Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg a husáng 4000-res szervízre van.........
sziasztok, húúú eddig banditot néztem 400-ast, de most megláttam a HYOSUNG GT250R -ét, s hát, nem csúnya s a fogyasztása, ami nagyon kedvező... bele szerettem az eeljébe, s fogyasztásába, persze a digit km órájába is, de vhogy a bandit lenne testebb álló nekem, csak bandittól kicsit félek, mégis csak idősebb gép meg többet is eszik, meg sztem a fenntartása is drágáb... mondjuk egy GT250-es meg drágább még használtan is.... pár évesen, szal nem tduommi legyen
Ez most burkoltan azt jelenti hogy Én egy DROMEDÁR vagyok?

NA NA!


De természetesen probálgasd......Én azt mondom, hogy nem fogod észrevenni
Hogy csak egy példát mondjak: NAGYOBB SÚLY, nagyobb gravitáció, jobb tapadás.....főleg ha ez az egész egy jó súlypontú motorban talál egymásra:-)


A 130kg Aprilia után nekem is elsőre nehéz volt a teli 198kg GS..... (178 meg a folyadékok)
De 100km után már lazán kezeltem......
Ugyan ez megvolt most a Banditnál is......
Sok víz lefolyik addig még a Dunán, pár mocit ki is próbálok. Nekem a 75 kilómmal, picit jobban előjönne a súlykülönbség.
Nem tudom......


Nekem a GS500 után olyan érzésem volt, mint ha a 248kg Bandita szinta magától menne be - jönne ki a kanyarból..............
Szóval ettől a kis súlykülönbözettől ne félj!
Az tény hogy egy GWinget nem szeretnék kiprobálni, mert az a 450kg már engem is rémiszt
Ez garantált:-(((((

Ismét lehúzós politika..........bár igy munkát adnak legalább a kisvállalkozásoknak is:-)




JA!
Ha meg extrázni akarsz (pl vagy olyan marha mint ÉN és fényvisszaverős kell, akkor www.matricavagas.hu
Ott még fényvisszaverősbe is gyártanak neked


Bár húzós az ár!

Nekem a felírat (2db ELDIABLO) került 1400+posta (10cm*3cm)
egy 120x10cm-es csik (emiből megcsináltam a csikokat, kockákat meg 1250ft-ba
JA!
És olyan szint kérhetsz amilyen van:-)))) (mármint amilyen szinű matrica beszerezhető)

ÉS még a formát, nagyságot is TE mondhatod meg.....

Szóval ez a Gergoe gyerek JÓÓÓÓÓÓ csávó!
Menj be a matricák topicba............


Amugy ott meg keresd meg az ajkai csókát (Gergoe)
Én még az Apriliánán, TZR-nél vele csináltattam a szetteket és nagyon jó mínőségüek!
Már van weboldala is (azt is megtalálo ott)

