Én azért ma még motorotztam egy kicsit na meg szépen le is mostam egyébként tök poénos hogy síszünetem van én meg motorozok. Irigykedik is rendesen haver hogy ő most síelni ment
Szia Zoli.
Igen meg van még a dob és az anyaga nem karbon hanem fekete eloxált alumínium.
Nem hangos nagyon szép mély hangja van a dobot személyesen a Finster Csaba csinálta a motoromhoz egyediben. Most egy Busám van és nem tudom rá feltenni mert 60mm-es a kipufogó csonk a Bandité pedig 52mm-es. Az ára összekötőcsővel együtt 45.000Ft hibátlan karcmentes állapotban van és az összekötő csövön rajtavan a középsztender ütközője is. laci75
Ezekkel lehet gyorsan oldani a dolgot. A gyári babák helyett kell felcsavarozni az eredeti csavarokkal a belső rész. A külső hüvelyhez lehet hegeszteni bármit.
Ha nem akartok egy vagyont költeni túraszettre, ennél olcsóbb megoldást nehezen találni. Talán csak a batyús kisebbségi batyúját.
És talán nem is úgy náz ki a mint a ruhaszárító frigoli, és kb. kevés idő alatt leszedhető, felrakható!
Amúgy bocs hogy beléje ugattam....
Szia! Laci75.
Megvan még a dob? Fekete vagy karbon? (a képen nem látom). Mi lenne az ÁR alja, Nagyon hangos vagy inkább szép hangja van? Nem szeretnék túl hangos dobot!
Előre is köszi!
Zoli
Ha 2 éve folyamatosan (eltiltás nélkül) van A1-ed, akkor már nem vagy kezdő vezető (az nem számít, hogy az A-t csak pár hónapja szerezted meg).
Egyébként:
Az első megszerzett nemzetközi kategória (A1, A korl., A, B) vizsgadátumától számított 2 évig nem szállíthatsz személyt a motoron, B kat. járművel pedig nem vontathatsz utánfutót sem.
Ha a 2 év letelte előtt eltiltanak vezetéstől, az eltiltás lejáratától számított 2 évig ismét kezdő vezető leszel (vontatási és személyszállítási tilalommal - persze a megfelelő kategóriára nézve).
Nem számít a kezdő vezetői engedély minősítés 2 évébe a nemzeti ("csak nemzeti szinten meghatározott, azaz így magyarországon nevesített") kategória, mint például a segédmotorkerékpár, kerti traktor, mezőgazdasági vontató.
Tehát ha 2 évig volt segédmotorra jogsid, és most szerzel egy korlátozás nélküli nagy A-t, akkor bizony nem vihetsz senkit (kivéve, ha beletuszkolod a hátsó dobozodba ).
Nekem 2 éve van A1 és 1 éve B az A meg még csak pár hónapja, akkor elvileg még nem vihetek utast? Remélem nem kötnek belém a rend őrei mert ma is 100km-t mentem utassal.
Az első megszerzett jogsid minősül kezdőnek. Ha már van több mint 2 éve B kat jogsig akkor vihetsz személyt. Azonban ha ez lenne az első akkor bizony nem.
Ismerős lakatos sráccal, mi is nekiállunk doboztartókat csinálni, de én úgy döntöttem, húzott 3/4-es gázcsőből, a givi doboztartó rendszer mintájára lesz meghekkelve. Majd ha készen lesz, dobok képeket.
A felső konzolon nekem is "doboz" van alapban........
Ha gondolod adj egy mailcímet és elküldök MINDEN képet, így tudsz lopni ötleteket...........
