Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan ebben a cipőben jártam a múlt héten, de nekem már tavaly szezon végén elkezdte a szórakozást az üresjelző. Bár az oldaltámasz lehajtását nem próbáltam, de valószínűleg leállt volna nekem is.
A blokkból három vezeték jön fel: test, üresjelző és a fokozatkijelző. Mindent felírtam, még az ellenállásértékeket is megmértem minden fokozatban, de pillanatnyilag nem találom azt a rühes cetlit. A lényeg, hogy maga a jeladó szétszedhetetlen, be van öntve valami gumiszerű anyaggal. Én befújtam jó alaposan WD40-nel, és kézzel jól megforgattam. Most még jó, csak ritkán hibázik.
A fokozatkijelző amúgy működött nekem is, mert az a másik vezetéken kapja a jelet. Ha szakadást érzékel, akkor üreset jelez.
Amúgy az érzékelőt a lánckerék fölött találod, de ne keverd össze a sebesség jeladóval. Ez a felső fekete kütyü, három vezetékkel. Az egyik fekete (az a test), és mintha rémlene egy rózsaszínű is. A harmadik talán kék, fekete csíkkal. Azt már nem tudom melyik melyik. Az üresjelző testet kapcsol, az biztos. Ha megtalálom a cetlimet többet tudok mondani. Sok sikert!
Tavaly nekem is volt ilyen gondom. Levettem a lánckerék műanyag deklijét kitakarítottam a rengeteg láncspray-vel keveredett szutykot, és megjavult az üres jelzés.
http://motormatricak.hu
Nekem villámgyorsan megjött a felnicsík.
Sziasztok!
Keresnék BANDIT 1200 matricákat farok idomra, 2 db-ot, ha lehet, elég sürgősen. Nem kallódik valakinek otthon? Szürke színben, ha lehet, ha más színű, az sem gond...
Köszönöm, szép estét!
Szerintem ha a jel felmegy a gipro-ig akkor inkább a LED a müszerfalban halt meg. A üres kapcsoloja a kihajtótengelynél van amúgy. Ez a kukactengely végére szerelt kapcsoló adja a ECU-nak a megfelelö ellenállálás értékeket a seb fokozat megkülönböztetésére. De mint mondom ,szerintem a LED lesz az.
Kb így állt ez enyém is lánccsere előtt
Gipro mutatja az üreset, csak a zöld visszajelző nem gyullad ki a műszerfalon. Nekem az a fajta Gipro van, aminél egy csatlakozót szét kell húzni, közé tenni a műszer csatlakozóját és adni neki egy kapcsolt pluszt. Tanítani sem kellett, rögtön tudta a dolgát. Visszajelzés hiányában az oldalsztenderre azonnal leáll így. Olvasom Zöldit, megpróbálom azt a tisztítást amit írt, ha megtalálom hol a pöcsben ven......
Erre gondoltál?
Nekem volt egyszer egy FZR1000-esem.Egy foggal el volt rakva a vezérlés,szelephézagállításnál derült ki.Az volt az érdekes a dologban,hogy egyáltalán nem érződött a gépen.Előtte is,utána is pöcc-röff volt.
Az a gép annyira pöccre indult mindig,hogy akkoriban azon aggódtam,hogy nincs ideje az olajnak körbefutni!
Olajcsere volt mostanában?Mert ha még nem,és netalán esedékes,akkor az lehet,hogy megoldja a gondot!
81 cm. Küldj egy mailt, adatlapomon az elérhetőség, megy a kép
Nekem az előző 400-asom úgy futott Isten tudja hány kilométert,
hogy el volt rakva 1 szemmel a két vezérműtengely.
Akkor vettem észre mikor először vettem le a hengerfejet...
Esetleg kepet kerhetnek? Milyen szeles?
mittomén, ahhoz Te értesz. MEg a pornóiparhoz
Nekem úgy rémlik, hogy Csabunak másfajta giproja van, nem az amit a jeladó vezetékébe kell közbeiktatni, de lehet, hogy rosszul emléxem.
Nem nagyon tud az elkoszolódni, lévén zárt helyen van a blokkban, olajban. Inkább a csatlakozóstekker beázott, és kontaktos lehet. Meg kell mozgatni, széthúzni, visszadugni. Én ott kezdeném a hibakeresést.
Ok, jó, de mi ez , valami ürtechnika?
Ez e
Baszki....mindjárt
Horony , vezértengely ? Mik azok? Mesélj róla!
Ja, ezt a képet próbáltam beszúrni,de nem ment. Tudod a veztengely végén a két horony jelzi, mikor van ideális helyzetben a szelepállításhoz a két veztengely, akkor a két horony párhuzamosan áll a hengerfej síkjával és vagy összefele, vagy szétfele mutat. Az általunk emlegetett képen mindkét horony kb 10-15 állt a vízszintes allatt, ami a kb 10 milis nyúlást jelentene a két vezérműlánckerék között. Az meg kisebb fajta csoda lenne.
Hát igen az MZ-nél én is órával csináltam, ha jól emlékszem valami 3 mm-rel kella felső holtpont előtt gyújtani.
Látod, ha mindig levennéd és megzsíroznád picit nem szakadna el.

Ha egy foggal van csak elrakva attól még nem akad talán össze csak kehes lesz tőle, persze hosszú távon biztos lesz komolyabb baja.
Szerintem a felsö holtpontot, egy pálcával (gyertyafuraton keresztül a hengerbe dugva) is meg lehet találni, és ahhoz is hozzá lehet nézni a vezértengelyeket. Azért a lánckerekeken egy fog "elrakása" vagy 10°, annyira pontosan a felsö holtpont is megtalálható. Az MZ-Pancsi-knál is így óráztuk ki a gyújtás helyét, nem voltak ilyen "agyonfirkált " alaplapok, meg tengelyvégek...
Na, a kedvedért legközelebb áldozok egy tömítést , megnézem, mi van a jobbos fedél alatt. Abban egyetértek, hogy azt a vezérlést valki elrakta, 100%. Azt nem értem, hogy nem akadt össze.