Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebbe a csodás jelenségbe én is belefutottam az öreg, de fiatalos vasamnál, eddig nem csináltam ilyen dolgot hisz az autóm hidrótökével oldja meg ezt a feladatot, de most élesben is tapasztaltam amit olvasok. Szakmailag erre nem sok magyarázat van, hisz 0,01 pontossággal dolgoztam a hézagok beállításánál és mégsem stimmelt a dolog a végén, bár a tűrés meg van, majdnem középen is, de az érték még sem az amit vártam. Sok van mi csodálatos :)
Használd egészséggel, de mint írtam ne a funkciójában hanem a látványban :)
Lassan csak az ikaruszhang miatt vennem kéne egy 1200-ast.
Majd holnap elmondom...legalább biztosan jössz...
?
Régóta mondom akit érdekel, de eddig senki nem hitte, talán én sem...
Miaz................mer már annyit olvasok erről az ikarusz jelenségről hogy jobb mint a roswelli ufo.
Az nem lehetséges, hogy mivel kb. egyforma a cementálás, de a banditnak nagyobb a nyomatéka, az ami a yamahánál még jó, a banditnál már kevés?
Lehet, hogy az lesz amit eleve is gondoltam?....
Ez esetben minden menne a levesbe, ha jól tudom a banditoknál jellemzően csak a 3,4 esetleg 5. fogaskerekek hibásodnak meg. Esetemben 4 és 5 minden egyéb kifogástalan állapotot mutatott.
Nem lehetséges, hogy kis mértékben alaki hibásak a fogak és ebből adódóan túl kis felületen adják át a terhelést?
Dani, lehet, hogy kapitális hülyeséget fogok mondani, de eszembe jutott valami. Olyan erőgépeknél, amelyek nagyfeszültséget is termelnek/felhasználnak a működésükhöz, nagyon vigyázni kell az ún. kóbor áramokra. Ezeket a gépeket igen alaposan kell EPH-ra hozni, mert korróziót, az olaj, a folyadékok elektrolitikus bomlását okozza. Turbinánál konkrétan a csapágyazást és a tengelycsonkot felzabálja. Csak tipp a további gondolkodáshoz, ha elakadt a lemez.....
K.István és conquistador Urak!
A bukógombát megkaptam, a csomag tartalmazott mindent, úgy ahogy az ígéret szólt. Már felbontáskor szembe tűnt a precíz csomagoláson túl a kapott alkatrészek minőségi kivitele. Felszerelés előtt megmutattam a szerelőmnek, azt mondta, hogy az egyedüli különbség a "bizonyos" három betű hiánya...
Felszereltem az utasítás szerint, minden a helyén, a konzolok úgy passzolnak a bandika blokkjára, hogy a suzuki gyár is megirigyelné!
Aki bukógombában gondolkodik, rendeljen bátran, nem fog csalódni!
Uraim, köszönöm!
(kép később, ma a garázsban vacak géppel nem sikerült jó fotót csinálni)
Leragadtam a 600 és 1200-nál nem vettem figyelembe az évjáratot!
Nem én vagyok az embered!
Kedves Peti!
Csongrád megyei Bandit tulaj vagyok! Miben segíthetek?
Az öreg "edzögépeknek" nincs valami tapasztalatuk ezzel kapcsolatban, hogy miért rogyik meg a kéreg, vagy csak pingvin?

