Ja, és abszolút nem csináltam vele semmit. Csak tankoltam, mentem, hatezres szervízre jártam, tankoltam, mentem.....-tudod ez a motor szörnyű karbantartás-igényes (ja, mosni is szoktam )
Tisztítsd meg a hátsó teleszkópot jó alaposan. A motor bal oldaláról ha odaguggolsz a teleszkóp test fényes felületén feléd nézve látsz egy gyári pontozást. A fekete állítható csavaron a szögletes lyuksor felett pedig beütött számokat. 1-es a legpuhább, felfelé keményedik. A legutolsó lyukig tudod forgatni. Minden állásnál beugrik a helyére és elég nehéz tovább forgatni. Emberes mutatvány, nekem amikor beállították a gumisnál, majdnem odagitteltek. Ha reccsent valami az lehet hogy a belerakódott mocsok miatt van. Kurva nehéz állítani, kicsi a hely és a hozzávaló kulcs egy vicc ketegória. Csak javaslat, hogy egy magasnyomású mosóval kéne megtisztítanod.
Az a problémám, hogy 2 személlyel nagyon leül a motorom. Állítottam a rugón, de nem tudom, hogy hányadik fokozatban van, mert fogalmam sincs, hogy mihez kell viszonyítani a számokat. Egyet reccsent, ezért nem mertem tovább húzni (Ez normális?). Légyszi segítsetek, hogy mihez kell állítani a számokat.
Előre is köszi.
Köszönöm, ezeket végigjátszom. A jelenség pedig úgy volt, hogy ősszel mielőtt leraktam, párszor csinálta, most tavasszal ahogy elővettem, fixen nincs üres. Most csak a Gipron látom hogy üresben van.
Még egy kérdés. Amióta utoljára jó volt nem mókoltál valamit a mocin?
Pl az index-relét nem cserélted? Csak mert a 600-as banditámon a két dióda az indexrelébe volt beépítve. Ha nálad is úgy van (ezt nem tudom) és kicserélted, akkor lehet az is a hiba.
Húzd szét megint a csatlakozót. Elvileg 3 vezeték jön fel a csatiba a lánckerék felől. Kék, rózsaszín, fekete(fehér csíkkal).
Rakd üresbe a mocit, és egy multiméterrel 200 ohmos állásban mérjél a kék és a fekete/fehér dróton. Ha 0 ohm közeli értéket kapsz (mondjuk 0-10 ohm között), akkor felesleges szétszedni, nem ott van a hiba.
Helyzetjelentés: Giprot teljesen kiktattam, összedugtam a gyári csatlakozó dugókat. Üres visszajelzés továbbra sincs, motor változatlanul leáll. Egyelőre kell szereznem hosszabb szárú imbuszkulcsot, mert a lánckerék fedelét rögzítő csavarokat nem tudom megmozdítani azzal a bóvlival ami nekem van...
Lehet fáradt vagyok, de ezt most nem értem
A lidlis 500ft?
Én arra akartam utalni, hogy csak nem lehet rossz az aldis akksi töltő, ha 5eft ért adják és még 3 év garit is vállalnak rá.
Gyakran jóval drágább dolgokra (pl. tv 100e ft-ért) sem kapsz csak egy évet.
Akkor mégiscsak a hagyományos "ATRE" verzió.
Bármelyik oldalán lehet kontakthibás. De ha jól mutatja az üreset, akkor valószínű, hogy az elmenő oldalon (ECU felé menő csatiban) lesz a hiba, és nem abban amelyikbe a lánckerék alól jövő madzag megy.
Próbáld meg kiiktatni, és összedugni a motor csatijait!
Az a problémám, hogy 2 személlyel nagyon leül a motorom. Állítottam a rugón, de nem tudom, hogy hányadik fokozatban van, mert fogalmam sincs, hogy mihez kell viszonyítani a számokat. Egyet reccsent, ezért nem mertem tovább húzni (Ez normális?). Légyszi segítsetek, hogy mihez kell állítani a számokat.
Előre is köszi.
Pl az index-relét nem cserélted? Csak mert a 600-as banditámon a két dióda az indexrelébe volt beépítve. Ha nálad is úgy van (ezt nem tudom) és kicserélted, akkor lehet az is a hiba.
Húzd szét megint a csatlakozót. Elvileg 3 vezeték jön fel a csatiba a lánckerék felől. Kék, rózsaszín, fekete(fehér csíkkal).
Rakd üresbe a mocit, és egy multiméterrel 200 ohmos állásban mérjél a kék és a fekete/fehér dróton. Ha 0 ohm közeli értéket kapsz (mondjuk 0-10 ohm között), akkor felesleges szétszedni, nem ott van a hiba.
Te gumival is foglalkozol?Olcsóbban adod mint az r17?
A lidlis 500ft?
Én arra akartam utalni, hogy csak nem lehet rossz az aldis akksi töltő, ha 5eft ért adják és még 3 év garit is vállalnak rá.
Gyakran jóval drágább dolgokra (pl. tv 100e ft-ért) sem kapsz csak egy évet.
tutilámpa
Van itt gyári sárga, de van fehér burás, illetve led-es is.
érd 06209983177 dodi1@citromail.hu lehet
indexet burát keresek! valakinek van esetleg felesleges? vagy gondolkodom, hogy lecseréljem fehérre, de akkor égőt is be kell szereznem.
ötletek?
köszi
Bármelyik oldalán lehet kontakthibás. De ha jól mutatja az üreset, akkor valószínű, hogy az elmenő oldalon (ECU felé menő csatiban) lesz a hiba, és nem abban amelyikbe a lánckerék alól jövő madzag megy.
Próbáld meg kiiktatni, és összedugni a motor csatijait!