Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb. 50 km/h-nál... a dekni persze kilukadt...
nekem semmi bajom a csővel....
ez a gondolat bánt engem is mint laikust,de majd jön István és elmagyarázza nekünk vagy nem,mert tele van a pucája velünk,hogy mit értetlenkedünk és ez igy jó
Zöldi is azt említette,hogy talán tesztelte is, igaz csak dölt talán
Eddig azt hiszem 3 blokkgombát láttam blokkot törni nagyon kis esésnél....1db R1, 2 db 600-as gixer, és azok echte LSL gombák voltak........igaz láttam vázba tett gombát vázat törni is.....a pályázók között mondják páran,. hogy gombát nem tesznek fel mert elég amit az idom vég és az olcsóbb mint a gomba által okozott sérülés....
Én nem modom hogy értek hozzá
De benem is ez fogalmazodot meg hogy nem vázhoz kell az ilyen dolgokat erösiteni
Mert ha elesik akkor kitörik a motorbol
Azt ezel hesegetem a gondolatot hogy nem értek hozzá és biztosa sok csavar a tika
Nem bántom K Istvánt , De ennek a buko gombának az az előnye ,hogy esésnél tőből szakítja szét a blokot .
Ebből ne legyen vita , csak az alu nem gumi
Üdv Tasi
Szia tudok neked adni pdf K7-es manualt egyetlen hibája, hogy Spanyol nyelvű. És távkapcsival tudtam neked biztosítani. Persze amit leírtál azt cseréltem már benne.
Download
Én is 25-ezernél cseréltem és kicsit ronda szokatlan színű olaj távozott belőle!
Sziasztok! Van valakinek szervizkönyve k7 650 Bandithoz. pl. pdf formátumban? Hűtővizet cserélt már valaki,illetve a kuplung olajat?Milyen fék, illetve hűtőfolyadékot javasoltok?
Ez legalább passzol a helyére, kókányolás nélkül!
Mai nap folyamán felkerültek a bukógombák, íme pár kép:
Köszönet érte: conquistador, K.István, zöldi.

(ui.: a fehér izé a gombán, a napfény miatt fénylik ennyire )
Jómagam , három és fél év után cseréltem a telóban olajat. Azaz cseréltettem, mert szakemberrel , szervizben szereltetek mindent.
Nem mértem a régi folyadék értékeit, nem is voltam rá bevallom kiváncsi. Mindennel úgy vagyok, hogy ha cserélni kell, akkor cserélem.
Teljesen más futóművet kaptam vissza. Gondolkodtam rajta hogy progresszív rugacsot is dobatok a villákba, de mivel inkább csak kirándulni használom a gépet, nem tartottam feltétlen szükségesnek. Egyenlőre ez is bőven túlteljesíti a gyári villa képességeit.
Elégedett vagyok. Motul került bele. Közepes keménységű.
ja az már nem oan eccerű!
És jobb lett az újjal vagy sem?.....még úgy nem sikerült cserélnem semmilyen olajat, hogy ne lett volna jobb az újjal.......illetve amikor sikerült valami hulladék olajat szerezni akkor igen, de annak semmi köze az olaj "romlásához"...
Csak azért mert már megvette az újat
Nem vállalok nehezet magasra.
Igen és erős,bútorpakolásban jártas egyéneket toborzunk hozzá!
És ha véletlen lelökitek vissza kell rakni?
Ingókőnek hívják,nem véletlenül!
Mozgott alattatok az a nagy lapos kavics?
Na ez jó kis nap volt!
Piti,köszi a fotókat!
"hova akartál kilyukadni"
Nem az olajcsere a lényeg, hanem hogy idöközönként szemügyre legyen véve.
Amúgy nem én találtam ki, igy hiába bizonygatod nekem. Mikor én cseréltem a sajátomban az tele volt spémmel. Az meg nem kell egyik helyre sem...
Bocs ha nem jött át amit irtam.
De kérdezem, akkor miért nem öntöttétek vissza ha nem volt semmi baja az olajnak?
Bocsánat!Elfelejtettem megemlíteni,hogy a szétszerelt öntvény belső képe kellene! De köszönöm szépen a segítséget!
Szép szösszenet, bár nem tudom hova akartál kilyukadni. Lehet nehéz elhinned, de ami tény az tény: Egy több mint 5 éves 25000km-t futott motorban lévő első lengéscsillapító olajban laboratóriumi vizsgálattal nem lehetett számottevő különbséget kimutatni egy újhoz képest. Még egyszer mondom csak egy tényt közöltem. De mindezek önmagában semmit nem jelentenek, mert nem lehet tudni hogyan és milyen körülmények közt használták eddig.