Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BMW k1300r,sportgumikkal,na az büntetős lenne sztem....
Szevasztok!
Eladó suzuki bandit szívósor!
Vadi új !Ki mennyit ajánlana érte!?
Eladó egy AGV Skyline matt fekete XL-es bukó, egyszer sem használt csak kibontott, 60.000 FT.

Szeged vagy utánvét

Németből rendelt (fc-moto.de), eredeti ára kb. 250 EUR
Shox-os ára 79.900

benzol1kukachotmail.com
Ja és ott a nagy túrakedvencem.1200-as multistrada.

Na azt ha valaki megveri bandittal ahhoz nagyon láma pilótának kell rajta ülnie.
Azért egy BPF villás ZX6-10-es egy gixxer ezres vagy egy nagy kedvenc Speed triple brembo satukkal nagyot üt.
Tény hogy főleg a hatkilósokat ha úgy brummogva használja valaki mint a nagybanditot 3e től már kapcsol egy 6.-at akkor olyan mintha állnának.
Amit a hatkilós csak fordulatból tud megcsinálni azt a bandit a kút mélyéből.
A futóműve egy közepes kategória alsó szegmense.Túrás nagyon.
Még mindíg inkább pilótafüggő hogy a csomagból mit tud kihozni.
Igen nem rossz azért a Bandit futómű,picivel nyugisabban kell menni és akkor tökéletes,meg persze nem is ráz annyira mint haver ezres bömöse.
Múltkor nem úgy mentem, ahogy nem szoktam, kanyarból ki nagy gáz, kanyar előtt nagyfék, féket húzva kanyarba befele, hát volt hintapalinta rendesen. Aztán vissza áltam a saját nyugis ritmusomra, úgy már nem bólogatott
Meg 30-40 kiloval könnyebb is
Úgy értem:sportmotort nem lehet vele alázni,pilótát igen,ha lehet érteni mit zagyválok....
Nekem meg pont a Bandit nincs az első 5-ben a volt motorjaim között "futóművileg",főleg szűk csiki-csukiban,ráadásul hamar leér kanyarokban stb.MONDOM SPORTMOTOR NEM PILÓTÁT!A motorja meg...alul nagyonJÓ, középen tűrhető, felül meg xar.Fazer fordulaton visítva úgy megy el mintha állnék..kis túlzással,persze nem azt mondom,hogy az a karakterisztika tetszik,de azt ne mondjuk,hogy a Bandit jobban megy,mert lényegesen jobban megy a nagy Fazer csak forgatni kell mint a xart.CBR 900-is jobban meg
Sajnos.
"mielőtt valaki megszól minket, hogy mit hokizunk itt a banditra"
Ezen besírtam. Megadtad az alaphangulatot a napnak!