Illetve van Pécs melett is egy csóka, Vele a Vaterán találkozhatsz.
1 ív Suzuki matrica nála 1200ft és van rajta 3 nagy S jel, meg vagy 9 Suzuki felírat - de gyárt több motorra is matricákat. A Gond hogy ez kivágós....Gergoe-é meg bütűrevágott
Nem az én stílusom, meg nem is tetszik, de a hangja az király.
Nem is fogok sok időt pályán tölteni. A 600-as Bandit (az újabb) még játszik, mert nagyon jól néz ki, meg mert Bandit, de a Hornet pl sokkal jobb sok szempontból. Amiket nézegetek az elsősorban GSXR srad 600/CBR 600F/Hornet 600/Bandit 600/Thundercat ill. VFR 750/800. 1 milla körül. Kb oylan sorrendben ahogy felsoroltam. De hívjuk ezt egyenlőre még csak álmodozásnak
Tomi, akkor neked egy supermoto kell
Neked akkor a 600-as Bandit már szoba se jöhet? mert az több mint 200kg!
Mondjuk állatkertek minden motort szét tudnak hajtani, de szerintem normál körülmények között egy 1000-est nehezebb széthajtani. Meg ezeket a thundereket nem pályázásra szokták használni hanem inkább tura-sport.
A váltója prima, nekem semmi gondom vele, bár furcsa volt hogy nincs 6.-ik mint a Suzukikon, de legalább kevesebbet kell váltani
Én nem rakok bele syntetikus olajat (mert olajfogyasztással fenyegettek) és nekem 0 az olajfogyasztásom.
198 kg nem is sok, a 400-as Bandit is van 170. Mindenképp olyat keresek, amit lehet azért döntögetni. Mondjuk 200 kg-nál ne legyen nehezebb. Nem akarok nagyot ugrani, bőven elég a 600-as, még ahhoz is kevés vagyok, de ha hasonló áron 1000-est kapok, akkor nem fogok gondolkodni.
Én azért láttam jó párat, nem csak a hirdetésekben, hanem az utakon is, szerintem annyira nem ritka, bár nem vonom kétségbe a szavadat, neked van ilyen mocid .
Olajat nem kajál, mint az FZR? És a váltója már más? Mert az FZR-nek beszarik asszem a 2-es.
Az Ace-nek nincs gond a váltójával,meg az olajfogyasztásával?Ugyanis ezek a gépek az YZF 750 vázát kapták,benne az FZR 1000-es blokkal,ami ugye elég sokszor produkálja az alábbi hibákat.
Ha nem akarsz nagyot lépni akkor Cat külömben meg Ace.
Hosszu utra kényelmes én inkább a városban nem szeretem, mert nagyon kell figyelni nem csak a forgalomra hanem a kezelésre is. Egyébként nagyon rugalmas 2-3 etől már húz (nyomatékmotor-hehehe) én nem is szoktam 6 e felett pörgetni. Haverom GSXR1000-eshez hasonlitva szerinte nincs is erőben nagy külömbség közuton. Persze ha döntögetni kell ,azért jelentős a sulykülömbség és fárasztobb (mint a gsxr)
Vioszont egy Bandithoz képest nagyon könnyü, csak 198 kg mert hogy könnyüfémvázas stb. Ezek még karbisak, igy kevesebb elektronikai hiba lehet, bár az enyémen semmi gond nem volt még (olajcserén kivül ) Nagyon jó a szélvédelme, még a GSXR-nél is jobbak a nagy spoilerek.
Nekem fogyasztása 5,3l körül szokott lenni (+-0,3l), mások 6,5 l körülire mondják.
Hátránya hogy ritka és igy idomokat, alkatrészeket bontva nem igen találni (bátr létezik utángyáértott is , a topicjaban utángyártáson gondolkodnak)
Van még kérdés ?
jah az enyémet lefényképeztem és arrol csináltam szal 100% gyári!
Üdv nekem van corel fájlom bandit 400 felirattal! Ezt ha igy beviszed dekoros nyomdába joformán pénzt se kérnek érte, mert ilyen formátummal dolgoznak, viszont ha képet viszel be legombolnak sok lóvéval a kép átdolgozása miatt!

dobj egy mailt ha szükség van rá!

üdv:

fhoksz@freemail.hu
Csizmisa!

Nekem ugyan piros II-es Banditom van, de ha így is jó, akkor tudok képet küldeni!
MSN: palivagyok01@msn.com
A tank mondjuk nekem újra volt festve, de szerintem a gyárinak megfelelő felirat került vissza, hátul viszont fix hogy eredeti van a faridomon.
OldPiet, neked mi a véleményed a Thunderace/Thundercat-ekről? Lehetőleg elfogulatlan véleményt mondj . Van-e típushibája, mennyit kajál, mennyire kényelmes 200, és mennyire 1000 km-en, kényes-e valamire stbstb? Se boncteremben, se totalbike.hu-n nem találok véleményt róla.
Ez a két moci is szóba jöhet tavasszal, addig gyűjtöm az infokat
Előre is kösz.
Nem tom!Lehet hülyeséget kérek!Valaki nem tudja elküldeni a 400 bandit gyári matricázását?Értem ez alatt!Ami a tankon van suzuki meg ami a faridomon van bandit ragasztás!plussz a méreteket!Nagyon megköszönném!Címem:csizmisa@freemail.hu Ja a bandit 92 es még nem a változó szelepvezérlés!Úgy tom!:)
Matricát matricásnál/dekorosnál csináltass! Nem akarok hülyeséget mondani, de 1 gyári matricaszett tizenezrekbe fog kerülni.
Hát hivatalosan alváz szám szerint kell rendelni,hogy ki legyen védve a mellé rendelés!De lehet azt is,hogy a meg rendelésnél megnézed te is,hogy mit hoz a kép hozzá és ha tetszik megrendelik azt amire rá mutatsz! Egyébként gsf 400-as tipusként keresd a suzukisoknál,biztos fogsz találni hozzá matricát!
Én debrecenben voltam a mikepércsi úti suzuki szalonban!
nem tudjátok akkor hol lehet szerezni gyári matricát?Nem tom amúgy hogy működik ez az egész!