Igy arc nélkül tutira nem tudom hogy ki lehetsz.....hiszen szinte hetente jövök kapcsolatba emberekkel, a névmemóriám pedig POCSÉK....
Fefét se tegnap láttam:-((( Pedig jó cimbi.......biztos nőzik éjjel-nappal, bár a barátnőjével Én is ezt csinálnám:-))) (JÓÓÓÓ bőr:-))))))
A gs?
Igen.....
Az alapszitu az volt hogy brahiból feltettem a hidetést......erre 3 ét múlva egyszercsak jött egy mail hogy "holnap jövök, ne add el".....
Másnap ott is volt az ipse - kp fizetett-és már vitte is............
NAGY MÁKOM volt, hiszen nézd meg most a piacot......iszonyat ssok GS van eladóban.........
Bár az is igazság a történetben hogy nagyon lementem árban, hiszen 7K-ért adtam el a mocit és ebben benne volt 3 doboz, konzol, GPS-PDA, fejidom...saját ülés, zsír új lánc, gumi.........vagyis az extrák olyan 200-250.000-be voltak. - DE! beszart a feszszabályzó.......
Ha ne vitték olna el, akkor ondoltam a beszámításba, de ugye ennek igen kicsi lett volna az esélye, hiszen egy 3 éves motor 68.000km-rel?
Tehát Én nyertem csak vele.................
A Banditosz már jobb egy kicsivel:-))))) és ilyen gyorsan a KM óra se fog pörögni......hiszen sok időm sincs - és főleg ZSETON se......szóval a 100 hónapos futamidőt ki fogja szolgálni.......
Szokták mindani azt az "inges" veszi-nem veszi. Nem mindig szeretnek a kritikáim miatt, de jogot csak akkor formálok rá, ha már én is csináltam valami hasonlót és el tudom dönteni hogy mekkora kihívás az valójában és mit lehet belőle kihozni házilag. Nem mondtam hogy nekem sikerül mindig elsőre, de szeretem ha harmonizál a motorral a formája amiket készítek hozzá...
A gyári ketrecektől eleve feláll a hátamon a szőr , ezért is készítettem először a saját tipusomra és utána a banditra. Bárki bátran formálhat róla véleményt.
A büszkeségem a bandithoz, és a saját gépemhez ez a pár apróság a képeken!
Hali Zoli.
Nagyon szivesen látlak de a hangját nem tudom megmutatni mivel a banditot már egy éve eladtam csak a kipufogó maradt meg belőle , mint írtam is most Hayabusám van azon van az Akropovic titánium rendszer. Ha meg akarod halgatni átviszem szivesen de csak a tiédre tudjuk rátenni ha leveszed az eredetit. A telefonszámom az adatlapomon.
hellò Banditàk!
ha valakinek esetleg van iwiw meghìvòja, akkor elkuldhetnè nekem: robert.barna@freemail.hu , mert elalvàs elott mèg volt iwiwem, de reggel arra èbredtem h màr nincs kàr èrte...
Nekem volt ilyen tatyóm - és 1 személyes túrán 2-3 napra IDEÁLLIS!
De nekem 2-3 napra elég 1db zsák is, ami fent, mögöttem kap helyet és tökéletes. És ráadásul eben van a sátorszett is............
de sajnos keményebb menetben, 1 hétre- ahol még eső is lehet vagy megfagyhatsz Én már nem tanácsolom. Épp ezért adtam el Én is........
Nem akartam az álmatlanságot senkinek, nem ez volt a célom. A táska sokak által ismert http://www.louis.de/_20bdc4fd5... darab. Kicsit talán kultúráltabb a megjelenése mint egy "boxzsáknak", igaz nem vihetd magaddal a szekrénysorod, gardrobod komplett tartalmát, viszont kissebb az eséjed hogy hazavágod a túlterhelt hátsó konzolját a motornak, csokispapirként gyűrve össze a váz csövét.