Én régebben egy 600 Hornettel mentem. A Bandi megvolt már 1-2 éve. Hát. Azért magas fordulaton értek meglepetések. A bandit nagyon simán gyorsul elejétől végéig, az meg felül rúgott akkorát, hogy na!
A bandit nekem ugye indjektoros, az meg karbis volt még.
Mondjuk marhára mennék már vmi csiki csukiban ...................sztem egy jó 600-sal is meg lehet ütni a banditát,persze pilóta is kell hozzá..........
Azért azt el kel ismerni, hogy kanyarban a bandit nagyon stabil közúton nehéz vele versengeni. A csőváz is bizony nagyban elősegíti a stabilitást. Még mindig nem változtattak maradt az olcsóbb és nekem sokkal erősebbnek tűnő csőváz. Sokk mocinál könnyítik vázat alumíniumra és ez bizony a stabilitásnál érezni. Egy rövid kis történt. Két éve felmentünk egy szűk baráti társasággal motorozni a hegyekbe. A határátkelő előtt egy 50-körüli férfi egy Yamaha Fazerel odagurult hozzánk, hogy nem e csatlakozhatna a túrához. Mint jó motoros miért ne...Aztán az úton egy pihenőt beiktatva mesélte, hogy ő egyet nem szeret ha kanyarba fékeznek előtte. Én mondtam neki akkor a szerpentin előtt előre engedjük, hogy ne tartsuk fent. Úgy is tettem már az első kanyarba majdnem telibe trafáltam olyat fékezett. A negyedik ötödik kanyarban meg inkább megelőztem, a többiek is szépen elcsekkoltak mellette volt csoperes is köztünk. Felértünk a hegytetőre és csak vártunk hallgatóztunk, hogy mikkor ér fel a csúcsra. A többiek kérdezik hogy ki ez a csóka, mondtam nem ismerem. A cigit a haverom elszívta mire felért. Aztán mondja nekünk hogy ti aztán jó toljátok... Nem mi megyünk gyorsan hanem te jössz lassan nagyokat fékezel a kanyar bejárata előtt. A motoroson is sokk múlik bizony!
Igazából nem a motor hanem a két dolog együttesen adja hogy ki hogy megy.
Ha egy gép nem passzol a pilótához és fordítva akkor oda az összhang és annyi.
De a legfontosabb a pilóta tudás és slussz.
Ezért fejlődni,fejlődni,fejlődni.
Lenin után szabadon.
Mi vasárnap verettünk egyet a cimborákkal, a kedvenc útvonalamon mentünk, ahol rendszeresen lealázom a sportmotorokat. Előttem ment egy csávó aki 2 év kihagyás után most vett egy R1-est.
A harmadik kanyar után nem láttam a mögöttem motorozókat a tükörből.
Igaz, hogy a gyereket sem előttem.
Húztam neki ahogy bírtam, ing-gatya szakadt, mégsem láttam a csávót.
Már éppen azon gondolkodtam, hogy leeshetett az útról és elmentem mellette, mire a szakasz végére értem.
Az R1-es sztenderen, sisak a tükrön, a gyerek meg félig elszívta a cigit.
Nem volt őszinte a mosolyom.
Ennyit erről, hogy a csiki-csukikban lenyomjuk a sportmotorokat.
Aki tud motorozni, az mindenhol tud.
Egyébként 1-2 kilométeres egyenesekben én is nagyon jól nyomom.
Azért nem egy hayabusa...
De itt nincs blokkszerelés...örök darab
Az is brutális lehet.
Finomabb szerkezet , de hiányolta belőle a kraftot ami a banditban volt
Én is beszéltem eggyel, neki nagyon bejött a váltás.
Amott a bandit.hu -n egyik kartárs Gs1200-t vett. Ami elvileg 115 lő, meg sok nm. Imádja, viszont a "hogy válik be" kérdésre a hosszú válaszban olyan is volt, hogy erős nincs meg benne a bandit bődülete...
De mielőtt valaki megszól minket, hogy mit hokizunk itt a banditra, lassan a hayabusánál is gyorsabb lesz, mesélek egyet.
Múlt hét végén elmentünk egy gyors lepencére, ment előttem egy cbf 600. Az egy dolog, hogy a szűk kanyaros részen lassan távolodott. De volt pár egyenes, gondoltam, faragok kicsit, 3-ban húzom a tőgázt, a távolság meg nem csökken közöttünk...Lehet épp egyben üvegelte, vagy nemtom, de meglepődtem. Hozzáteszem, mentem már azzal a motorral, úgymegy, mint egy 650-es bandit kb, Érzésre.
nem vérre megy,mindenkinek lehet véleménye...
tényleg jó a fazer...Azonban amikor a busa után ráültem,valahogy nagyon hiányos volt a nyomaték..
Az 1250-es nekem is nagyon tetszik...Bár még sosem volt alkalmam kipróbálni..
Majd egyszer.. de ha minden oké holnap veszek egy Xx-et
csak nem egyformán butitott

multkor beszéltem egy cbf 1000 hondás emberkével akinek 1.2 banditja volt előtte...
Azt mondta hatalmas csalódás volt a cbf a bandit után..
A manra kültem válasznak, de ráér, amíg nem szól, a gumi nem megy sehová.
"pedig ott él a butitott R1 blokk..."
Banditba meg az ös gixer...
Félre ne érts, nem akarom fikázni a FAZERT, mert tuti, hogy jó motor.
Nekem a használtautó.hu-n be van állítva az autóvadász a FAZER-re, pedig nem akarok váltani, mert imádom az enyémet. Csak érdekel, ha feltesznek egy új hírdetést.
Az amit kipróbáltam, nem győzött meg.
A lóerő nekem sokat nem jelent, mert próbáltam már a Hondának is a Crosstourerjét ami aszem 120 ló környékén van, hát az a táskáját sem vihetné a Banditnak.