Figyeljetek oda a louis-os linkekre mert rafináltak. Mikor rákattintasz a linkre előszőr, mindig a főoldalt adja be, aztán második kattintásra adja a konkrét cuccot. Már én is megszívtam 1x.
Köszi! szőrén szálán ugyan ez!
Az árát elnézve ez egy darabig álom marad. Vagy ki kell várni egy 20% hétvégét , vagy egyéb akciót
Amúgy meg az injektornoz nem is kell , veterán bringáim meg a pár körülfordulás alatt oly mindegy hogyan égetik el a tüzelőanyagot...
Írd be a főoldal keresőjébebe, hogy colortune és lőn. 80 euró.Nem tudok értelmesen linkelni, a lujzi mindig a főoldalra teszi be Durva cuccok vannak ám, csak nem teszik ki a boltba. Múltkor vettem a Bandihoz szelepállító célszerszámot 5 euróért , itthon 3 ezer körül vala, de ezt sem találtam volna meg az életben, ha haver nem szól.
Linkeld már be légyszi, mert ahhoz képest hogy szinte havonta járok már, még soha nem láttam louisban, régi nagy álmom, mert mindig az unokabátyámtól kunyiztam el aki még 1976-ban vette a vasműszakiban 17.80 Ft-ért.
...szerintem azokat is ha másnem a régi üveggyertyás módszerrel szépen lehetett beszabályozni. Ha valaki esetleg nem ismerné, a porcelán helyett a gyertyán üveg van, amin keresztül belátni egy tükör segítségével az égéstérbe, és remekül látható a keverék összetételéből adódó robbanási elegy szine, mely ugye a szegény-halványkéktől megy a dús -sárgáig. Bár ezek már a nagyon magas hengerfej miatti mély gyertyaelhelyezések miatt , és a gyertyák parányi méretei miatt nem igen alkalmazhatók, de a régebbi motoroknál elég jól be lehetett lőni az alapjárati kebveréket és esetleg a tű magasságát, melyik horonyba jobb a keverék fordulaton. Vagy orvosolni fúvóka cserével....
A tuningolás -hangolás , beállítás szóval párhuzamos. Jómagam kb. fél éve vettem fel a kapcsolatot az http://www.agomotors.hu/ -val. Mert addig nem gondoltam volna hogy nekem ilyenre szükségem van. Őteljes mértékben meggyözött arról , hogy a futószallagról lekerülő gépekről mindent el lehet mondani csak azt nem hogy optimálisan viselkednek. Na persze a természetben oralkodó harang alakú normáleloszlás függvénynek köszönhetően egy jól beállított folyamat a kitalált névleges érték körül szór! De mi van azokkal amik a tűrésben ugyan benne vannak, de elég szélsősőges helyet foglalnak el?!
Erre való a mérés beállítás! Nem szükséges hozzá "kiinyitne" a motorblokkot, meg lehet ezt ejteni a gyári cuccokkal (légszűrő -kipufogó). Hogy mennyire "furcsa " lehet egy gyári beállítás http://mt01.hu/index.php?page=...
itt található cikkből erősen sugárzik. Bár egyszer valaki azt mondta -"hogy most motorozunk vagy spórolunk?!"- számomra azért mégsem mindegy hogy milyen sűrűn kell az "olajválság" idején látogatni a kutat. Mert egy behangolás azon túl hogy akár meghosszabíthatja az alkatrészek élettartamát, az optimálissan járó motorral, "több" teljesítmény bisztosi, még akár a fogyasztása is csökken.
Én már elkülönítettem az erre valót... hiszen egy sorozatban készült motoron mindig lehet egyedileg finomítani egy kicsit....
Szevasztok! Hát én is csatlakozok ehez hogy nem szabad csak egy dolgot tuningolni... az úgy csak kényszer a gépnek... a szűrő, karbi/ vagyépp injektor/ szelephézagok, vezérlés, kipufogó és midnen amit el lehet képzelni a lehető legoptimnálisabbra van hangolva... Gyakorlatilag csak az a chiptuning jó valamire, amit szépen végigmérnek padon... ugyanis az összes gépet egy általános középértékre állítják, amik jók is normál esetben, de néha lehet rajta javítani. Ezt tudom értékelni valamire, bár nem vagyok benne biztos hogy soktízezer forintot megérne az a pár lóerő... ugyanis lehet egyszerűbb a tuningoknál ha nagyobb gépet veszel
Viszont, én is belekezdtem a kis 400 as összes hibájának kijavításába, mostmár van műszerfalam is meg rajtavagyok valami majrévas felszerelésén a faridom végére, ugyanis kicsit hiányzik a gépról a normál hátsó kapaszkodási lehetőség. tárcsák, szelepfedél is újralesz fényezve meg az egész moci :D plusz a még mindig hiányzó törött alkatrészek is cserélve lesznek. Sajnos bontóban és sehol máshol nem találtam hozzá semmit, úgyhogy újjat kell venni... dehát iylenek a Japán Belpiacos dolgok...
