és utána?

Mennyi 3db M6.os csavar teherbirása?

Egy biztos hogy hülyeség és frontális ütközés ellen ez sem véd! De mi már teszteltük, és mivel a müanyag jó siklási tulajdonságokkal rendelkezik, ezért szép lassan emészti fel a mozgási energiát, igy nem horgonyként fog földbeharapnia, mint ahogy az a te látómezödbe megjelent.(Persze ha 100km/h-val járdaszagélynek csapódik akkor lehet rajta bármi...)
Egy biztos, eldölés és elcsúszáskor tökéletesen funkcionál, még akkor is ha te nem így látod.
Bár jó a tiedre is , ha nincs rajta idom, de neked nem kell ilyet felraknod. Jó?
Nekem is ilyen van
UUUUUUUUUUUUUUUUUUU de nem szeretném ilyenek látni
De véd legalább ? ugye
Szerintem itt az tudna beszámolni hitelesen
Aki dobált el motort ilyen gobával különböz sebességel
Gondolok itt mondjuk 20-30 temponál meg 50-70
aztán már efölöt tök mindegy hogy van e
sacc per kb.-----deknit mennyiből pótóltad?