Azért egy BPF villás ZX6-10-es egy gixxer ezres vagy egy nagy kedvenc Speed triple brembo satukkal nagyot üt.
Tény hogy főleg a hatkilósokat ha úgy brummogva használja valaki mint a nagybanditot 3e től már kapcsol egy 6.-at akkor olyan mintha állnának.
Amit a hatkilós csak fordulatból tud megcsinálni azt a bandit a kút mélyéből.
A futóműve egy közepes kategória alsó szegmense.Túrás nagyon.
Még mindíg inkább pilótafüggő hogy a csomagból mit tud kihozni.
Múltkor nem úgy mentem, ahogy nem szoktam, kanyarból ki nagy gáz, kanyar előtt nagyfék, féket húzva kanyarba befele, hát volt hintapalinta rendesen. Aztán vissza áltam a saját nyugis ritmusomra, úgy már nem bólogatott
Nekem meg pont a Bandit nincs az első 5-ben a volt motorjaim között "futóművileg",főleg szűk csiki-csukiban,ráadásul hamar leér kanyarokban stb.MONDOM SPORTMOTOR NEM PILÓTÁT!A motorja meg...alul nagyonJÓ, középen tűrhető, felül meg xar.Fazer fordulaton visítva úgy megy el mintha állnék..kis túlzással,persze nem azt mondom,hogy az a karakterisztika tetszik,de azt ne mondjuk,hogy a Bandit jobban megy,mert lényegesen jobban megy a nagy Fazer csak forgatni kell mint a xart.CBR 900-is jobban meg
Sajnos.
"mielőtt valaki megszól minket, hogy mit hokizunk itt a banditra"
Ezen besírtam. Megadtad az alaphangulatot a napnak!
Én régebben egy 600 Hornettel mentem. A Bandi megvolt már 1-2 éve. Hát. Azért magas fordulaton értek meglepetések. A bandit nagyon simán gyorsul elejétől végéig, az meg felül rúgott akkorát, hogy na!
A bandit nekem ugye indjektoros, az meg karbis volt még.
Mondjuk marhára mennék már vmi csiki csukiban ...................sztem egy jó 600-sal is meg lehet ütni a banditát,persze pilóta is kell hozzá..........
Azért azt el kel ismerni, hogy kanyarban a bandit nagyon stabil közúton nehéz vele versengeni. A csőváz is bizony nagyban elősegíti a stabilitást. Még mindig nem változtattak maradt az olcsóbb és nekem sokkal erősebbnek tűnő csőváz. Sokk mocinál könnyítik vázat alumíniumra és ez bizony a stabilitásnál érezni. Egy rövid kis történt. Két éve felmentünk egy szűk baráti társasággal motorozni a hegyekbe. A határátkelő előtt egy 50-körüli férfi egy Yamaha Fazerel odagurult hozzánk, hogy nem e csatlakozhatna a túrához. Mint jó motoros miért ne...Aztán az úton egy pihenőt beiktatva mesélte, hogy ő egyet nem szeret ha kanyarba fékeznek előtte. Én mondtam neki akkor a szerpentin előtt előre engedjük, hogy ne tartsuk fent. Úgy is tettem már az első kanyarba majdnem telibe trafáltam olyat fékezett. A negyedik ötödik kanyarban meg inkább megelőztem, a többiek is szépen elcsekkoltak mellette volt csoperes is köztünk. Felértünk a hegytetőre és csak vártunk hallgatóztunk, hogy mikkor ér fel a csúcsra. A többiek kérdezik hogy ki ez a csóka, mondtam nem ismerem. A cigit a haverom elszívta mire felért. Aztán mondja nekünk hogy ti aztán jó toljátok... Nem mi megyünk gyorsan hanem te jössz lassan nagyokat fékezel a kanyar bejárata előtt. A motoroson is sokk múlik bizony!
Igazából nem a motor hanem a két dolog együttesen adja hogy ki hogy megy.
Ha egy gép nem passzol a pilótához és fordítva akkor oda az összhang és annyi.
De a legfontosabb a pilóta tudás és slussz.
Ezért fejlődni,fejlődni,fejlődni.
Lenin után szabadon.
Mi vasárnap verettünk egyet a cimborákkal, a kedvenc útvonalamon mentünk, ahol rendszeresen lealázom a sportmotorokat. Előttem ment egy csávó aki 2 év kihagyás után most vett egy R1-est.
A harmadik kanyar után nem láttam a mögöttem motorozókat a tükörből.
Igaz, hogy a gyereket sem előttem.
Húztam neki ahogy bírtam, ing-gatya szakadt, mégsem láttam a csávót.
Már éppen azon gondolkodtam, hogy leeshetett az útról és elmentem mellette, mire a szakasz végére értem.
Az R1-es sztenderen, sisak a tükrön, a gyerek meg félig elszívta a cigit.
Nem volt őszinte a mosolyom.
Ennyit erről, hogy a csiki-csukikban lenyomjuk a sportmotorokat.
Aki tud motorozni, az mindenhol tud.
Egyébként 1-2 kilométeres egyenesekben én is nagyon jól nyomom.
Amott a bandit.hu -n egyik kartárs Gs1200-t vett. Ami elvileg 115 lő, meg sok nm. Imádja, viszont a "hogy válik be" kérdésre a hosszú válaszban olyan is volt, hogy erős nincs meg benne a bandit bődülete...