Nekem a FULL cucc 8m 15-ös zártszelvényembe került.................és ugye külön-külön is használható
Doboz meg mivel még nincs így van egy utazótáska:-))) (az a kerekes, merevfalu, kihuzhtaó fogantyús......amit szétberheltem, mert el volt törve.......és tessék..........ime a "doboz"
A lényeg? Fent volt 180-nál...és semmi baja:-))))
:-D November óta ma először beindítottam a gépet. Nagyon féltem hogy nehezen fog, de kb az ötödik fordulatra elindult szépen 2 henger :-) utánna meg a másik kettő. Mondjuk kb 15 fokban van tartva hetek óta. Az indítás előtt pedig lehúztam a tompított vezetékét is, hogy ne terheljem az akkut, de fölösleges volt. Viszont az egyik hengerem néha megy néha nem, szinte biztos hogy a pipákhoz menő gyújtókábel a ludas, mert az ősszel már szívtam vele. Hét végén kicserélem az összeset újra. Hol és milyet vegyek? Van valami kikötés, vagy mindegy.
jó volt hallani a hangját, de nem vittem ki mert nem szerettem volna összesarazni, elég tiszta helyen van..... :-D
Én is hasonlóan gondolkodom, nem igazán akarok rá sokat költeni .
Fater lakatos, hegesztő, anyag van itthon , csak a fő instrukciók , a körvonalazódó konzol méret, kialakítás, rögzítési pontok hiányoznak, meg a jobb idő.
Aztán ha minden megvan nekiugrunk, és megcsináljuk.
Hátra viszont dobozt akarok, aminek van háttámasza, kényelmes legyen az utasomnak, esetleg féklámpást, hogy a vakok is észrevegyenek
Ja a csati?
Remélem Én is.....hiszen nem akarom elhini, hogy ilyen csatit nem árulnak máshova........
De ha nincs?
Akkor egyszerűen levágom a csatit, és teszek rá másmilyet.......a vsati után...és ahoz nyomom majd az indexeket.
Nem ilyedek meg holmi kis szereléstől
ugyan így van megfogatva a gyári konzol is....csak az nem jön ki egy szál 900ft-os zártszelvényből:-)))))
Mert a 15-ös cucc (abból van a kicsike) Érden a vastelepen 900ft-volt:-)))
Az egész cucc kijött ennyiből.............
Nekem ennél az egésznél az volt a cél, hogy occón kihozzam.........mert természetesen 3 dobozzal a legszebb......de az belekerülne 60-ba plusz a konzol..............
No most ugye nekem ennyi cucc évente 1 alkalommal kell, mikor 1 hétre kitépek az országból az utasommal..............amugy meg a 2-3 napos túrákra elég egy zsák.......az meg elfér felül.....
Szóval évi 1 alkalomért fektessek be közel 80-100.000ft-ot?
Ezért megcsináltuk a konzolt, megy rá 3db fekete zsák (a kék szerintem ronditja az összképet DE NAGYON!)....és ennek a FULL ára? 900ft meg 45 euró a zsák.... = 12500ft
Jelentem az év első 20 km-e megvan Endorfintermelésem a csillagokat veri, vigyorgok mint a tejbetök. Ilyenkor tudom a vizsgákat szidni , de nagyon, most egész délután csak gurulgatnék. fránya tanulás.
Ááá erre vártam egész télen. Kb olyan érzés, mint amikor elveszti az ember a szüzességét.
Igen meg van még a dob és az anyaga nem karbon hanem fekete eloxált alumínium.
Nem hangos nagyon szép mély hangja van a dobot személyesen a Finster Csaba csinálta a motoromhoz egyediben. Most egy Busám van és nem tudom rá feltenni mert 60mm-es a kipufogó csonk a Bandité pedig 52mm-es. Az ára összekötőcsővel együtt 45.000Ft hibátlan karcmentes állapotban van és az összekötő csövön rajtavan a középsztender ütközője is. laci75
Ha már felcsigázod az ember lányát, legalább adj részleteket. Mi ez? Honnan van? Mennyi az annyi? stb.
Ha nem akartok egy vagyont költeni túraszettre, ennél olcsóbb megoldást nehezen találni. Talán csak a batyús kisebbségi batyúját.
És talán nem is úgy náz ki a mint a ruhaszárító frigoli, és kb. kevés idő alatt leszedhető, felrakható!
Amúgy bocs hogy beléje ugattam....
Üdv
István
Megvan még a dob? Fekete vagy karbon? (a képen nem látom). Mi lenne az ÁR alja, Nagyon hangos vagy inkább szép hangja van? Nem szeretnék túl hangos dobot!
