Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és abszolút nem csináltam vele semmit. Csak tankoltam, mentem, hatezres szervízre jártam, tankoltam, mentem.....-tudod ez a motor szörnyű karbantartás-igényes (ja, mosni is szoktam )
Tisztítsd meg a hátsó teleszkópot jó alaposan. A motor bal oldaláról ha odaguggolsz a teleszkóp test fényes felületén feléd nézve látsz egy gyári pontozást. A fekete állítható csavaron a szögletes lyuksor felett pedig beütött számokat. 1-es a legpuhább, felfelé keményedik. A legutolsó lyukig tudod forgatni. Minden állásnál beugrik a helyére és elég nehéz tovább forgatni. Emberes mutatvány, nekem amikor beállították a gumisnál, majdnem odagitteltek. Ha reccsent valami az lehet hogy a belerakódott mocsok miatt van. Kurva nehéz állítani, kicsi a hely és a hozzávaló kulcs egy vicc ketegória. Csak javaslat, hogy egy magasnyomású mosóval kéne megtisztítanod.
Sziasztok!

Az a problémám, hogy 2 személlyel nagyon leül a motorom. Állítottam a rugón, de nem tudom, hogy hányadik fokozatban van, mert fogalmam sincs, hogy mihez kell viszonyítani a számokat. Egyet reccsent, ezért nem mertem tovább húzni (Ez normális?). Légyszi segítsetek, hogy mihez kell állítani a számokat.
Előre is köszi.
Köszönöm, ezeket végigjátszom. A jelenség pedig úgy volt, hogy ősszel mielőtt leraktam, párszor csinálta, most tavasszal ahogy elővettem, fixen nincs üres. Most csak a Gipron látom hogy üresben van.
Még egy kérdés. Amióta utoljára jó volt nem mókoltál valamit a mocin?
Pl az index-relét nem cserélted? Csak mert a 600-as banditámon a két dióda az indexrelébe volt beépítve. Ha nálad is úgy van (ezt nem tudom) és kicserélted, akkor lehet az is a hiba.
Értem. Mielőtt szétszeded érdemes mérni egyet.

Húzd szét megint a csatlakozót. Elvileg 3 vezeték jön fel a csatiba a lánckerék felől. Kék, rózsaszín, fekete(fehér csíkkal).
Rakd üresbe a mocit, és egy multiméterrel 200 ohmos állásban mérjél a kék és a fekete/fehér dróton. Ha 0 ohm közeli értéket kapsz (mondjuk 0-10 ohm között), akkor felesleges szétszedni, nem ott van a hiba.
Értem,oké.
Helyzetjelentés: Giprot teljesen kiktattam, összedugtam a gyári csatlakozó dugókat. Üres visszajelzés továbbra sincs, motor változatlanul leáll. Egyelőre kell szereznem hosszabb szárú imbuszkulcsot, mert a lánckerék fedelét rögzítő csavarokat nem tudom megmozdítani azzal a bóvlival ami nekem van...
Nekem nagyon bejön!
Igen, de én nem tudok rá olyan defektgaranciát, mint Ők. Meg legalább 1 hét a beszerzés.
Sőt , foglalatot is, mert a sárgáé más!
Zöldi!
Te gumival is foglalkozol?Olcsóbban adod mint az r17?
Igen, láttam az első fotón is az E jelzést. Mindenesetre biztos jól mutat a gépen, főleg ha valaki streetfightert csinál belőle.
nem vészes , nagyon komoj, nem sufni tuning !
Lehet fáradt vagyok, de ezt most nem értem
A lidlis 500ft?

Én arra akartam utalni, hogy csak nem lehet rossz az aldis akksi töltő, ha 5eft ért adják és még 3 év garit is vállalnak rá.
Gyakran jóval drágább dolgokra (pl. tv 100e ft-ért) sem kapsz csak egy évet.
Huh bakker! Ennek aztán lehet hangja.
Sárga és ledes!
Ajánlom őt, korrekt srác:
tutilámpa
Van itt gyári sárga, de van fehér burás, illetve led-es is.
Zsír, akkor nem volt zehernye a helyi postás
Bandit 600-ra való sportkipu eladó, képeket kérésre küldök !
érd 06209983177 dodi1@citromail.hu lehet
Hali

indexet burát keresek! valakinek van esetleg felesleges? vagy gondolkodom, hogy lecseréljem fehérre, de akkor égőt is be kell szereznem.

ötletek?

köszi
Köszi, már Mikirrel megbeszéltem!
Akkor mégiscsak a hagyományos "ATRE" verzió.
Bármelyik oldalán lehet kontakthibás. De ha jól mutatja az üreset, akkor valószínű, hogy az elmenő oldalon (ECU felé menő csatiban) lesz a hiba, és nem abban amelyikbe a lánckerék alól jövő madzag megy.
Próbáld meg kiiktatni, és összedugni a motor csatijait!
Köszönet zöldinek a gumikért, ma megérkeztek!