De mielőtt valaki megszól minket, hogy mit hokizunk itt a banditra, lassan a hayabusánál is gyorsabb lesz, mesélek egyet.
Múlt hét végén elmentünk egy gyors lepencére, ment előttem egy cbf 600. Az egy dolog, hogy a szűk kanyaros részen lassan távolodott. De volt pár egyenes, gondoltam, faragok kicsit, 3-ban húzom a tőgázt, a távolság meg nem csökken közöttünk...Lehet épp egyben üvegelte, vagy nemtom, de meglepődtem. Hozzáteszem, mentem már azzal a motorral, úgymegy, mint egy 650-es bandit kb, Érzésre.
nem vérre megy,mindenkinek lehet véleménye...
tényleg jó a fazer...Azonban amikor a busa után ráültem,valahogy nagyon hiányos volt a nyomaték..
Az 1250-es nekem is nagyon tetszik...Bár még sosem volt alkalmam kipróbálni..
Majd egyszer.. de ha minden oké holnap veszek egy Xx-et
Félre ne érts, nem akarom fikázni a FAZERT, mert tuti, hogy jó motor.
Nekem a használtautó.hu-n be van állítva az autóvadász a FAZER-re, pedig nem akarok váltani, mert imádom az enyémet. Csak érdekel, ha feltesznek egy új hírdetést.
Az amit kipróbáltam, nem győzött meg.
A lóerő nekem sokat nem jelent, mert próbáltam már a Hondának is a Crosstourerjét ami aszem 120 ló környékén van, hát az a táskáját sem vihetné a Banditnak.
Eladó suzuki bandit szívósor!
Vadi új !Ki mennyit ajánlana érte!?
Szeged vagy utánvét
Németből rendelt (fc-moto.de), eredeti ára kb. 250 EUR
Shox-os ára 79.900
benzol1kukachotmail.com
Na azt ha valaki megveri bandittal ahhoz nagyon láma pilótának kell rajta ülnie.
Tény hogy főleg a hatkilósokat ha úgy brummogva használja valaki mint a nagybanditot 3e től már kapcsol egy 6.-at akkor olyan mintha állnának.
Amit a hatkilós csak fordulatból tud megcsinálni azt a bandit a kút mélyéből.
A futóműve egy közepes kategória alsó szegmense.Túrás nagyon.
Még mindíg inkább pilótafüggő hogy a csomagból mit tud kihozni.
Sajnos.
Ezen besírtam. Megadtad az alaphangulatot a napnak!
Én régebben egy 600 Hornettel mentem. A Bandi megvolt már 1-2 éve. Hát. Azért magas fordulaton értek meglepetések. A bandit nagyon simán gyorsul elejétől végéig, az meg felül rúgott akkorát, hogy na!
A bandit nekem ugye indjektoros, az meg karbis volt még.
Ha egy gép nem passzol a pilótához és fordítva akkor oda az összhang és annyi.
De a legfontosabb a pilóta tudás és slussz.
Ezért fejlődni,fejlődni,fejlődni.
Lenin után szabadon.
A harmadik kanyar után nem láttam a mögöttem motorozókat a tükörből.
Igaz, hogy a gyereket sem előttem.
Húztam neki ahogy bírtam, ing-gatya szakadt, mégsem láttam a csávót.
Már éppen azon gondolkodtam, hogy leeshetett az útról és elmentem mellette, mire a szakasz végére értem.
Az R1-es sztenderen, sisak a tükrön, a gyerek meg félig elszívta a cigit.
Nem volt őszinte a mosolyom.
Ennyit erről, hogy a csiki-csukikban lenyomjuk a sportmotorokat.
Aki tud motorozni, az mindenhol tud.
Egyébként 1-2 kilométeres egyenesekben én is nagyon jól nyomom.
De itt nincs blokkszerelés...örök darab
De mielőtt valaki megszól minket, hogy mit hokizunk itt a banditra, lassan a hayabusánál is gyorsabb lesz, mesélek egyet.
Múlt hét végén elmentünk egy gyors lepencére, ment előttem egy cbf 600. Az egy dolog, hogy a szűk kanyaros részen lassan távolodott. De volt pár egyenes, gondoltam, faragok kicsit, 3-ban húzom a tőgázt, a távolság meg nem csökken közöttünk...Lehet épp egyben üvegelte, vagy nemtom, de meglepődtem. Hozzáteszem, mentem már azzal a motorral, úgymegy, mint egy 650-es bandit kb, Érzésre.
tényleg jó a fazer...Azonban amikor a busa után ráültem,valahogy nagyon hiányos volt a nyomaték..
Az 1250-es nekem is nagyon tetszik...Bár még sosem volt alkalmam kipróbálni..
Majd egyszer.. de ha minden oké holnap veszek egy Xx-et
multkor beszéltem egy cbf 1000 hondás emberkével akinek 1.2 banditja volt előtte...
Azt mondta hatalmas csalódás volt a cbf a bandit után..
Banditba meg az ös gixer...
Nekem a használtautó.hu-n be van állítva az autóvadász a FAZER-re, pedig nem akarok váltani, mert imádom az enyémet. Csak érdekel, ha feltesznek egy új hírdetést.
Az amit kipróbáltam, nem győzött meg.
A lóerő nekem sokat nem jelent, mert próbáltam már a Hondának is a Crosstourerjét ami aszem 120 ló környékén van, hát az a táskáját sem vihetné a Banditnak.