Minnélhamarabbi motoros időt midnenkinek, és üdv...
Mikor megvettem a vasamat, egy Kawa z-s haver első kérédése az volt: milyen dobot és szűrőt fogok rátenni.
Mondom semmilyet. Nálam a tuning kifog merülni a dobozokban és némi optikai tuningban. (felnicsík, nick és bandit.hu matrica) meg ilyenek.
Aztmondta, úgysem fogom kibírni. Én meg már csak azért is kibírom. Nekem egyébként a gyári duruzsolása nagyon tetszik a motornak. Arrol nem beszélve hogy a többnyire 2 személyes hosszú túrák alkalmával nem szeretném ha a fejem a miatt fájdulna meg.
Szevasztok pár szóban az előttem irtakhoz. Kb 3 hete kérdeztem meg egy helyi motorgurut aki már a 90-es években is vágta a témát. Javasolja e a sport betétszüröt mi a véleménye róla ? Erre azt felelte ezek a motorok nagyon pontosan kivannak dekázva tehát havalamit elkezdessz válltoztatni akkor azt végig kell vinni ahogy az elövan irva. Légszürö karbi kitt kipufogó és az elengedhetetlen fékpadi mérés ahol a munkát végző szaki is látja mit történik. Tehát ha csak ugy teszek rá ezt vagy azt nagy az esélye annak .hogy a motor paramétereit sikerül elrontani legyen az légszürő vagy kipufogo de ezt csak a pad bizonyitja be nem pedig az illuzió ! Ja és ugrik a banditnak az ősereje alacson tartományban jelentkező szép sima nyomatéa! EZEK A GÉPEK GYÁRI ÁLLAPOTBAN A LEGJOBBAK LEGTARTOSABBAK sztem. SZÉLES UTAT
Hello!
Csatlakozom a véleményedhez! Két kedves barátom "hangoltatta" be egy nemes emberrel a bandikáját(K3,-K5-ös). Kaptak egy környezetvédelmi kiiktatást, K&N légszűrőt, karbi összelövést, szinkront padon bemérve. Mindegyiknek adott volt a "sportdobja". A mérések alapján ~120paci és ~115 Nm volt a végeredmény. így optimálisan üzemel a gép, ki lehet belőle erölködés nélkül venni a teljesítményt annélkül hogy komolyabb károsádással járna. Az egyoladalú házilagos belenyúlkálások, tömegcikkek alkalmazását nem viselik el a motorok , nem képpesek "utánállni", és nem bizti hogy károsodás nélkül megussza. Persze ez csak akkor számit ha hosszútávon gondolkozól a motorodban.
így is ~40000 km megtétele után , ha kicsit forgossabban használod , kezdi átengedni az olajat , az olajlehúzó gyűrű és hihetetlen mértékben el kezdi enni az olajat. Ekkor egy gyűrűcsere segít , de meg kell bontani hozzá a blokkot , és ez szakszerűen végeztetve , nem olcsó.... és egy ilyen szűrővel csak felgyorsítod a folyamatot.
Szerintem indirekt szűrőt ne!
Szerintem tégy bármit a motoroddal, csak ne tegyél rá direkt szűrőt. Szinte semmit nem fog meg a porból, és rövidúton tönkreteszi. Még arra is "jó", hogy a Bandit alapból szegény keverékét még jobban elszegényítse.
No azért ma is, belekerült egy Kalocsa-Szekszárd-Szálka-Bátaszék-Baja-Kalocsa, 150 km-es túra a mociba. A nem tul meleg de napos idő kicsalta a motorosokat mert elég sok kolegával találkoztam.
hali skacok! köszi a támogatást valóban volt pár sor rollam , de csak a véletlen hozta magával. a gepárdal kapcsolatba még annyít , hogy szeretnék direkt szürőket meg másik dobot , kb mint a gixer 750-en van? . nem tudom az idén lessz-e bandit találkozó , de ha igen az jó lenne mert annak kapcsán össze futhatnánk. nem csak itt irosgatnánk! a SZELEP LEGYEN VELETEK !
Az árát elnézve ez egy darabig álom marad. Vagy ki kell várni egy 20% hétvégét , vagy egyéb akciót
Amúgy meg az injektornoz nem is kell , veterán bringáim meg a pár körülfordulás alatt oly mindegy hogyan égetik el a tüzelőanyagot...