Szóval a "hagyományos"bandika nyeregnél-kapaszkodónál lévő csavarjaihoz kell felcsavarozni az eredeti csavarokkal a rajzon látható egymásba illő babákat. A belső fix, a külső leszehető ha a rajzon ugyan nem szereplő M5-ös csavart kitekered , ami a fix hornyába akad meg.Ez biztosítja a gyors fel -és leszerelését a "csomagtartónak". A külsőkhöz már bármilyen szelvény hozzáhegeszthető amit tetszés szerint hajtogathatsz. Én ha jól emlékszem 15x1,5mm vagy 16x1,5-ös varratmentes rozsdamantes csövet használtam. Ez könnyen hajlítható, nagy ívben nem rogyik be, és nem kell festeni, krómozni, csak polirozni. És talán kultúrált harmónikus látványt nyújt.
Anyagárakat nem tok mondani, mert fusiban készült, meg az ilyen anyagok a padláson teremnek, de a képen látható csőigény elbaszásokkal együtt sem több ~2.5 m.
Nem is mondtad, hogy voltál már a világ végén:-D
Te állatforma, Te:-D
http://akmtmedia.extra.hu/szab...
Magad csináltad, vagy csináltattad?
(Az egész motor is szép:-)
Én csak felnicsíkot raktam, de az is sokat dobott rajta.
A csíkos kép a pesti demonstráláson készült tavaly nyáron...
Üdv: Kakukk
A legtöbbet 2006-ban mentem vele....közel 26-27.000km-ert..........
a cég a mai napig megvan Rácalmáson.........szóval lehet gyártatni velük akár 1 db-ot is...........
de a csapat nem tartott rá igényt.
Hehe
Közben Halász Istitől (szintén Fefe bandájából) megkaptam már a manualt.
De azért jó lesz ez a link is:-D
;-)
GS-t faszán megjárattad akkor:-)
68.000...
Én 3 év alatt nem mentem annyit...
3 motorral:-D
Nem is találkoztunk személyesen.
Egyszer hívtalak felvarróügyben.
De akkor nem volt legyártva.
Azóta lett abból valami?
Most épp német fighteroldalakat nézek felvarróügyben...
Monnyuk onnan postástul, tokkal-vonóval 2000 alatt nem jön meg:-(
Ha nektek van már legyártva szólj;-)
iwiw-en Sebestyén István néven találsz meg (Kakukk becenévvel:-)
http://bandit-fanklub.extra.hu...(German).pdf
http://bandit-fanklub.extra.hu...
Igy arc nélkül tutira nem tudom hogy ki lehetsz.....hiszen szinte hetente jövök kapcsolatba emberekkel, a névmemóriám pedig POCSÉK....
Fefét se tegnap láttam:-((( Pedig jó cimbi.......biztos nőzik éjjel-nappal, bár a barátnőjével Én is ezt csinálnám:-))) (JÓÓÓÓ bőr:-))))))
A gs?
Igen.....
Az alapszitu az volt hogy brahiból feltettem a hidetést......erre 3 ét múlva egyszercsak jött egy mail hogy "holnap jövök, ne add el".....
Másnap ott is volt az ipse - kp fizetett-és már vitte is............
NAGY MÁKOM volt, hiszen nézd meg most a piacot......iszonyat ssok GS van eladóban.........
Bár az is igazság a történetben hogy nagyon lementem árban, hiszen 7K-ért adtam el a mocit és ebben benne volt 3 doboz, konzol, GPS-PDA, fejidom...saját ülés, zsír új lánc, gumi.........vagyis az extrák olyan 200-250.000-be voltak. - DE! beszart a feszszabályzó.......
Ha ne vitték olna el, akkor ondoltam a beszámításba, de ugye ennek igen kicsi lett volna az esélye, hiszen egy 3 éves motor 68.000km-rel?
Tehát Én nyertem csak vele.................
