Hello!
A német piacra vittek 400-as banditot de csak változó veezérlés nélkülit!Nélunk az EPC-ben szerepel a tipus tehát más suzukisnál is.Egyszerüen nem akartak veled foglalkozni!Sajnálom!Ha kell segitünk.
hali!Nekem nem gyári szinű banditom van!Elmentem ma a suzki szalonba hogy vegyek matricát a mocimra!(suzuki feliratot a tankra és a faridomra bandit feliratot)MOndták hogy kell hozzá a vázszám,és hogy hanyas évjárat!Mondtam hogy 400 as bandit!Erre mondták hogy nem tudnak szerezni mert a 400 as kategória mind belpiacos és alkatrészut sem tudnak hozzá hozatni!Mondtam hogy nekem mindegy hogy milyen bandit, felőlem lehet 600 asé is!MOndták hogy az ilyen nem működik!Hát megál az eszem!Nem ragaszthatom a motoromra hogy milyen márka?
Gondolom mondanak egy roncsértéket. Mondjuk van az az összeg amiért azt mondanád, hogy akkor vigyék a roncsot, nem? Ha meg már nincs a motor akkor ugyi ez a lehetőséged nincs.
Amíg nem kapok pénzt addig a motor marad nálam. Mikor volt a kárfelmérő kérdeztem, h meddig ne nyúljak hozzá, azt mondta, h még 1 hétig ne nagyon. Ez volt november második hetében. Gondolom, ha szétszedem az még nem gond, de lehet azzal is várok még, úgyse lesz olyan idő, h az udvaron barkácsoljak. Attól függetlenül az alkatrészeket eladom, egyben vagy darabonként. Amúgy, ha fizetnek, akkor elviszik a motort?
És biztositásügyileg nem probléma hogy már nem lesz meg a motor mire rendezik a pénzt? Mert ugye akkor nem mondhatod ,hogy inkább sok lóvét adjanak és tartsák meg.
A rendőrség elkészítette a határozatot, mialapján elmarasztalták a nőt. Neki ez persze nem tetszett, úgyhogy az esztergomi bírósághoz került a dolog, a rendőrségen azt mondták dec. 11-én tárgyalták. Mivel ez a nő és a bíróság dolga nekem nem kellett mennem, nem tudom mit szültek, de majd küldik a papírt (előbb a rendőrségre). Mindenesetre adtak egy ügyszámot, és mondták, h érdeklődjek nyugodtan, elég segítőkész volt a rendőr. Azt mondjuk nem tudta, h kb mikor kerülhet hozzám a papír. Szóval a biztosító még tuti pár hét mire képbe kerül. A motort véglegesen kivonattam a forgalomból, amint jobb idő lesz szétkapom. Akinek kell valami 250/400-ra alkatrész szóljon olcsón megboltoljuk. A blokk úgy néz ki rendben van, csak mikor eldőlt belefolyt az olaj valamelyik hengerbe, azért füstölt, mint az állat.
A két szomszéd srác autószerelő, velük szétkapom a blokkot (egyedül is menne,c sak összerakni nem biztos, h tudnám ), és megnézem, hogy is áll pontosan.
Tavasszal részletre vennék valamit: GSXR Srad/Bandit 600/Hornet 600, elsősorban ezek jöhetnek szóba.
Megőrülök, ha ki kell hagynom egy szezont.
Szeretnék én is kérni egy kis segítséget. Tervezgetem hogy lecserélem a banditom kipufogóját. Vmi olyan kellene amitől nem ordít nagyon, hogy lehessen vele túrázgatni, de azért a gyári vinnyogáshoz képest szóljon szépen. ÉS van még egy fontos szempont, hogy ne legyen túl drága. Mit ajánlotok a 600asra? Ha vkinek van vmi jó és tenne föl róla videót azt nagyon megköszönném!
Szerintem jó választás a 600as. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Először a 400assal szemezgettem, de végül is 600 let belőle. A kis tesóval nekem az a bajom hogy nagyon sokat pörög és csak ott jön meg igazán az ereje, bár nagyon jó hangjuk van és nagyon kezesek. Nem tudom mennyire vagy kezdő, én Yamaha DT125R- el motorozgattam, és nem volt annyira vészes átülni a banditra, bár azért oda kell figyelni ,mert megy rendesen és igen nehéz a kis endúróhozz képest na meg teljesen más stílus.
Szerintem próbáld ki mind a kettőt, mert nagy különbség van a 400 és 600 közt, úgy sokkal könnyebb lesz választanod.
A német piacra vittek 400-as banditot de csak változó veezérlés nélkülit!Nélunk az EPC-ben szerepel a tipus tehát más suzukisnál is.Egyszerüen nem akartak veled foglalkozni!Sajnálom!Ha kell segitünk.
Jelenleg erre tudom használni a vasat.
Le lehet szedni az ilyet egy kerék kiszerelésével, ha jól tudom.
Szerencsére még nem volt dolgom vele.
Gratula
Itt még nem vettem fel a kapcsolatot veled, ezúton pótolom:
Boldog karácsony neked és családodnak ill. jobbulást!
Cső az egyik kóbortársad aki szintén elvonási tünetekkel rendelkezik a cseszneki íveket illetően.
A két szomszéd srác autószerelő, velük szétkapom a blokkot (egyedül is menne,c sak összerakni nem biztos, h tudnám ), és megnézem, hogy is áll pontosan.
Tavasszal részletre vennék valamit: GSXR Srad/Bandit 600/Hornet 600, elsősorban ezek jöhetnek szóba.
Megőrülök, ha ki kell hagynom egy szezont.
Raptor: www.raptordob.fw.hu
Martin: www.martindob.hu
Remus: www.rrracing.hu
Bódis: www.full-gas.hu
http://hock-kipufogo.hu
ezenkivül HURRIC, SHARK, LEO VINCE.
Ennyi amit tudok. 50 alatt sztem nem nagyon van semmi komoly. Aztán jönnek az e legalosak 70-130 között.
Boldog karácsonyt mindenkinek!
Szerintem próbáld ki mind a kettőt, mert nagy különbség van a 400 és 600 közt, úgy sokkal könnyebb lesz választanod.