Saját káros frekvenciák, és azok felharonikusai? (persze ez olyan ágyuval verébre )
Ha maradt még valami a váltókból...Hogy viszonyulnak a tengelykeresztmetszetek? Hol helyezkednek el a 3-4-5 fogpárok, esettleg a tengely elhajlását illetöen terhelés alatt. (ezáltal ugye az elméleti ösztökörök nem tudnak kapcsolódni, és így nem gurdulnak egymáson az evolvens felületek, hanem csúsznak...de ezt már szerintem írtam.
Anno amit mag Zöldi írt hogy Banditék változtattak a tengelyen, gondolom az annyi volt hogy kapott a kihajtó tengely a végébe gy m8-as menetet a seb senzor rotorjának....
Hát akkor : (pingvin!)
Ott csak simán kikerültük a fizetőkaput, és átmentünk a hídon
Hja valmikor 38ekm -48ekm -60ekm -79ekm . Mindig kimérem századra pontosan, így látom azt hogy melyik értek merre mozdult el. Most már közel vagyok türések széléhez. Vagyis 0,01-0,03 mm-re. De ez nem igen jelent semmit, mert ha csak egy pl. 0,1-0.2-es hézegmérövel néznéd meg , esetleg használnál egy 0,15mm akkor azt látnád hogy türésen belül van, meg el tudnád dönteni, hogy annak a felsö részében vagy az alsóban.
Meg gond az is hogy elvileg szvsz. 20 C°-on kéne mérni, mert mondjuk egy 5 °C-os garázsban már hötágulás, vagy zsugorodás ad 0,01-0,02 mm eltérést is akár.
Aztán meg van egy olyan jelenség is hogy kiméred a hézadot, és mondjuk kiv´ül esik a tartományból. Kiveszed a korongot, megnézed értékét, meg le is méred. Rendelsz helyette egy másik méretet amivel ismét gyári türébe kerül a hézag. Csak az a baj hogy ha pl 0,05 mm-nagyobbat rendelsz , az nem jelenit azt hogy összerakás után is 0,05mm fog válatozni a hézag. Hiába húzod le nyomatékra, meg mérsz ki mindent 0,02-0,03 mm eltérések is lehetnek az számolt értékhez képest. Hogy ez magától értetödö-e, azt nem tudom, de hogy idegesítö az biztos! Ahányszor összerakod , annyiszor mérsz mást. Ìgy aztán a türésmezö közepét kell megcélozni, hogy sikerüljél benne is maradni...
Akkor mi lehet a baj?Excentrikus valami ezért ütve fut?Vagy mi?Istvánnal kéne valamit kiókulálnotok....
No, agyonmértünk egy-két Yamaha kereket is, melyek K.István jóvoltából érkeztek meg. Azért agyon, mert zavarom egyre nagyobb...
A jegyzőkönyvi részletességet kerülve:
A Yamaha is telibe cementál és edz. Illetve TALÁN... Zavarba ejtő eredmények jöttek ki. A kerék felülete mindenhol 55-58 (átlag 57,2) Rockwell közötti, kivéve a fogprofilokat, ahol 60,0-60,7 (átlag 60,3)

A mérések nagyjából összecsengenek a Bandit és az FZS esetében 60-61 HRC... (illetve a Bandit átlag felületre merőlegesen mérhető keménysége egy kicsit magasabb is) A kéregvastagság detto. Tehát nem az edzés a baj.

Ott vagyunk ahonnan elindultunk, csak a legkézenfekvőbb magyarázatot sikerült kizárni.

Bocsánat mindenkitől, aki ennél többet várt
De ellenőrzés már volt,nemde?
"A homokos tengerpartra is le kell jutni "
Ott túlfujod a gumikat és átkelsz a Boszporuszon?
Jah, és azért a "tréning" hogy ne túrán érjenek a meglepetések. A homokos tengerpartra is le kell jutni valahogy
Hát vazz.. túramotort vettem, nem úthengert.

Ami még fájó tulajdonság, hogy ahol a GS-sel simán ugrattam , ott ez még csak el sem emelkedik a földtől.. nehéz mint a kő! Pedig próbálkoztam, de 70-es tempónál feljebb nem volt merszem próbálkozni a földúton. Beszari vagyok, no

Viszont a hasidomot leszerelem legközelebb az ilyen akciók előtt.. 130ezer forint lenne egy új darab. Az első terepes akció UTÁN megnéztem.

(a szomszédban gyártanak üvegszálas cuccokat meg kajakokat.. lehet megérdeklődöm, mennyiért csinálnának a meglévő alapján másikat.. )
+mély homokban +

Kész vagyok Respekt
Ja, szerintem se. Viszont még barátkoznom kell a tereptulajdonságaival (amik gyakorlatilag nincsenek). Kicsit zavar, hogy hátul több súly van mint elöl, mély homokban úgy rázza az elejét, hogy az kiábrándító. Máskülönben tetszik. Úgy néz ki hogy 6 alatt tudom tartani a fogyasztást is, szóval elégedett vagyok.

Remélem minél hamarabb átfordítom ennek az óráját is.. már csak 31ezer mérföld kell..

A te motorod nem tomkraftnál van most?