Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 400 megy max 180 at. A 250 szerintem 160 tól többet nem megy valósan. Amúgy is én úgy éreztem, hogy 160 fölött már bizonytalan egy kissé a futómű.
jövö 7?hétfön én megyek lájtossan kezdem idén már egy szer voltam vissza kell rázkodni!
170-80
a 250 es bandita menyyit megy kb.?
Sok a meló,vasárnap talán megyek.
mi a pálya vezér vártalak a gyurodába szombat?
A 95 elöttiekre gondoltam,mert úgytudom,hogy akkor váltottak.Azt nem tudom hogy amik utánna jöttek ki azok hogy állnak alkatrésszel.
mikori neked az a régebbi?thx h viszairtál
Persze keréken egyik sem adja le a gyár által közölt adatot, mint ahogy a 600-as sem. Nem ellene beszélek a 600-asnak, mert nagyon tetszik az is.
+ számoljuk hozzá, hogy a 400-as egyesk szerint mindössze 40Le, és ekkor már egész más a leányzó fekvése.
Kicsit pontatlan és csalóka így ez a számítás.
A 600-as 79 LE, nem 72, és a menetkész tömeg 230 kg, míg a 400-asnál a száraz 168 kg. A LE/súly arányhoz pedig érdemes számolni a motoros súlyát is, mert nem üresen megy a motor , és számottevő a motor súlyához képes.

600-asnál 79/(230+75)=0,26
400-asnál 59/(190+75)=0,22

Szóval arányaiban nem rosszabb a 600-as, sőt kicsit jobb.

A nyomaték pedig 55 vs. 39 nm
Ha valaki a suzuki goose 350 esről tudna nekem valami infot adni, szervízkönyvet vagy gyakori hibákat, bármi jólenne... Köszönöm
Hogy mi jó a 250-esen? minden.Piszkosúl megy,kényelmes,megbízható,olcsó rá a biztosítás.Kell még ettől jobb?Szerintem a kategóriájában nagyon jó.Hátránya az alkatrész ellátás.(legalábbis a régebbiekhez)
A kawával mi a baj? Zx9 rulez
császtok nekem nagyon teccik a bandit gondoltam rá h egy régebbi használtot majd veszek ja 250 est tudnátok mondani 1 két dolgot h mi jo ezen a motoron!?
Boldog Újévet minden kedves motoros társnak és fórumtagnak !
B.U.É.k.
Balesetmentes Új Évet Kívánok én is a Banditáknak ;)
B.Ú.É.K. mindenkinek!
B.U.É.K minden banditának!
Mig a bandit 6000.......


Én is felállítottam egy listát, amiben benne volt a GT650R......hiszen nagyon a bux indexemhez áll az alacsony ára......csak ugye végül ez húzta ki a listáról.......
4000km-ként szervíz?

Most a gép ennyire szar, vagy a gyár nem mer többet adni rá?
Szóval NAGY kérdőjel - és nem épp barátságos. Valami oka biztos van - de arra az okra Én már nem vagyok kiváncsi......

Épp ezért maradt a többi 7 motor, ami végül leszükült Suzukira.......

DL, vagy GSF.....a döntés a vásárláskor történt meg........
No ezt megértem:-))

180-nál már nekem is hasalnom kell ha nem akarom hogy kapaszkodni kelljen
Inkább azt akartam száraz számadatokkal kifejezni, h a szél majdnem elfúj, ha nem kapaszkodok . Kawasakit nem szeretnék, Bandithoz meg nem ragaszkodom. Ez a 400-as nekem nagyon bejött, és nem is cseréltem volna le, míg nem tudok egy 1-2 éves mocit venni. Sajna nem úgy alakult. A 600-assal egy bajom van, 72 LE 230 kg, vagy mennyi, a 400-as meg 59 LE és 170 kg, na az nem mind1. Akármi is lesz, a bandit egy király gép, és 1x még lesz Banditom az biztos.
míg a bandit? vagy ezt nem értem:S