egyszer mentem 5.ben 255 öt...
Tehát könnyebb is és van még +40-45 le csak jobban kellene menjen..
de az a jó ha a sajátod tetszik jobban,így nem akarod eladni
Én is láttam FAZER videókat, ahol simán mennek 270-280-al. Szerintem a cimborámé nem megy annyit, én 240-et mentem vele, mert többet nem engedtek az útviszonyok, de szerintem nem is ment volna sokkal jobban.
240-ig én banditám jelentősen jobban megy, igaz hogy óra szerint meg a körülményektől függően 250 környékén vége van.
Egyszer mentem vele 260-at, de nyilván erős hátszél lehetett.
Nekem a bandit kényelmesebb is, de lehet, hogy csak megszokás kérdése.
A Fazerben egy valami tetszik nagyon, az a súlya.
Biztos zárt állásban beragadt az exup szelep a fazeren
máskülönben most pityeregnél...
multkor dumáltatok,hogy úgy megy a Fazer mint egy 650 es bandit
Akinek eladtam a 650-es bandit után vette...nem húzta 5000 fölé mert soknak érezte .. pedig ott él a butitott R1 blokk...
A hétvégén megint cseréltünk motort a cimborámmal, akinek 1000-res FAZER-je van. Mindig is azt szerettem volna, csak a Banditnak jobb volt az ára.
Egyre erősebb bennem az érzés, hogy a BANDIT (csupa nagy betűvel) egy kurv@ jó motor.
Nem tom, hogy az övé megy sz@rul, vagy az enyém megy jól, de a enyém megeszi reggelire.
Nos ennek örülök. Innentől kivonulok a játékból. Köszi a segítséget. Holnap nálunk nincs meló. Ha a man.eu-ra küldöd akkor csak hétfőn tudja megnézni.
Üdv!
Lehet, hogy a karbin majd kell picit finomítani, úgy is ráférne egy pucc, meg egy szinkron, de a motor ugri-bugri és piszkosul tetszik.
Egyébként szerintem nem lett nyitottabb a rendszer mint volt, mert nem lett hangosabb, csak sokkal szebb a hangja.
Persze, értem én, mire gondolsz, biztos meg tudnák fizetni, hogy lecseréljem, de nem úgy, hogy mindezért én még fizessek is!
De ha cserélné, akkor elkérném a beállítás költségeit is!
Szeretem, ha valami halk.
Mint már ezerszer megbeszéltük - szakértők is - a nagyobb hang nem életbiztosítás, és hátulról érkező motornál nem is igazán hallani be az autóba.
Na meg, ha sport kipuffot akarunk feltenni, annak te is tudod - hogy tökéletesen működjön - vannak bőven más "alkatrészeken" is utána állítási dolgok, amit be kell lőni.
Sokan ezt hanyagolják, pedig illene utánaállítani.
Nekem egy E legálos Arrow van fent ami eredetileg és a homológ lapja szerint R6-os Yamahára való. Nem tetszett a hangja (túl halk volt) ezért lefúrtam a szegecseket és a belső dobba belefúrtam 3 db. 13-as lyukat. Ettől a hangja már kezdett alakulni, bár még nem volt az igazi, de annyira melegedett a külső palást, hogy a Raptor féle hőálló gumi, ami a tartóbilincs alatt van két motorozás után szénné éget.
Most kidobtuk belőle a belsejét raktunk bele perforált rozsdamentes csövet, aminek a belépő átmérője 70 mm.-er a kilépő pedig 50 mm.-er
Jól megtömtük kőzetgyapottal, most a hangja kész orgazmus, (mélyebb mint az életszínvonal) motorféknél olyanokat öblöget, hogy beszarás, gázfröccsnél pedig gyönyörűen durrog és 20-30 centis, kékes színű szúróláng jön ki a végén.
Ez csupán a véletlen műve, de olyan jól sikerült, hogy lehet elmegyek az Aprókavics, vagy a JózsimGyula gyárba, és jelenkezek főmérnöknek.
Ráadásúl a motor is jól megy alul is meg felül is.
Én is most vettem egy 99-es 600-as banditát :) Nagyából minden rendben van vele , csa kéne egy ócso láncszet beszerzési forrás , ha tud valaki azt előre is megköszönöm !
Nekem is györgy74 ajánlotta Hock Zolit, nagyon meg vagyok elégedve vele. Silencerrel, szereléssel együtt 51k volt. És kb. két nap. Bár Pomáztól kicsit távolinak érzem Nyíregyházát, de a hangja nagyon jó. A belseje Bosal. Csináltam pár képet.
Csak úgy unalom üzönek!
Azt hiszem az elsö video elég korekt módon bemutatja a teljes folyamatot. A másik kettö meg pont arra jó hogy jól összezavarjon... http://youtu.be/2nwP6R1P58A szinkronizálás[/L]
Nincs senkinek 4 manométers tesztere, hogy meg lehetne gyözödni különségröl, hogy milyen eredménye van ha állitgatás közben állitjuk a fojtást?
Amúgy az elsö promocios videón nem olyan hülyeség az 4-es Y-lon, a balanszirozáshoz. Meg ha jól éretem azon karbin kell ezt megcsinálni amelyiknek a tengelyére a bowdwn van csatlakoztatva, mert ez elvileg fix marad a többi háromhoz képest...(kivéve ha nem tekerük el az "alapjáratot")
Hali!
Képet tusdsz küldeni az illetőnek?
Adom az e-mail címét: sandor.szabo@man.eu
Munkkahelyi tel.sz. 06-49-544-406
Kérlek egyeztessetek! Köszönettel Gábor
Tehát könnyebb is és van még +40-45 le csak jobban kellene menjen..
de az a jó ha a sajátod tetszik jobban,így nem akarod eladni