Ha még érdekes: hazájában forgalomból kivonást igazoló forgalmi, az se árt ha van eredetvizsga, bár ezt itthon is megcsinálják, de idő mire utána néznek, hogy nem körözik. Két nyelvű adás-vételi. Ezután MKH különvizsga jó drágáért, NAV regisztrációs adó befizetés, okmányiroda és kis szerencsével már matricázott rendszámmal és forgalmival térhet haza az ember. Rendszám felcsavaroz és GOOOOOO
Egy motornak ki a j gazda vajon?...aki tisztogatja, nem hajtja, esőt-havat nem látott és inkább a vitrin mint az út.....vagy aki széthajtja, mindenhová azzal megy és nem a küllemmel törődik hanem csak a műszaki állapottal, de a lényeg, hogy ungot-berket bejár vele.....melyik kedvesebb egy motornak?
Kétlem hogy járt már volna itt... mindenesetre a teremtőnek volt ideje eldönteni az új tulaj kilétét és hát rá esett a választás! Minden esetre azt is kevés motor mondhatja el magárol (már h a motorok mondnak ilyeneket ) hogy 7 évig jó gazdája volt!
Meg szeretném köszönni a fórumozó kollégáknak egyszer a segítséget, hogy páran szétszórtátok a hirdetésemet, valamint a kitartást hogy többszöri linkelés után is türelemmel viseltétek a hirdetésem!
A mai nap elkelt a kislány, az 535re tartott ár mellett 515 ért kelt el, így se nekem se a vevőnek nem lett igaza, még is mind ketten jól jártunk!
És végszónak majd ha túlvágyunk a hétvégén feltöltök egy búcsú galerryt csak hogy ne érezzétek a motor látványának hiányát!
Zöldi köszönöm a gumit, péntek este gumi átvétel, szombat délelőtt gumis műhely , hétfő délelőtt műszaki vizsga, ma egy jó motorozás, minden össze jött.
Na, 24 000 km-rel ezelott és pont 3 éve volt...ugyhogy itt az ideje akkor. Ezt az adatot nem találtam a kezelési konyvben a tobbi dolog kozott. Minden csereperiodust betartok, csak a gyertyákkal csaltam most egy kicsit, nem 12 000res csere, hanem a mostani szerviznél fogom cserélni (18 000 km). K3-mas 1.2es Bandit, 47 000 km-rel.
Ja, ez a csavarosnál is játszik. Beállítotd szépen, ahogy kell, mérsz, állítasz, jó. Végig, mind a 16 szelepen. Átforgatod kétszer, kontroll mérés. Bassza meg, 4 nem jó... újra állítasz, jáj, de gyönyörű, átforgat, kontroll, már csak 1 nem, de egy tök másik.....anyáááád, aztán ez még kétszer, és tuti Aztán beindítod, és hallod hogy minden fasza, kivéve egy egyes henger egyik szívószelepe, mert az hangosabb a többinél.
NAV = Nemzeti Adó- és Vámhivatal