Mellkas....MELLKAS:-)
Azért olyan nagy nem vagyok:-)))))
Nagyon nem is zavar, hiszen legalább gátat szab a menetszél IS......hiszen mikor érzed hogy TOLLLLLLLlefelé akor már magadtól veszed le a gázt.....
Csak feltünő volt, mert a Gs-re csináltam ugye fejidomot (Peugeot robogó), Z1000-res túraplexi, Fazer tükrök....és ott 160-nál se éreztem még semmit (csak hogy vége....nincs benne több:-)))
Ezt rosszult tudtad:-))))
MIvel 100-as tábla van kint (vagy 80-as?) CEFFETÜL trafiznak a yardok! Szóval arrafelé vigyázz!
Ugyan ez igaz szinte az összes hídra........
Na!Nagyon jó!Kivittem ma motorozni és a rendőrök trafival szerintem bemértek!kb 140 el mentem,igaz? városon kivűl!Remélem nem volt trafi! nagyon parázok!Pont akkor mior gyorsan megyek!Vaksi voltam!
Maxx 1 hónapon belül, mennék a sógorokhoz Louis-ba. Ha valakinek van kedve, Bács esetleg Tolna megyéből, természetesen az utiköltség megfelelő arányú osztozása mellett, akkor szívesen elviszek valakit, esetleg én betársulnék.
Én a jóidők beálltával majd olyan 5 ezer km-rel az órában mikor már rámondható hogy bejáratott a gép még egyszer kipróbálom, de utána nem bántom sztem többet. Én túrázni vettem és nagyrészt ketten fogunk a nejemmel motorozni, meg nem is vagyok az a versenyző típus. A próba is csak arra jó hogy az ember tudja mire képes, mennyi a tartalék a vasban.
Azért az M8 hídon próbáltam mert ott tuti nincs rendőr, és mert Bács megyei vagyok, nem akartam meszebb menni. Az 51-esen meg nem lehet ilyen mutatványt csinálni mert az katasztrófális állapotú.
Imi utállak, akárhol látom meg ezt a képet, belegondolok, hogy lehet,hogy mégis csak meg kellett volna venni azt a fekete S-est gépet, amire próbaképp fölültünk
Ezt igazából úgy tudod meg, ha elkunyerálsz egy képet egy körre. Sokan mondták, hogy ahány ember/bukó fajta/pexi fajta a megfelelő.
Mondjuk szerintem csodát ne várjál egy olyan idomtól, ami alapból a hasadig ér....
Sziasztok!
Én többször is probáltam a végét a nagy vizesnek igaz 2személyel sik úton 232volt óra szerint.
Szoloban gondolom egy tizessel mehet többet,kicsit égő hogy a lég olajosak simán elmennek 250ig is
Én az M9-es hídon mentem egyszer 240-et (óra szerint) azaz 6-odikban elment a piros kezdetéig (12000-ig) a mutató. Tény, hogy egy enyhe lejtő volt a híd után közvetlenül.
Akkor ki se kell probálnom:-)))
De miért pont a hídon? Előtte ott az M6....
a benyakút előtt meg vagy 3-4km egyenes.......
Engem egy olyan érdekelne, hogy mennyit számít a sima plekóhoz képest a túrapklexi, vagy a variátoros plexi?
Azt tudom hogy a gyári fent van a mocón, a túra 19000ft a variátoros meg 25000ft.....
Ha SOKAT számít akkor erre is elkezdek gyüjteni, de ha nem nagyon érezhető, akkor azért tudom másra is költeni a pénzt........
Én eddig egyszer, de szerintem egyenlőre utoljára, az M8-as hídon próbálkoztam a mutatvánnyal. 11 ezres fordulatnál hatodikban olyan 220 körül van a masina. Gondolom ha GPS-el mértem volna akkor éppen 200 felett lett volna kicsivel. Behajolva a plexi mögé, nem volt vészes a szélerőőő.
Nekem a gyári plexi NAGYON alacsony, így 140-nél már fogni kell a kormányt rendesen - elenben ha hasalok akkor mint a golyó kilő, és ebből semmit nm érzek..........
Elbandi 180-ig bírta, utána már majdnem lerepült (neki naked van)
A 650-es elmegy 210-220-ig (állítólag).........
A youtube-on van egy vidi fékpadon.... ott 240-ig megy fel a 650es......(kint persze nem fog ennyit menni)
Azért olyan nagy nem vagyok:-)))))
Nagyon nem is zavar, hiszen legalább gátat szab a menetszél IS......hiszen mikor érzed hogy TOLLLLLLLlefelé akor már magadtól veszed le a gázt.....
Csak feltünő volt, mert a Gs-re csináltam ugye fejidomot (Peugeot robogó), Z1000-res túraplexi, Fazer tükrök....és ott 160-nál se éreztem még semmit (csak hogy vége....nincs benne több:-)))