06 20 6631631-en hívj;-)
Üdv: István
Mennyi lenne az ára mikori évjáratú-é stb.stb.
A tuningolás -hangolás , beállítás szóval párhuzamos. Jómagam kb. fél éve vettem fel a kapcsolatot az http://www.agomotors.hu/ -val. Mert addig nem gondoltam volna hogy nekem ilyenre szükségem van. Őteljes mértékben meggyözött arról , hogy a futószallagról lekerülő gépekről mindent el lehet mondani csak azt nem hogy optimálisan viselkednek. Na persze a természetben oralkodó harang alakú normáleloszlás függvénynek köszönhetően egy jól beállított folyamat a kitalált névleges érték körül szór! De mi van azokkal amik a tűrésben ugyan benne vannak, de elég szélsősőges helyet foglalnak el?!
Erre való a mérés beállítás! Nem szükséges hozzá "kiinyitne" a motorblokkot, meg lehet ezt ejteni a gyári cuccokkal (légszűrő -kipufogó). Hogy mennyire "furcsa " lehet egy gyári beállítás http://mt01.hu/index.php?page=...
itt található cikkből erősen sugárzik. Bár egyszer valaki azt mondta -"hogy most motorozunk vagy spórolunk?!"- számomra azért mégsem mindegy hogy milyen sűrűn kell az "olajválság" idején látogatni a kutat. Mert egy behangolás azon túl hogy akár meghosszabíthatja az alkatrészek élettartamát, az optimálissan járó motorral, "több" teljesítmény bisztosi, még akár a fogyasztása is csökken.
Én már elkülönítettem az erre valót... hiszen egy sorozatban készült motoron mindig lehet egyedileg finomítani egy kicsit....
Üdv.
István
Viszont, én is belekezdtem a kis 400 as összes hibájának kijavításába, mostmár van műszerfalam is meg rajtavagyok valami majrévas felszerelésén a faridom végére, ugyanis kicsit hiányzik a gépról a normál hátsó kapaszkodási lehetőség. tárcsák, szelepfedél is újralesz fényezve meg az egész moci :D plusz a még mindig hiányzó törött alkatrészek is cserélve lesznek. Sajnos bontóban és sehol máshol nem találtam hozzá semmit, úgyhogy újjat kell venni... dehát iylenek a Japán Belpiacos dolgok...
Minnélhamarabbi motoros időt midnenkinek, és üdv...
Mikor megvettem a vasamat, egy Kawa z-s haver első kérédése az volt: milyen dobot és szűrőt fogok rátenni.
Mondom semmilyet. Nálam a tuning kifog merülni a dobozokban és némi optikai tuningban. (felnicsík, nick és bandit.hu matrica) meg ilyenek.
Aztmondta, úgysem fogom kibírni. Én meg már csak azért is kibírom. Nekem egyébként a gyári duruzsolása nagyon tetszik a motornak. Arrol nem beszélve hogy a többnyire 2 személyes hosszú túrák alkalmával nem szeretném ha a fejem a miatt fájdulna meg.
Csatlakozom a véleményedhez! Két kedves barátom "hangoltatta" be egy nemes emberrel a bandikáját(K3,-K5-ös). Kaptak egy környezetvédelmi kiiktatást, K&N légszűrőt, karbi összelövést, szinkront padon bemérve. Mindegyiknek adott volt a "sportdobja". A mérések alapján ~120paci és ~115 Nm volt a végeredmény. így optimálisan üzemel a gép, ki lehet belőle erölködés nélkül venni a teljesítményt annélkül hogy komolyabb károsádással járna. Az egyoladalú házilagos belenyúlkálások, tömegcikkek alkalmazását nem viselik el a motorok , nem képpesek "utánállni", és nem bizti hogy károsodás nélkül megussza. Persze ez csak akkor számit ha hosszútávon gondolkozól a motorodban.
így is ~40000 km megtétele után , ha kicsit forgossabban használod , kezdi átengedni az olajat , az olajlehúzó gyűrű és hihetetlen mértékben el kezdi enni az olajat. Ekkor egy gyűrűcsere segít , de meg kell bontani hozzá a blokkot , és ez szakszerűen végeztetve , nem olcsó.... és egy ilyen szűrővel csak felgyorsítod a folyamatot.
Szerintem indirekt szűrőt ne!
Üdv.
István
Grat a géphez!Egyre durvább!
Én láthattalak a motorinfóban?
Üdv!
Egész közel.
Tavaly olvastalak a KépesMotorban. Felismertem az orcád/géped.