A Banditosz már jobb egy kicsivel:-))))) és ilyen gyorsan a KM óra se fog pörögni......hiszen sok időm sincs - és főleg ZSETON se......szóval a 100 hónapos futamidőt ki fogja szolgálni.......
ott összeszedtem jópár manualt.......válogassssss
Szokták mindani azt az "inges" veszi-nem veszi. Nem mindig szeretnek a kritikáim miatt, de jogot csak akkor formálok rá, ha már én is csináltam valami hasonlót és el tudom dönteni hogy mekkora kihívás az valójában és mit lehet belőle kihozni házilag. Nem mondtam hogy nekem sikerül mindig elsőre, de szeretem ha harmonizál a motorral a formája amiket készítek hozzá...
A gyári ketrecektől eleve feláll a hátamon a szőr , ezért is készítettem először a saját tipusomra és utána a banditra. Bárki bátran formálhat róla véleményt.
A büszkeségem a bandithoz, és a saját gépemhez ez a pár apróság a képeken!
Üdv.
István
Nagyon szivesen látlak de a hangját nem tudom megmutatni mivel a banditot már egy éve eladtam csak a kipufogó maradt meg belőle , mint írtam is most Hayabusám van azon van az Akropovic titánium rendszer. Ha meg akarod halgatni átviszem szivesen de csak a tiédre tudjuk rátenni ha leveszed az eredetit. A telefonszámom az adatlapomon.
ha valakinek esetleg van iwiw meghìvòja, akkor elkuldhetnè nekem: robert.barna@freemail.hu , mert elalvàs elott mèg volt iwiwem, de reggel arra èbredtem h màr nincs kàr èrte...
http://www.sokmotor.hu/hirdete...
Eladtad a gs-t?
(Szűcs Fefe cimborája vagyok, ha emlékszel)
Üdv: István
Az alábbi gixxervilla meg eladó:-)
EJNYE.....a vasvillámmal találod szemben magad
Nekem volt ilyen tatyóm - és 1 személyes túrán 2-3 napra IDEÁLLIS!
De nekem 2-3 napra elég 1db zsák is, ami fent, mögöttem kap helyet és tökéletes. És ráadásul eben van a sátorszett is............
de sajnos keményebb menetben, 1 hétre- ahol még eső is lehet vagy megfagyhatsz Én már nem tanácsolom. Épp ezért adtam el Én is........
Nem akartam az álmatlanságot senkinek, nem ez volt a célom. A táska sokak által ismert http://www.louis.de/_20bdc4fd5... darab. Kicsit talán kultúráltabb a megjelenése mint egy "boxzsáknak", igaz nem vihetd magaddal a szekrénysorod, gardrobod komplett tartalmát, viszont kissebb az eséjed hogy hazavágod a túlterhelt hátsó konzolját a motornak, csokispapirként gyűrve össze a váz csövét.
Szóval a "hagyományos"bandika nyeregnél-kapaszkodónál lévő csavarjaihoz kell felcsavarozni az eredeti csavarokkal a rajzon látható egymásba illő babákat. A belső fix, a külső leszehető ha a rajzon ugyan nem szereplő M5-ös csavart kitekered , ami a fix hornyába akad meg.Ez biztosítja a gyors fel -és leszerelését a "csomagtartónak". A külsőkhöz már bármilyen szelvény hozzáhegeszthető amit tetszés szerint hajtogathatsz. Én ha jól emlékszem 15x1,5mm vagy 16x1,5-ös varratmentes rozsdamantes csövet használtam. Ez könnyen hajlítható, nagy ívben nem rogyik be, és nem kell festeni, krómozni, csak polirozni. És talán kultúrált harmónikus látványt nyújt.
Anyagárakat nem tok mondani, mert fusiban készült, meg az ilyen anyagok a padláson teremnek, de a képen látható csőigény elbaszásokkal együtt sem több ~2.5 m.
Üdv.
István