Kicsit pontatlan és csalóka így ez a számítás.
A 600-as 79 LE, nem 72, és a menetkész tömeg 230 kg, míg a 400-asnál a száraz 168 kg. A LE/súly arányhoz pedig érdemes számolni a motoros súlyát is, mert nem üresen megy a motor , és számottevő a motor súlyához képes.
Hogy mi jó a 250-esen? minden.Piszkosúl megy,kényelmes,megbízható,olcsó rá a biztosítás.Kell még ettől jobb?Szerintem a kategóriájában nagyon jó.Hátránya az alkatrész ellátás.(legalábbis a régebbiekhez)
császtok nekem nagyon teccik a bandit gondoltam rá h egy régebbi használtot majd veszek ja 250 est tudnátok mondani 1 két dolgot h mi jo ezen a motoron!?
Én is felállítottam egy listát, amiben benne volt a GT650R......hiszen nagyon a bux indexemhez áll az alacsony ára......csak ugye végül ez húzta ki a listáról.......
4000km-ként szervíz?
Most a gép ennyire szar, vagy a gyár nem mer többet adni rá?
Szóval NAGY kérdőjel - és nem épp barátságos. Valami oka biztos van - de arra az okra Én már nem vagyok kiváncsi......
Épp ezért maradt a többi 7 motor, ami végül leszükült Suzukira.......
DL, vagy GSF.....a döntés a vásárláskor történt meg........
Inkább azt akartam száraz számadatokkal kifejezni, h a szél majdnem elfúj, ha nem kapaszkodok . Kawasakit nem szeretnék, Bandithoz meg nem ragaszkodom. Ez a 400-as nekem nagyon bejött, és nem is cseréltem volna le, míg nem tudok egy 1-2 éves mocit venni. Sajna nem úgy alakult. A 600-assal egy bajom van, 72 LE 230 kg, vagy mennyi, a 400-as meg 59 LE és 170 kg, na az nem mind1. Akármi is lesz, a bandit egy király gép, és 1x még lesz Banditom az biztos.
A 600-as 79 LE, nem 72, és a menetkész tömeg 230 kg, míg a 400-asnál a száraz 168 kg. A LE/súly arányhoz pedig érdemes számolni a motoros súlyát is, mert nem üresen megy a motor , és számottevő a motor súlyához képes.
600-asnál 79/(230+75)=0,26
400-asnál 59/(190+75)=0,22
Szóval arányaiban nem rosszabb a 600-as, sőt kicsit jobb.
A nyomaték pedig 55 vs. 39 nm
Én is felállítottam egy listát, amiben benne volt a GT650R......hiszen nagyon a bux indexemhez áll az alacsony ára......csak ugye végül ez húzta ki a listáról.......
4000km-ként szervíz?
Most a gép ennyire szar, vagy a gyár nem mer többet adni rá?
Szóval NAGY kérdőjel - és nem épp barátságos. Valami oka biztos van - de arra az okra Én már nem vagyok kiváncsi......
Épp ezért maradt a többi 7 motor, ami végül leszükült Suzukira.......
DL, vagy GSF.....a döntés a vásárláskor történt meg........
180-nál már nekem is hasalnom kell ha nem akarom hogy kapaszkodni kelljen