Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beteszem üresbe, picit hozzáérek az oldalsztenderhez, bejön az zöld lámpa. Egybe teszem, vissza üresbe, nem jön be a zöld addig, amíg az oldalsztenderhez hozzá nem érek. Ha a zöld bent van, bármit csinálok az oldalsztenderrel, üresben is marad, zöld folyamatosan világít.
Viszagondolva, nekem is leàllt, ha nem vilàgìtott a zöld led ès kihajtottam közben az oldaltàmaszt. A lànckerèk tisztìtàsnàl azt is piszkàltam, ha màr ott ültem alatta, ùgyhogy attòl javulhatott meg. Mindenesetre örülök, hogy megtalàltad a hibàt. A led kiègèses ötletre nemsok esèlyt adtam, ès annak sem, hogy a vàltòn belül van gond, mert nekem is külső piszkàlàstól javult meg, persze eddig nem tudtam pontosan mitől.
Akkor az én 40000-em is jó!Tudnál mondani AP betét számokat,és árakat előre,hátra?! /1250,2007,abs nélkül/Köszönöm!
Más!Szoktam találkozni Tab körül,egy fekete 1250-es banditával esetleg fórumozik?Csak azért,hogy közel vagyunk egymáshoz!
És kinyitva is meg becsukva is jó?
Érdekes, pedig a séma alapján oldalsztender nélkül is meg van az áramkör:
Helyzetjelentés: kiszedtem a lánckerék deknit, kiszereltem mindkét elektromos kütyüt, az alsó csak poros volt, lefújtam féktisztítóval. A felső, ami gumiba van öntve és a blokkba csatlakozik, szintén kiszedve, de szemmel látható mocsok nem volt, de azt is megtisztítottam. Miután összeszereltem, változatlanul nem volt üres egészen addig, amíg üresben meg nem mozgattam az oldalsztendert. Amint üresben az oldalsztendert basztatom, az üres azonnal visszajelez a műszerfalra. Ebből az is következik, hogy az oldalsztender kapcsolója a ludas.
Nem igazán értem, hogy miért függ(?) az üres jelzés az oldalsztender állapotától.
Ha függene, akkor vagy kinyitva vagy becsukva nem világítana üresben. Nekem mindig világít ha üresben van a sztender állapotától függetlenül.
Leközelebb jössz a büdösbe, tudod a számom
37.5-nél járok, benne a gyári. Murau előtt majd cserélej azért
40.000? az első szett?
Én ekkorra a 3. hátsó, és a 2. első betét cserén estem át. :)

Zölditől kérj AP Racing szinter betéteket!
Üdv mindenkinek!Volt itt szó fékbetétekről,kinek mi a tapasztalata?!1250 bandita 2007.40 000km erősen csereérett elöl-hátul!Mit érdemes venni,és hol?Köszi!
Bocs, nem tudtam, pedig jó lett volna... Megaztán a beszerző körút elég zsúfolt is volt, mert 14:00-ig végezni kellett mindennel.
Hazafelé én is benézek, van ott egy szép ET2...
Backi, ménem szóltál ihattunk volna egy kávét, pár köpésre lakom
Ha használt Banditot akarsz venni, Maxxyét nyugodt szívvel ajánlom. Abszolút makulátlan, olyan gazdája volt, hogy ilyentől kell használt motort venni. Teljesen fel is van szerelve extrákkal.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_ba
ndit_bandit-5412527
Szombaton meglátogattuk a Darázsgarázst (meg egy-két konkurenciáját) Remek a kiszolgálás, hangulatos kis bolt. Nem is fájt annyira pénzt költeni ilyen körülmények között Szívvel ajánlom a helyet bármelyikőtök figyelmébe.
Szerintem az oldaltámasz kapcsolója. Nekem ha nem ég az üresjelzőm, csak megmozdítom az oldaltámaszt, és máris jó.
Ezért kell venni egy új , vagy szinte új és soha el nem adni, akkor nincs amortizáció
500 egy utángyártott bura, nem drága.
A napokban állítgattam épp, észrevettem egy érdekességet: Ha felhúzod 7. fokozatba, azaz a legrősebbe, onnan nem tudod tovább tekerni. Úgyhogy, ezt ajánlom, ha kemény, onnan vissza tudsz számolgatni. De két személlyel nem hiszem, hogy az lesz.
Nekem mondod?! Én 10.000 km alatt négyszer cseréltem olajat!
1. megvettem a gépet és akkor azért illik
2. szar volt az olaj amit raktam bele
3. szétszedtem a blokkot
4. nem jól húztam meg az egyik olajcső csavarját és kinyomta

Na ezért nem vállalok gyereket! Az már nem férne bele!
Leosztani kilométerre a többi költséggel együtt.. az szerintem még sokkolóbb. "Elugrasz a boltba..400 forint"
Miért, kapok érte valamit?
Nem az a kérdés mennyibe fájt a GS, hanem mennyit kapsz érte az 1,8-hoz viszonyítva! NA az lesz a kemény!