Előre is köszi!
Zoli
Lefárasztot mindenkit e két gyönyörű tavaszi napos motorozás?
Ma is ment bele, igaz csak 50 km, mert hát meló is volt sajna.
Egyébként:
Az első megszerzett nemzetközi kategória (A1, A korl., A, B) vizsgadátumától számított 2 évig nem szállíthatsz személyt a motoron, B kat. járművel pedig nem vontathatsz utánfutót sem.
Ha a 2 év letelte előtt eltiltanak vezetéstől, az eltiltás lejáratától számított 2 évig ismét kezdő vezető leszel (vontatási és személyszállítási tilalommal - persze a megfelelő kategóriára nézve).
Nem számít a kezdő vezetői engedély minősítés 2 évébe a nemzeti ("csak nemzeti szinten meghatározott, azaz így magyarországon nevesített") kategória, mint például a segédmotorkerékpár, kerti traktor, mezőgazdasági vontató.
Tehát ha 2 évig volt segédmotorra jogsid, és most szerzel egy korlátozás nélküli nagy A-t, akkor bizony nem vihetsz senkit (kivéve, ha beletuszkolod a hátsó dobozodba ).
Előre is köszönöm.
A felső konzolon nekem is "doboz" van alapban........
Ha gondolod adj egy mailcímet és elküldök MINDEN képet, így tudsz lopni ötleteket...........
Nekem a FULL cucc 8m 15-ös zártszelvényembe került.................és ugye külön-külön is használható
Doboz meg mivel még nincs így van egy utazótáska:-))) (az a kerekes, merevfalu, kihuzhtaó fogantyús......amit szétberheltem, mert el volt törve.......és tessék..........ime a "doboz"
A lényeg? Fent volt 180-nál...és semmi baja:-))))
jó volt hallani a hangját, de nem vittem ki mert nem szerettem volna összesarazni, elég tiszta helyen van..... :-D
Fater lakatos, hegesztő, anyag van itthon , csak a fő instrukciók , a körvonalazódó konzol méret, kialakítás, rögzítési pontok hiányoznak, meg a jobb idő.
Aztán ha minden megvan nekiugrunk, és megcsináljuk.
Hátra viszont dobozt akarok, aminek van háttámasza, kényelmes legyen az utasomnak, esetleg féklámpást, hogy a vakok is észrevegyenek
Kereken egy 100-ast beletekertem ma a gépbe. 40-et egyedül, többit ketten mamával. Fülig ért a szánk rendesen a boldogsághormonok hatásától.
Remélem Én is.....hiszen nem akarom elhini, hogy ilyen csatit nem árulnak máshova........
De ha nincs?
Akkor egyszerűen levágom a csatit, és teszek rá másmilyet.......a vsati után...és ahoz nyomom majd az indexeket.
Nem ilyedek meg holmi kis szereléstől
ugyan így van megfogatva a gyári konzol is....csak az nem jön ki egy szál 900ft-os zártszelvényből:-)))))
Mert a 15-ös cucc (abból van a kicsike) Érden a vastelepen 900ft-volt:-)))
Az egész cucc kijött ennyiből.............
Nekem ennél az egésznél az volt a cél, hogy occón kihozzam.........mert természetesen 3 dobozzal a legszebb......de az belekerülne 60-ba plusz a konzol..............
No most ugye nekem ennyi cucc évente 1 alkalommal kell, mikor 1 hétre kitépek az országból az utasommal..............amugy meg a 2-3 napos túrákra elég egy zsák.......az meg elfér felül.....
Szóval évi 1 alkalomért fektessek be közel 80-100.000ft-ot?
Ezért megcsináltuk a konzolt, megy rá 3db fekete zsák (a kék szerintem ronditja az összképet DE NAGYON!)....és ennek a FULL ára? 900ft meg 45 euró a zsák.... = 12500ft
Mindjárt jobban érzem magam:-)
Ááá erre vártam egész télen. Kb olyan érzés, mint amikor elveszti az ember a szüzességét.