Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ha télen vette, akkor messzemenő következtetéseket ne vonj le a majrécsíkból. Most nekem is akkora van az XJ-n mint állat, szégyellem is
Bocs, ha már benzin, akkor az OMW-t válaszd, azt szereti, meg most az új adalékos Shelll 95-öst, ne a V-powert.
Elnézve a gumikon a nem használt felületeket két oldalon, szerintem még kielégitik a tudásod.
Drágábban ne tankolj, mert nem érzi a motor. Ha meg öregurasan motorozol, akkor mindegy milyen gumi van rajta, járd le róla a mintát!
Amennyit megspórólsz, abból vegyél benzint, és épp leérsz vele a görög tengerpartra!
Akkor csak 180 ekm lesz a vége?
Azért fölöslegesen ne cseréld ki! Nekem ugyanennyi km-nél pont félúton van a láncfeszítőm!
Üdv!
Lenne néhány kérdésem.
A motoromon amit nemrég vettem Bridgestone Battlax BT56 120/60 ZR17 55W és Michelin HI-SPORT 170/60 ZR17 72W gumik vannak. Érdemes ezeket használni vagy cseréljem őket minél előbb? Jó állapotúak, bírnak még párezer km-t. Hétvégi öreguras motorozás a cél.
Sima 95-ös benzin elég a 600-as Banditba, vagy érdemesebb pl. Shell W-Power-t tankolni, van a drágábbnak érezhető plussza?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Igen korongos ahogyan István írta és nagyon jó gazdája van. Olajcsere periódus betartása és nincs széthajtva csak túrázás munkába járás.
Igen, amíg ennyi az euro. Többit priviben.
Korongosok igen jól bírják! Nekem is 80 ekm fele jár , de még türésen belül vannak.
90ezernél az első szelephézagállítás?Hogy- hogy?
90-ezernél lenne az első szelephézag állítás....Csak bírja ki addig Nem szeretném megint szétszedni, egy vezérműlánc cseréért. Mivel a gyári már nem bírna ki 180-ezret.
Srácok
nem nagy örömmel de eladom a jószágot, ha tud valaki rá vevőt akkor lökje elé a linket.
köszi

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmo
torok/200128/SUZUKI_GSF600_.html
Zöldi!
A Michelin Pilot Road 2 párban még mindig működik 62k-ért (120/70 és 160/60)? Előreutalással, természetesen.
Urak, tudja valaki, milyen papírok kellenek egy olasz motor magyarországi rendszámozásához?
Még midíg azt mondom, hogy test érintkezési hibád van! Ezt bizonyítja amit most írtál is. Teljesen feltöltött akksi esetén már könnyebben húz át a test az oxidált részeken. Csak egyszer kell átvizsgálni, és sokáig nem lesz gondod!
Az index megjavult, feltöltöttem teljesen az aksit, azóta műkszik.
A üza szintjelző már tavaly is szórakozott, de tudok vele együtt élni.
Testelési problémád van, ezeket ellenőrizd!
Minek az még 83e km-nél?
A kókány sv is csak kipufogógázt tett bele. Ha nincs rajta hermegelési nyom, én rámennék, ha kéményt akarnék. Után a motor az alsó tartomány miatt valszeg kérni fog egy 20-as alapjárati fúvókasort.
Add oda a tiedet, Te meg újítsál egy Ducatit ingázni, Anyának meg mondd, hogy kevesebbet eszik mégis :D
Szerintem sok olyan dob van ami jó, vagy majdnem jó a 3 csavaros bandit dob helyére. Az enyémen egy ovál ARROW van, ami a műbizonylat szerint, az R6-os Yamahára való.
cikkszám stimmel k5 ig jó
elmondása szerint 8000 km van benne
műbizonylat van bár még nem láttam
az árát leszámítva túl szép
zavar ,hogy egy kókány sv-n is láttam a dobot
Nem adhatom, mert akkor a lányomnak kellene vennem egy újat.
De lehet, hogy kitalálná azt hogy kocsit akar.
Inkább elviszem ingyé.